Isot firmat kuten nokia, kone..työhaastattelun tulos
Ilmoittaako nämä isot firmat ( teidän kokemuksen mukaan), jos ei valita työhaastelussa?
Kommentit (11)
En juuri noista firmoista tiedä, mutta ainakaan muutama pääkaupunkiseudulla toimiva it-talo ei ilmoita mitään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niin massiivinen työvoimapula että heti haastattelusta pääsee aloittamaan jos ei ole ihan täysin kädetön.
Mikä firma?
Tuskin hr-mänätsereitä kiinnostaa ilmoitella kun voi mussuttaa pullaa ja roikkua av:llä senkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on niin massiivinen työvoimapula että heti haastattelusta pääsee aloittamaan jos ei ole ihan täysin kädetön.
Mikä firma?
'
Mikä ala? siivous?
Yleensä haastattelussa kerrotaan milloin päätös tehdään ja haastatelluille ilmoitetaan. En ainakaan itse ole koskaan törmännyt sellaiseen, ettei haastatelluille ilmoitettaisi. Kaikille hakemuksen laittaneille ei välttämättä ilmoiteta, ainoastaan haastatteluun päässeille.
Miksi joku hakisi Nokialle tänä päivänä?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä haastattelussa kerrotaan milloin päätös tehdään ja haastatelluille ilmoitetaan. En ainakaan itse ole koskaan törmännyt sellaiseen, ettei haastatelluille ilmoitettaisi. Kaikille hakemuksen laittaneille ei välttämättä ilmoiteta, ainoastaan haastatteluun päässeille.
Minä olen omakohtaisesti törmännyt siihen, että luvataan palata asian tiimoilta viikon-parin sisällä, mutta milloinkaan ei enää kuulu mitään. Tämä siis haastattelun päätteeksi hyvässä yhteisymmärryksessä.
Kyllä.
Ensin tulee automaattiviesti: Hakemus vastaanotettu...
Sitten viesti: Valiettavasti valinamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun...
Voit toki saada myös haastattelukutsun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Ensin tulee automaattiviesti: Hakemus vastaanotettu...
Sitten viesti: Valiettavasti valinamme ei tällä kertaa kohdistunut sinuun...
Voit toki saada myös haastattelukutsun.
Kysyin haastetteluun päässeiden kohtaloita. Tylsää odottaa ja jännittää. Kunhan jotain ilmoittaisivat, olis mukava tietää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku hakisi Nokialle tänä päivänä?
Koska haluaa sinne töihin. Ei niillä ole varaa olla nirsoja koska alalla vallitsee työvoimapula.