Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitin Eurojackpotista AIKA paljon rahaa! Mitä minä nyt teen, kun en enää olekaan köyhä?

Vierailija
14.04.2018 |

Aikamoinen tilanne. Yritän kuitenkin salata voiton, koska suomalaiset ovat kateellisia.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan haaveilua.

Vierailija
2/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne kirjoittelu on hyvä ratkaisu. Kyllä täällä aika kuluu ja saat hyviä sijoitusneuvojakin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä jotain vinkumista keksit, vaikka korkea pääomaverotus.

Vierailija
4/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ensin perinteisesti kuulu maksaa lainat pois itseltä ja perheeltä ja sitten nöyränä jatkaa töissä. Moni köyhä sanoo että jakaisi voittonsa menemään niin voit myös todistaa köyhät sanansa mittaisiksi laupiaiksi ja jakaa voittosi.

Vierailija
5/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Onko tuo totta vai ei... Sama sen väliä. Jos itse voittaisin lotossa (miljoonia), niin varmaan ensimmäisenä varaisin pankkiin ajan sijoituneuvojalle. Tämän jälkeen auttaisin lähimmäisiä. En tietenkään heti huutelisi voitosta. Perustaisin hyväntekeväisyysrahaston pienituloisille (opiskelijat, pitkäaikais työttömät, eläkeläiset, työkyvyttömille) Haluaisin auttaa myös konkreettisesti köyhiä. Sijoittaisin. Ostaisin itselleni ensiasunnon ja maksaisin velat pois. 

Voisin hyvin yllättää kaupan kassalla maksamalla toisen ostokset! :) 

Vierailija
6/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet sinkku, voit treffailla mimmejä incognito, niin että he eivät tiedä että olet massipäällikkö.

Jos olet työtön, sinun ei tarvitse enää roikkua nälkäloukussa. Voit perustaa minkä tahansa maailman tilaa parantavan putiikin.

Jos olet töissä joista et pidä, voit lopettaa ja tehdä mitä tahansa.

Itse lähtisin valikoituihin kohteisiin maapallolla. Nykymaailmassa raha on ennen kaikkea aikaa, ei kovin paljoa muuta. Sillä ei saa onnellisuutta, sillä ei saa poistettua ahdistusta ja masennusta.

Tekisin alkajaisiksi ns. Bucket listin, jos sellaista ei vielä ole. Siitä olisi hyvä jatkaa.

Joillekin ihmisluonnoille näennäisen rajattomat resurssit ovat kuin kilpa-auton antaminen pikkupojalle, joillekin asialla ei olekaan niin paljon väliä. Nyt sinulla on viimein aikaa etsiä itseäsi.

Vierailija
7/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tukea sellaisia toimintoja joista olet itse kiinnostunut. 

Vierailija
8/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut sen verran selvää, että pystyn lahjoittamaan lapsilleni 4 999€ joka kolmas vuosi verottomana. Se pitää vielä selvittää, että voisinko ostaa heille hyvät autot ilman että siitä verotetaan.

Vierailija
9/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ensin perinteisesti kuulu maksaa lainat pois itseltä ja perheeltä ja sitten nöyränä jatkaa töissä. Moni köyhä sanoo että jakaisi voittonsa menemään niin voit myös todistaa köyhät sanansa mittaisiksi laupiaiksi ja jakaa voittosi.

Minulla ei ole lainaa mihinkään. Asunnonkin ostin käteisellä, kun sain isäni perinnön.

Vierailija
10/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka vaan haaveilua.

Siinä yksi kateellinen, joka kiehuu katkeruudessaan, eikä voi uskoa että onni voi potkaista jotain ihmistä.

Vierailija
11/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laula ja tanssi.

Vierailija
12/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatka vaan haaveilua.

Jokuhan ne voitot aina saa. Miksi ei kertoisi sitä tällä palstalla, jos muutenkin on kirjoitellut täällä?

Vierailija
13/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap - kirjoitti:

Olen ottanut sen verran selvää, että pystyn lahjoittamaan lapsilleni 4 999€ joka kolmas vuosi verottomana. Se pitää vielä selvittää, että voisinko ostaa heille hyvät autot ilman että siitä verotetaan.

Välttämättömiä kuluja voit maksaa ilman verotusta, jos teet sen suoraan eikä lapsesi tilin kautta. Eli voit esimerkiksi siirtää vuokran, sähkölaskun, vesilaskun, kännykkälaskun tms. omalta tililtäsi maksettavaksi. Mutta jos annat lapsellesi rahaa näihin kuluihin, se tulkitaan lahjaksi.

Vierailija
14/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap - kirjoitti:

Voit pitää autot myös omissa nimissäsi.

Vierailija
15/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marry me ;-)

Vierailija
16/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä jotain vinkumista keksit, vaikka korkea pääomaverotus.

En vingu mistään. En edes verotuksesta, kun olen vaan kiitollinen.

Vierailija
17/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap - kirjoitti:

Sä voit ostaa autot omiin nimiisi ja laittaa lapsesi haltijaksi.

Voit antaa lapsillesi korotonta lainaa, kunhan siitä tehdään paperit ja maksusuunnitelma(koko lainasumma 40 vuoden päästä?)

Mistä tää verojen pelkääminen on peräisin, kait sä voitit tarpeeksi että pystyt verotkin maksamaan?

Vierailija
18/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, mennään naimisiin, kierretään maailmaa, mökkeillään, harrastetaan.

Onko sulla kauniita tyttäriä?

Vierailija
19/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoosta provo provolainen.

Vierailija
20/25 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen tilanne. Yritän kuitenkin salata voiton, koska suomalaiset ovat kateellisia.

Syö pääsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan