Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat lempifarkkusi?

Vierailija
14.04.2018 |

Mikä farkkumalli on sun suosikki? Millainen olet vartalotyypiltäsi? Jaetaan parhaat mallit muillekin!

Itse olen 166cm pitkä ja painan 70kg, olen melko päärynämallinen. Tykkään, että vyötärö on suht korkea eikä tule juuri "kahvojen" kohtaan. Parhaat mallit tähän mennessä on löytyneet Levikseltä: Mile High ja High Rise Skinny. Näissä vyötärö on korkea ja lahkeet tiukat. Kestää myös hyvin käyttöä!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, et mullekin sopisi noi leviksen keskikorkea ja korkea vyötärö. Mulla on jotenkin sen mallinen lantio ja alaselkä, että mulle ei sovi matalavyötäröiset farkut yhtään. Pitää ostaa, ne on vaan aika kalliit.

Nyt oon käyttänyt korkeavyötäröisiä housuja, kun kaikki ginan farkut menee ekassa pesussa pilalle. :D

Zarassa on kivoja edullisia tregginsfarkkuja, mutta ne kestää kanssa n. 10 käyttökertaa ja yhden pesun, sen jälkeen entiset, 20e kipale. Tullut "muutamat ostettua". :D En oo järkevin kuluttaja.

Vierailija
2/21 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän farkkuja vain kun on pakko, eli en hirveän usein. Rajoittavat liikkuvuutta ja ovat epämukavat. Silloin kun on pakko niin käytössä superstretchit tai muut vastaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gina Tricotin mustat perus pillit. Käytän niitä tosi usein ja mulla on niitä 3 kpl. Olisko merkin nimi Alex. Maksavat 30 e.

Vierailija
4/21 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista. Farkut on ehkä vaikein löydettävä vaatekappale mulle.

Olen normaalipainoinen, mutta jotenkin en vaan löydä farkkuja mitkä istuisi.

Jos jalat mahtuu lahkeisiin, niin on liian leveä lantiosta. Jos lantio on hyvä, ei jalat ja perc mahdu millään.

On se vaikeeta.

Kerran olen löytänyt jotkut stretch malliset, missä korkea vyötärö. Ne istui hyvin.

Vierailija
5/21 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gina Tricotin Molly-mallia olen kuullut kehuttavan, onko jollain kokemusta siitä ja millainen on?

JC:ltä löytyy kans joitakin kivoja malleja Crocker-merkiltä. Mulla joskus ollut sieltä Pow-mallia, jossa vähän normaalia korkeampi vyötärö.

Vierailija
6/21 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bikbokin farkut parhaita. Ginan mollyt sekundaa nykyään, laatu mennyt huonommaksi. Bikbokin farkut tehdään muuten samassa tehtaassa kuin dieselin farkut;). Muita en enää käytäkään.

Vierailija
7/21 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zaran farkut istuu suoralle/laihalle kropalle parhaiten. Itselläni hoikka tiimalasi kroppa(treenaan) ja tosiaan bikbokin korkeavyötäröiset istuu parhaiten.

T. nro 6

Vierailija
8/21 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mac dream skinny

Vierailija
9/21 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään Leen farkuista! Scarlett on niistä mun suosikkimalli ja niitä löytyy monta väriä. Laadultaan erinomaiset ja värit pysyy hyvin. Tosin pesen farkkuja tosi harvoin.

Vierailija
10/21 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen "tasapaksu" j a mulle parhaat farkut on Liu Jon vähän korkeavyötäröisemmät farkut. (166/65)

Vierailija
11/21 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet, moneen kertaan käytetyt, kuluneet ja vieläkin hyvät farkut, jotka ostin pari vuotta sitten Usa:n matkalta. DKNY- The Curvy Skinny jean. Ne vaan on mukavat ja monen pesun jälkeen näyttävät edelleen hyviltä.

Vierailija
12/21 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gina tricotin Mollyt ovat lempparini istuvuuden puolesta. Super istuvat ja kauniit.

Tosin järin kestävää laatua nämä eivät ole. Olen joutunut ostamaan jo monet. Niin paljon stretsiä mikä siis toisaalta on loistava ominaisuus, mutta repeävät herkästi lahkeista, haaroista ja vyölenkkien kohdista jos niistä kiskoo housuja ylös. 

Vierailija
13/21 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HenkkaMaukka  9,99e -   mustat, skinny, high rise  

Vierailija
14/21 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camel, Wrangler, Lee, Marks & Spencer. Perussettiä.

Vierailija
15/21 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman farkut yleensä hyviä kans. Cittari ei ehkä niinkään.

Vierailija
16/21 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pull&Bear

Vierailija
17/21 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV - aina tuoreita keskusteluja -

Vierailija
18/21 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pepe jeans kokemuksia

Vierailija
19/21 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, et mullekin sopisi noi leviksen keskikorkea ja korkea vyötärö. Mulla on jotenkin sen mallinen lantio ja alaselkä, että mulle ei sovi matalavyötäröiset farkut yhtään. Pitää ostaa, ne on vaan aika kalliit.

Nyt oon käyttänyt korkeavyötäröisiä housuja, kun kaikki ginan farkut menee ekassa pesussa pilalle. :D

Zarassa on kivoja edullisia tregginsfarkkuja, mutta ne kestää kanssa n. 10 käyttökertaa ja yhden pesun, sen jälkeen entiset, 20e kipale. Tullut "muutamat ostettua". :D En oo järkevin kuluttaja.

Mä käytän noita samoja farkkuja kuin aloittaja. Yksiäkään en oo uutena ostanut, vaan tori.fistä muutamalla kympillä aivan uudenveroisia housuja.

Vierailija
20/21 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mac Dream täälläkin. Kaapista löytyy useamman väriset. Kun ensimmäiset ostin, en sen jälkeen ole muita harkinnutkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän