Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kauan irtokarkit pysyvät kaapissa syömäkelpoisina paperipussissa?

Vierailija
13.04.2018 |

Siis niin, ettei ne kovetu ja pilaannu?

Mulla on jäänyt irtokarkkipussi kaappiin ja näköjään aika kauan ollut jo siellä, kolmisen kuukautta ainakin.

Itse ei tuu paljon syötyä karkkia mutta joskus tuli makeanhimossa ostettua ja sinne ovat sitten unohtuneet.

Säilyykö ne miten kauan hyvinä jos pitää esim. ”vierasvarana” jos tulee vieraita eikä oo muuta tarjota.

Ehkä ne tulee itsekin jossain vaiheessa syötyä pois mutta tällä hetkellä ei tee yhtään mieli makeaa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan sun ongelman! Meillä ei todellakaan säily karkit kaapissa. Ei ne edes päädy sinne, vaan suoraan napaan. 😄

Vierailija
2/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietääkö kukaan?

Itse olisin aiemmin myös vetänyt ne heti napaan mutta nyt yritän elämäntaparemonttia ja vähentää karkin syöntiä. Viikko jo mennyt ilman karkkia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika äkkiä ne muuttuu kivikoviksi. Noin viikossa. Kannattaa laittaa muovirasiaan, sitten säilyy pidempään.

Vierailija
4/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika äkkiä ne muuttuu kivikoviksi. Noin viikossa. Kannattaa laittaa muovirasiaan, sitten säilyy pidempään.

Ok. Näin teen. Kiitos! Ap

Vierailija
5/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi maistoin yhden ja tulipas ällö olo. 🤢 Aiemmin olisin vetänyt niitä nyrkkikaupalla.

Jännä miten viikossakin vähenee karkinhimo näin paljon. 😲 Ap

Vierailija
6/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei säilyisi karkit tuolla tavalla. Parempi pysyä niistä kokonaan erossa, koska ovat minulle niin koukuttavia. Jos alan ostaa, saan olla jatkuvasti ostamassa, koska valkoinen sokeri on minulle niin koukuttavaa.

Ihania herkkuja saa itse tekemällä ja terveellisemmistä aineksista 😄

Vierailija
7/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paperipussissa kaikki kuivuu tosi nopeasti, leivät, karkit ym. Kannattaa laittaa muovipussiin tai rasiaan.

Vierailija
8/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi maistoin yhden ja tulipas ällö olo. 🤢 Aiemmin olisin vetänyt niitä nyrkkikaupalla.

Jännä miten viikossakin vähenee karkinhimo näin paljon. 😲 Ap

Mistä vetoa että ap on vetänyt itse karkit sunnuntaihin mennessä 😉

Vierailija
9/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtikset ovat yleensä valmiiksi vähän vanhentuneita/kuivia ja koostumus ei ole samanlainen kuin valmiiden pussien vastaavissa karkeissa.

Vierailija
10/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtikset ovat yleensä valmiiksi vähän vanhentuneita/kuivia ja koostumus ei ole samanlainen kuin valmiiden pussien vastaavissa karkeissa.

Joo, kauppojen irtokarkkilaareissa on yleensä melkoisia vuosikertakarkkeja ja kyllä niitäkin vielä syömään pystyy. Karkithan eivät oikeastaan koskaan mene varsinaisesti pilalle, joten riippuu ihan omasta sietokyvystä että kuinka kovia karkkeja vielä pystyy syömään. Jotkut karkit itse asiassa paranevat vanhetessaan, maut tasoittuvat.

Vierailija
11/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne on ostettu kaupan irtokarkkilaareista, niin ne ei ole olleet syömäkelpoisia edes silloin kun pistit ne siihen pussiin.

Vierailija
12/12 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on sokeria ja lisäaineita niin säilyy for ever.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi