Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäköä ja ulkoisia asioita vähiten korostava tiedekunta yliopistossa?

Vierailija
13.04.2018 |

Stereotypioita

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tietojenkäsittelytiede

Vierailija
2/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei meidään yliopistolla. Sanoisin kemafy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki teknilliset yliopistot.

Vain osaamisella on väliä.

Vierailija
4/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse olen opiskellut Helsingissä sekä biotieteellisessä, että metsätieteellisessä ja kumpikin on sellaisia, ettei ulkonäöllä ole mitäön merkitystä.

Vierailija
5/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole tainnut törmätä tutalaisiin :D

Vierailija
6/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teologinen. Mitä nukkavierumpi, sitä parempi.

Vierailija
7/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse olen opiskellut Helsingissä sekä biotieteellisessä, että metsätieteellisessä ja kumpikin on sellaisia, ettei ulkonäöllä ole mitäön merkitystä.

Jos olisi tullut luennolle viimeisen päälle laittautuneena, niin olisitkohan huomannut että taitaa kuitenkin olla merkitystä?

Vierailija
8/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääni maat.metsät. tiedekunnalle. Poislukien markkinoinnin& politiikan opiskelijat

Vierailija
9/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lääkikses ja ei meillä katota kieroo jos tulee hupparissa, kumppareissa ja hiukset ihme lättänä sotkuponnarilla. Itse kuljen näin aina joskus ja niin noin 20 prossaa muistakin. Jännä kyllä että koskee naisia, miehet kulkee kyll rennoissa vaatteissa mutt ei koskaan sen näkösenä että peiliin ei oo vilkastu. Mistähän johtunee? Mutt huom, meillä on paljon niitä laittautujiakin, mutt siis toisin kuin jossain Helsingin kauppatieteellises (??) niin meillä laittautuminen ei ole pakollista, ei todellakaan. Toki lääkärintakki ku vedetään päälle ei saa olla mitkää kollarit jalassa, mutta luennolle voi tulla minkälaisiss vaatteiss tahansa.

Vierailija
10/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä niin silläkään.

Vierailija
11/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole aineena missään, niin ei se korostu. Mutta hyvältä saa näyttää, koska ollaan suvaitsevaisia.

Vierailija
12/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaintojen perusteella teknilliset alat (paitsi tuta), matlu, humanistinen, valtsikka, lääkis.

Ulkonäkö/tyylinormit näyttävät olevan korkealla kauppakorkeassa ja taideteollisessa.

Vierailija
13/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tampereella tiedekunnalla ei ole mitään väliä. Kaikki näyttävät juuri niin maalaisilta kuin tosiasiassa ovatkin.

Ja siksi me kaikki rakastamme rehellistä Tamperetta.

Vierailija
14/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkis ei kyllä omien kokemusten perusteella kuulu tähän listaukseen. 

Vierailija
15/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis naama tai linjakas kroppa eivät edistä opiskelua, jos päänuppi on tyhjä.

Vierailija
16/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon lääkikses ja ei meillä katota kieroo jos tulee hupparissa, kumppareissa ja hiukset ihme lättänä sotkuponnarilla. Itse kuljen näin aina joskus ja niin noin 20 prossaa muistakin. Jännä kyllä että koskee naisia, miehet kulkee kyll rennoissa vaatteissa mutt ei koskaan sen näkösenä että peiliin ei oo vilkastu. Mistähän johtunee? Mutt huom, meillä on paljon niitä laittautujiakin, mutt siis toisin kuin jossain Helsingin kauppatieteellises (??) niin meillä laittautuminen ei ole pakollista, ei todellakaan. Toki lääkärintakki ku vedetään päälle ei saa olla mitkää kollarit jalassa, mutta luennolle voi tulla minkälaisiss vaatteiss tahansa.

Siis onko olemassa erikseen jotkut lääkärihousut valkotakin kanssa vai häh?

Vierailija
17/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedeyliopistoissa on tietojenkäsittelytieteen LAITOS, ei tiedekunta. Kyseinen laitos taas on matemaattis-luonnontieteellisessä tiedekunnassa. Koska alunperin kysyttiin missä tiedekunnassa, niin vastaus olisi siis em. mat-luonn. ,mikä luultavasti pitääkin paikkansa.

Esim. matematiikan laitoksen ihmiset ovat kieltämättä melko lailla viimeisiä välittämään ulkokohtaisista asioista tippaakaan.

Mikä onkin aivan oikein. Tässä yhteiskunnan todellakin vielä tarvitaan instituutioita jotka edes jotenkin perustavat meritokratiaan.

Sarasvuon ja tai vaikka Liukkaan kaltaisia ihmisiä on nykyisin ihan tarpeeksi. Itselläkin oli useita naispuolisia opettajia / assareita opintojen perusvaiheessa TKT:n puolella, jotka kaikki omasivat paremmin kompetenssin kuin Liukas. Mutta toki yksikään heistä ei ollut yhtä nätti, mikä tietysti on se tärkein asia siellä Slushin lavalla lässytettäessä.

Vierailija
18/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko olemassa erikseen jotkut lääkärihousut valkotakin kanssa vai häh?

No tietysti, ne samat mitä hoitajatki käyttää. Joskus tulee laitettuu takin alle sininen "hoitsuasu", joskus se on ihan pakollistakin. Noh, lähinnä tuo ei kollareita tarkoittaa sitä, että pitää olla siistit vaatteet päällä. Vähä niiku jos tapaat tulevat appivanhempasi, niin ethän sä silloin laita päälle samoja vaatteita jotka päällä meet lenkittää koiraa 10 minsan ajaks pururadalle. Tai mä en ainakaan. Eli siis en laita niitä kollareita jotka jalassa pyöräilin sairaalalle vaan vaihdan jalkaan siistit farkut (ei mitään reikäsiä)/siniset työhousut. Kyll musta olis vähän outoa yhdistää lääkärintakin kanssa lökäpöksyt.

Vierailija
19/19 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja viekä tuohon lääkäripukeutumiseen, niin iha kliiniset opettajat on sanonu ett pukeutumisen pitää sairaalassa olla siistiä. Housujen pitää olla tarpeeksi pitkät (ei mitään vajaamittasia säärtä paljastavia) eikä myöskään urheiluvaatteita. Kyll mua naurattas jos menisin harjotuspotilaaks ja siinä sitte 7 lääkäriopiskelijaa tutkis mua hupparit ja tuulipuvunhousut päällä. Ja esim jos meet urheilukauppaan niin oishan se hemmetin outoa jos myyjät siellä puku päällä kauppaisivat jalkapalloja tai jos autokaupan myyjällä olis sortsit ja toppi päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän