Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palkkaisitko sinä 17-vuotiaan vahtimaan lapsiasi muutaman kerran viikossa?

Vierailija
13.04.2018 |

Etsitään tällä hetkellä lastenvahtia muutamalle päivälle viikossa ja tuli mieleen, että palkkaisitteko te ihan tunnollisen ja hyväkäytöksisen 17-vuotiaan tuntemattoman nuoren vahtimaan lastasi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on suosituksia nuoresta niin kyllä voisin palkata

Vierailija
2/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin palkata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisin tietenki.

Vierailija
4/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin muuten palkata, mutta hieman on huonoja kokemuksia.. Meillä on parikin 16-17 vuotiasta käynyt, ja niillä vaan elämässä tuppaa olemaan niin paljon, että ainakaan säännölliseen hoitoon ei oikein sovellu. 

Vierailija
5/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon on riski oli minkä ikäinen tahansa. Otin kerran meille päiväksi keski-ikäisen MLL:n hoitajan jota kaveri kehui kovasti. Mutta eipä meidän pojat tykänneetkään. Ero oli siinä, että kaksi poikaa vs. tyttö oli hoitajalle ihan eri asia, vaikka meidän poikia moni hoitaja sanoo rauhalliseksi. Mutta sukulaistyttö oli yhden kesäkuun ja oli juurikin 17. Pärjäsi tosi hyvin. Meillä oli myös sen ikäinen MLL:n hoitaja silloin tällöin kun kävin iltakoulua ja mies oli reissussa. Hänkin pärjäsi hyvin. Meillä on toinen lievästi erityislapsi, mutta ei kuitenkaan ylivilkas, puheen kehityksessä on ongelmat lähinän olleet.

Vierailija
6/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni jos olisi varaa...

Vierailija
7/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. En uskaltaisi.

Vierailija
8/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Itse olen ollut 14-vuotiaana kesätöissä hoitamassa lapsia vanhempien työpäivän ajan. ja ovat edelleen yli 20 vuotta myöhemmin läheinen perhe. Joten homma meni hyvin.

Vierailija
9/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippu lasten iästä ja nuoren kokemuksesta. En palkkaisi tuon ikäistä hoitamaan vauvaa, jos hänellä ei ole kokemusta vauvoista. Muutenkaan en jätä pieniä lapsia yksin tuntemattomien kanssa. Haluan että lapset ovat tarpeeksi isoja kertomaan minulle, jos heitä kohdellaan huonosti.

Vierailija
10/10 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyl keksisin ton ikäiselle nuorelle jotain ihan muuta puuhaa..