Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömien syyllistäminen

Vierailija
14.04.2018 |

Nyt demarit ovat esitelleet oman muka humaanimman yleistukensa kuin kokkareet. Yhteistä näille on se suuri työttömien laiskojen pelko, jos ei luovuta karensseista, hyppyyttämisestä turhilla kursseilla ja kontrollista. Tuntuu, että suurin ongelma on se työtön, kunhan siitä pääsisi eroon. Työpaikkojen vähyys ohitetaan olankohautuksella, eihän markkinavoimille ja suhdanteille mahda mitään. Työtön on syyllinen kestävyysvajeeseen ja kaikkeen mikä on negatiivista. Miksi tämä paskanjauhanta on mennyt läpi näin suuresti? Eikö kukaan tosiaan halua katsoa eduskunnassa itseään peiliin? Ei halua. Hallituksen ristiriitaiset päätökset: kikyn takia alennetaan ensi syksynä tuloveroja! Ensin leikataan ja sitten kasvatetaan vielä alijäämää veronalennuksilla! Molemmat tuhoisia veropohjan kannalta. Sitten leikataan aktiivimallin myötä työttömiltä ja seuraavaksi ja parannetaan alkoholin saatavuutta: molemmista tulee vain lisää menoja valtiolle- toisesta toimeentulotuken ja toisesta terveysmenojen kasvun takia ja poliisien lisäystarpeen takia!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä juttuja luettuani olen kallistunut kansalaispalkan kannattajaksi. Mikään ei ole hyvin osalla työttömistä. En saa töitä, paskahommia en tee, rahaa tulee liian vähän, en jaksa kouluttautua jne jne.

Vierailija
22/24 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja luettuani olen kallistunut kansalaispalkan kannattajaksi. Mikään ei ole hyvin osalla työttömistä. En saa töitä, paskahommia en tee, rahaa tulee liian vähän, en jaksa kouluttautua jne jne.

ehkäpä voisit saada lisätienestiä webcam esiintymisestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömille pitäisi tarjota työpaikkaa ja jos sitä ei vastaanota tuet pois. Turhaa ajanhaaskausta kaikki muu. Keskittykää työpaikkojen luontiin.

Väärin. Kukaan ei tule työpaikkaa tarjoamaan kyllä se pitää meidän ihan ITSE etsiä. Perse homeessa kotona makaamalla ei työllisty.

Kyllä mulle tultiin. Mites sen selität?

Vierailija
24/24 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömille pitäisi tarjota työpaikkaa ja jos sitä ei vastaanota tuet pois. Turhaa ajanhaaskausta kaikki muu. Keskittykää työpaikkojen luontiin.

Väärin. Kukaan ei tule työpaikkaa tarjoamaan kyllä se pitää meidän ihan ITSE etsiä. Perse homeessa kotona makaamalla ei työllisty.

Ymmärsitkö tahallasi väärin vai etkö oikeasti käsitä?

Kun työtön hakee töitä/opiskelemaan jne aivan tosissaan eikä mihinkään pääse ei ole mitään syytä rangaista häntä vähentämällä/poistamalla tukia.

Ainoa syy rangaistukseen olisi nimenomaan tuossa ehdotettu että työtön kieltäytyy työstä jonka joku olisi hänelle halukas tarjoamaan.

Kyllä työnantajan täytyy tarjota työtä, ei mihinkään voi marssia ilmoittaen "olenkin nyt teillä töissä ja saan palkankin".

Tuo on lapsellista saivartelua "ei niitä kukaan tule kotiin tarjoamaan" yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän