Mitä teidän perjantaihin kuuluu?
Kommentit (9)
Ajattelin käydä ostamassa kaljaa ja sipsiä ja pelailla Long Darkia.
Kävin juuri n 3km lenkillä, nyt lueskelen kirjaa auringossa nauttien vapaapäivästä. Illemmalla menemme miehen kanssa anoppilaan, vähän jännittää miten menee. Varmaan käymme iltalenkillä miehen kanssa myös
Yritän pelailla Retributionin läpi legendary vaikeusasteella ja menetän hermot, kun Genji pelaajat eivät suostu tulemaan siihen dropshipiin vaan jäävät yksinään taistelemaan sinne ulkopuolelle, kuolevat ja sitten me muut myös kuollaan kun pitää yrittää pelastaa.
Lintujen liverrystä kuuluu. Olohuoneen ikkunat pitäis pestä ja verhot vaihtaa.
Suunnittelen itsemurhaa, kun en enää kestä kaikkea tätä itseeni kohdistuvaa painetta. Vuosikausien kärsimisen jälkeen hakeuduin viimein ammattiavun piiriin, kävin 1,5 -vuotisen arviointijakson, jossa arvioitiin, että olisinko terapian tarpeessa. Kun viimein todettiin, että olen, ja saan b-lausunnon, etsin itse terapeutin. Kävin tutustamassa pariinkin eri ihmiseen, joista sitten valitsin tämän jolla nyt käyn. Käyntikertoja on alle 10, joista terapeutti on myöhästynyt ainakin kolmelta. Kyselee samaa kysymystä moneen kertaan, kun ei selvästikään kuuntele, mitä hänelle kerron. Reaktioista huomaa, ettei oikeasti kuuntele, vaan on kuuntelevinaan. Tämäkin vielä, kaiken tämän jo olemassa olevan päälle. Harmi että mulla on koira, tappaisin itseni muuten jo tänään.
Tavallinen perjantai siis.
Teen etätyöpäivää keittiön pöydän äärellä ja juon kahvia. Junnu on kuumeessa mutta selvästi paranemaan päin kun xboxia pystyy pelaamaan :) Miehelle laitoin viestiä että tuo töistä tullessaan vaikka kiinalaista ruokaa, ja valkkaria. Aurinko paistaa ihanasti ja lumihanki hehkuu. Kyllä jotain ikävääkin, pitäisi siivota, ainakin imurointi ja pölyjen pyyhkiminen. Ei huvittaisi yhtään :)
Yhtä paskaa kuin aina, ehkä vähän paskempaakin tällä kertaa.