Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pihalle kuseskelijat

Vierailija
14.04.2018 |

Asun kerrostalossa, jota vastapäätä toisella puolella tietä on baari. Viikolla siellä on hiljaista, mutta viikonloppuiltoina ja -öinä baarin kansoittavat parikymppiset, jotka juoksentelevat pihallamme ja pitävät uskomatonta mökää. Ärsyttävintä on, että miehet tulevat baarista etupihallemme kuselle. Siis miksi eivät voi käydä baarin vessassa?! Viime yönäkin lorottelivat parvekkeeni alla, ihan siinä vieressä on pöytä ja penkit, joissa etenkin mummot tykkäävät istua. Te pihoille kusevat miehet, miksi teette tätä?

Mitä näille voi tehdä? Pyynnöt mennä muualle vessaan eivät auta. Kaikki kuseskelijat eivät ole edes kovassa kännissä, katsovat silti fiksuksi toiminnaksi käyttää toisten pihaa vessana. Joudunko johonkin vastuuseen, jos heitän vaikka parvekkeelta saavillisen vettä näiden niskaan?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää merkata reviiri ja houkutella naaraita sillä kusen hajulla. Jälkimmäinen ei ilmeisesti kuitenkaan sinuun toimi?

Vierailija
2/14 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama tilanne... Koirat ei saa kuseksia pihapiiriin mutta baarikansa kusee senkin edestä.

No, ainakin on parannus siihen kun asuin Kalliossa ja joka yö joku kusi ovisyvennykseen. Varsinkin kesäisin haju oli melko tymäkkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää merkata reviiri ja houkutella naaraita sillä kusen hajulla. Jälkimmäinen ei ilmeisesti kuitenkaan sinuun toimi?

Näytä mulle se ihmisnaaras, johon toi toimii...

-ei ap

Vierailija
4/14 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parvekkeen etuosaan kamera salaman kera ja räpsit sankareista potretit.

Omassa kerrostalossa on pari jamppaa jotka etkoilevat etuoven syvennyksessä ja kusevat sitten siihen. En voi ymmärtää

Vierailija
5/14 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuseminen on kätevää hoitaa samalla kun käy pihalla tupakalla.

Vierailija
6/14 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tämä hyväksyttäisiin syyksi (mitä en tee), miksei voi vaikka kusta siihen kadulle baarin eteen? Saisi baari sitten itse siivota asiakkaidensa sotkut. Miksi kävellä kadun yli sinne toisten hoidetulle pihalle?

Ap

Vierailija
7/14 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin voit joutua vastuuseen, jos heität saavillisen vettä jonkun niskaan. Mikä ihmeen kysymys tuo nyt on?

Vierailija
8/14 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos tämä hyväksyttäisiin syyksi (mitä en tee), miksei voi vaikka kusta siihen kadulle baarin eteen? Saisi baari sitten itse siivota asiakkaidensa sotkut. Miksi kävellä kadun yli sinne toisten hoidetulle pihalle?

Ap

Koska niitä hävettäis, jos joku sieltä baarista näkee. Siellähän voi olla vaikka joku nainen, jota yrittävät lämmitellä. Miehet ovat vähän kuin strutseja: luulevat, että jos itse ei huomaa muita kun kusee, niin kukaan muukaan ei näe, että he kusevat pitkin kaupunkia.

Onko miehillä tutkitusti huonompi pidätyskyky? Naisilla tätä ongelmaa ei ole.

Vierailija
9/14 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riistakamera paikalle kuvaamaan kuseskelijat ja baarin kanssa yhteistyötä, että kuvat laitetaan baaritiskin taakse kaiken kansan näkyville.

Iso kyltti baariin päin, PAIKALLA NAUHOITTAVA KAMERAVALVONTA.

Luulisi loppuvan aika nopeasti :-)

Vierailija
10/14 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voit joutua vastuuseen, jos heität saavillisen vettä jonkun niskaan. Mikä ihmeen kysymys tuo nyt on?

Miten niin? Täytyyhän se kusi huuhtoa siitä pois, ettei jää haisemaan...

Vierailija
11/14 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinänsä parempi kusta multaan kuin asvaltille, mutta ei tietenkään toisen pihaan. Valokuva salamavalon välähdyksen kera on hyvä idea! Ei taida olla laitontakaan jos omasta ikkunasta / omalla pihalla ottaa kuvan. Kannattaa silti tarkistaa.

Vierailija
12/14 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pissii usein kuusenjuurelle maastoutuneen uteliaan naapurin päälle. Kuusiaita tontinrajalla kukoistaa.

Vierailija
13/14 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös ihmetellyt noita julkikuseskelijoita! Helsingin rautatieaseman alikulussa hengaa aina miehiä kusella ja haju on karmea. Tekisi aina mieli alkaa huutaa niille, mutta en uskalla...

Vierailija
14/14 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Miehet ovat vähän kuin strutseja: luulevat, että jos itse ei huomaa muita kun kusee, niin kukaan muukaan ei näe, että he kusevat pitkin kaupunkia.[/quote]

:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi