Lapsiperhearjen rasittavuudesta yhdistettynä seksittömään avioliittoon on alkanut katkeroittaa mieltäni niin pahasti, etten tiedä onko siitä enää paluuta
Jos 90% ajasta vihaa elämäänsä niin aika pieleen meni.
Kommentit (40)
Mulla olis, mutta onneksi mulla on myös salarakas, sielunkumppani, jonka keskusta-asunnossa saan elää sitä kaipaamaani toista elämää. Just tänään mietin, että ilman häntä en kestäisi. Raadollista, mutta rehellistä.
Muistan sen tunteen, kun ex-mies kaatoi kaikki lapsiperheen vastuut mun niskoille ja itse kirmasi iltaisin kakkosnaisensa luokse (eikä sitten sitä seksiäkään enää mulle antanut).
Onko ap:lla sama tilanne?
Vierailija kirjoitti:
Muistan sen tunteen, kun ex-mies kaatoi kaikki lapsiperheen vastuut mun niskoille ja itse kirmasi iltaisin kakkosnaisensa luokse (eikä sitten sitä seksiäkään enää mulle antanut).
Ei ole sama tilanne, vastuu jakautuu ihan tasaisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pääset oikeastaan aika helpolla vastuun suhteen eli lapset eivät ole se ongelma. Parisuhde ei ilmeisesti vaan voi hyvin. Sitä kannattaa lähteä parantamaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kellään muulla sama tilanne ja olo?
Oli. Se helpotti erossa.
Ei tarvitse enää sitä sitruunamiestä katsella eikä tehdä kompromisseja. Rahaakin jää tilille toisin kuin ennen.
Äijä alkoholisoituu yksikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pääset oikeastaan aika helpolla vastuun suhteen eli lapset eivät ole se ongelma. Parisuhde ei ilmeisesti vaan voi hyvin. Sitä kannattaa lähteä parantamaan.
En olisi ikinä suostunut tekemään lapsia ellei mies osallistuisi paljon kodin ja lasten hoitamiseen, mies halusi perhettä selvästi enemmän kuin minä. Minkä sille voin jos miestä ei seksi kanssani enää kiinnosta, miten tilannetta voisi lähteä parantamaan kun lasten takia siihen ei koskaan ole kunnolla stressitöntä aikaa edes..? Ap
Onko totaaliseksitöntä, vai joskus edes?
Vierailija kirjoitti:
No on keskimäärin kerran kuussa ollut nyt vuoden ajan, sitä ennen oli useammin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hommaa rakastaja
Joo en, en ole pettäjä eikä mulla olisi koskaan mahdollisuutta tavata ketään salaa vaikka haluaisikin. Ap
Ihan normisettiä kun lapset tekee. Ei mitään uutta!
Vierailija kirjoitti:
Ihan normisettiä kun lapset tekee. Ei mitään uutta!
Niin, jos nainen on se haluton osapuoli. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on keskimäärin kerran kuussa ollut nyt vuoden ajan, sitä ennen oli useammin. Ap
Minkä ikäisiä lapsia teillä on? Miten mies torjuu sinut, siis mitä sanoo syyksi? Oletteko keskustelleet vakavasti?
Kerran kuussa, giv mii ö breik. Mun avioliitossa ollut seksiä viimeksi 19.7.2017, mun aloitteestani.
Ei koske tämä ketju minua, koska olen hyvässä avoliitossa eikä ole lapsia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä lapsia teillä on? Miten mies torjuu sinut, siis mitä sanoo syyksi? Oletteko keskustelleet vakavasti?
Päiväkoti- ja kouluikäinen, torjuu sanomalla ettei nyt ole hyvä hetki, ollaan keskusteltu kyllä järkevästikin riitelyn lisäksi. Seksi ei ylipäätään koskaan ole oikein sujunut minun aloitteestani, vaan ainoastaan kun mies tekee aloitteen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei koske tämä ketju minua, koska olen hyvässä avoliitossa eikä ole lapsia!
Kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päiväkoti- ja kouluikäinen, torjuu sanomalla ettei nyt ole hyvä hetki, ollaan keskusteltu kyllä järkevästikin riitelyn lisäksi. Seksi ei ylipäätään koskaan ole oikein sujunut minun aloitteestani, vaan ainoastaan kun mies tekee aloitteen. Ap
Miksi teillä ei ole stressitöntä seksiaikaa illalla kun lapset nukkuu?
Onko kellään muulla sama tilanne ja olo?