Märkä
Mies sanoo että märkyyteni tuo omat lisähaasteensa seksiin. Tarkoittaa ilmeisesti tuntoon. Mitä mieltä olette? Voiko nainen olla liian märkä?
Kommentit (9)
Kyllähän liika märkyys on huono. Vielä siihen lisäksi jos ei ole kovin tiukka, niin juurikin tunto katoaa. Ihan sama kuin makkarin oviaukkoon työntelis.
Kuulemma tarkoittaa juuri tuntoa.. 😧 onko kovin yleistä, että märkyys on niin runsasta, että se vähentää tuntoa sen verran, että se olisi haittaava tekijä seksissä?
Joku kohta tokaisee pienimunaisuudesta. Mutta ei se sitä ole. Itse en ole kookas ja kumppani on viiden alatiesynnytyksen läpikäynyt. On todella märkä ja squirttaakin hyvinä päivinä.
Miehesi ei ehkä saa tarpeeksi kiihotusta. Panostakaa esileikkiin. Panosta visuaalisuuteen ja tee seksistä äänekästä, kerro jos tuntuu hyvältä. Pimppajumppa. Ja muistathan kertoa että mieskin voi joskus jättää laukeamatta jos ei vaan ala irtoamaan. Tee siitä luvallista.
Minust on mahtavaa jos nainen kastuu kunnolla, sehän on merkki siitä että mies kiihoittuu.
Mun mielestä ei voi olla liian märkä. Ei tunto siinä merkittävästi katoa ja sitä paitsi se kosteus on niin kiihottavan näköistä et mennään voiton puolelle. Plussaa vielä siitä, että tosi märkää pillua on siistiä nuolla, kun oikein tuntee ja maistaa kaiken kiiman.
Kuinka monta kertaa teille pitää sanoa: perseseksi on ratkaisu!
Up
En pidä peppuseksistä.
Voiko n olla liian märkä?
Naikohan mä liian nopeatempoisesti, kun moni nainen on ollut ihan vahrossa pillustaan pannessani? Nämä eivät ole kostuneet sormettamalla mielestäni mitenkään erityisen paljon, mutta nairessa vahtoovat.
Vierailija kirjoitti:
Naikohan mä liian nopeatempoisesti, kun moni nainen on ollut ihan vahrossa pillustaan pannessani? Nämä eivät ole kostuneet sormettamalla mielestäni mitenkään erityisen paljon, mutta nairessa vahtoovat.
Nyt Mietaa laittaa mämmit pois ja nukkumaan!
Mitä jos vain kysyt mieheltäsi että mitä hän tällä lisähaasteella oikein tarkoittaa.