Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yrittäjäksi, onko minusta oikeasti siihen?

kissanminttu
12.04.2018 |

Apua kaivataan ja pikaisesti. Pitäisi tehdä isoja päätöksiä pian, onko täällä muita yrittäjänaisia?

Laitoin kysymykseni toiselle naisten palstalle, johon odottelen kuumeisesti vastauksia:
https://www.girlstalksuomi.com/kesk...iota/yrittajaksi-onko-minusta-oik…

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko sinusta siihen. Yrittäjyyteen ei kuitenkaan ole mitään yläikärajaa. Voi ryhtyä yrittäjäksi vaikka vanhuuseläkkeelläkin. Miten pitkiä työpäiväsi tulevat olemaan, riippuu ihan siitä, millaisen yrityksen olit aikeissa perustaa ja kuinka paljon sen pitäisi kuukausittain tuottaa, jotta saisit itsellesi riittävän määrän tuloja. Jos tarvitset joka kuukausi saman verran rahaa kuin mitä nyt saat palkkaa, on hyvin todennäköistä, että alussa joudut tekemään pitkää päivää. Jos taas sulla on puoliso, jonka tuloilla voi kattaa suurimman osan elämästänne, on mahdollista aloittaa yrittäjyys kevyemminkin ja lisätä toimintaa sen mukaa, kun tuntuu hyvältä. Joskus yritystä voi pyörittää oman palkkatyönsä lisäksi. 

Onko sulla jo liikeidea? Oletko käynyt mitään yrittäjäkurssia? Oletko tehnyt laskelman alkupääoman tarpeesta, yrityksen pelkkään toimintaan liittyvistä kustannuksista yms? Ensisijaisestihan maksat aina yrityksen kulut ja jos jotain jää yli, voit nostaa itsellesi palkkaakin. 

Vierailija
2/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan yritys?

Onko sinulla alan koulutus, työkokemusta?

Saatko lainaa yrityksen perustamista varten?

Saatko starttirahaa?

Muistathan että maksat ITSE lomasi (kuka palvelee asiakkaita silloin?)

Oletko perusterve?

Kestätkö pettymyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki ei toimi. Joten ei sinusta ole yrittäjäksi, kun et voi saada tänne vastauksia, koska et kerro edes perusasioita. Vihaan tuollaisia tiedonpanttaajia ja yritän vältellä myös heidän yrityksiään.

Vierailija
4/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsempit päätöksen tekoon! Suosittelen lämpimästi yrittäjäkurssin käymistä ennen kuin päätät, saat samalla lisää aikaa miettiä ja varmasti hyviä vinkkejä tarttuu sieltä mukaan!

Onko sulla jo olemassa asiakkaita, vai lähdetkö liikkeelle "nollasta"?

Vierailija
5/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä yhtiömuoto?

Miten hoidat kirjanpidon?

Verkko vai kivijalka...?

Vierailija
6/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen perustamassa erotiikkaliikettä.

Valikoimiin tulisi seksivälineet ja asusteet, seksikkäät alusvaatteet myös muodokkaille naisille, tuoksukynttilät ja suitsukkeet ja goottivaatteet esim. naisille korsetit, korsettimekot jne.

Seksin ei tarvitse olla kielletty ja likainen asia, vaan se on kaunis asia kahden tai joskus useamman ihmisen välillä! Tätä ajatusta haluan levittää ja yritykseni idea onkin tuoda seksi tälle vuosituhannelle .

Liikkeestäni tulee löytymään tuotteita kevyeeseen tunnelman luontiin ja rankempiin leikkeihin.

Nyt haluaisinkin herättää aiheesta keskustelua ja kuulla ihmisten ajatuksia ja mielipiteitä asiasta!

Kiitos kaikille jo etukäteen!

Vierailija
7/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme ostaa goottivaatteita?

Vierailija
8/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perustamassa erotiikkaliikettä.

Valikoimiin tulisi seksivälineet ja asusteet, seksikkäät alusvaatteet myös muodokkaille naisille, tuoksukynttilät ja suitsukkeet ja goottivaatteet esim. naisille korsetit, korsettimekot jne.

Seksin ei tarvitse olla kielletty ja likainen asia, vaan se on kaunis asia kahden tai joskus useamman ihmisen välillä! Tätä ajatusta haluan levittää ja yritykseni idea onkin tuoda seksi tälle vuosituhannelle .

Liikkeestäni tulee löytymään tuotteita kevyeeseen tunnelman luontiin ja rankempiin leikkeihin.

Nyt haluaisinkin herättää aiheesta keskustelua ja kuulla ihmisten ajatuksia ja mielipiteitä asiasta!

Kiitos kaikille jo etukäteen!

On tosi kilpailtu ala.

Kaalimato kaataa yrityksesi alle aikayksikön

Vierailija
9/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle voit myydä pikkupöksysi..maksan 30..jos on myös ruskeeta

Vierailija
10/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee kannattavuuslaskelmat, laadi kunnollinen liiketoimintasuunnitelma, mieti tarvitsetko rahoitusta ja mistä sen saat. Siitä se lähtee.

Itse olen tietotyöläinen, perustin yritykseni puolikkaalla oy:n minimipääomalla, toisen puolen maksoi osakas. Sanon suoraan että minusta ei olisi yrittäjäksi, jonka toiminta perustuu ostoon ja myyntiin. Mistä ihmeestä siinä se kate revitään? Kuitenkin kiinteät kulut toimitilasta, ja ainakin alkuun oma aika täysin sidoksissa siihen. Ja myynti yksityisasiakkaille, jolloin myynnin aikaansaamiseksi tarvitaan mainostusta. Omassa työssäni on kiinteät sopimusasiakkaat.

Anteeksi realismi.

Vierailija
11/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä saan tarvittavat kontaktit eri merkkien maahantuojiin? Netistä ei löydy, ja kilpailevilta kauppiailta lienee turha lähteä kyselemään. Olen itse ollut salalla, mutta kyseessä oli suuri ketju, jolla omat merkit (ei siis maahantuontia). Uskon omaavani tiedot ja taidot, mutta kontaktit puuttuvat. Neuvoja?

Mikäli pidät itse erotiikkakauppaa, olisin kovin kiitollinen jos voisit kertoa kokemuksistasi. Sijainti (pääkaupunkiseutu tms.?), liikevaihto, matkan varrella ilmenneitä ongelmia?

Kiitos kaunis jo näin etukäteen : )

Vierailija
12/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee kannattavuuslaskelmat, laadi kunnollinen liiketoimintasuunnitelma, mieti tarvitsetko rahoitusta ja mistä sen saat. Siitä se lähtee.

Itse olen tietotyöläinen, perustin yritykseni puolikkaalla oy:n minimipääomalla, toisen puolen maksoi osakas. Sanon suoraan että minusta ei olisi yrittäjäksi, jonka toiminta perustuu ostoon ja myyntiin. Mistä ihmeestä siinä se kate revitään? Kuitenkin kiinteät kulut toimitilasta, ja ainakin alkuun oma aika täysin sidoksissa siihen. Ja myynti yksityisasiakkaille, jolloin myynnin aikaansaamiseksi tarvitaan mainostusta. Omassa työssäni on kiinteät sopimusasiakkaat.

Anteeksi realismi.

myyt seksiä sopimusasiakkaille?

Vierailija
13/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teemme dildon. Kun sulla on kova masu, niin on hyvä aika tehdä dildo. Toimi seuraavasti:

tarvikkeet:

- sanomalehteä

- Kertakäyttökäsineet

- 2 kondomia

- Liukkaria

1. peitä vessan lattia lehdellä

2. Väännä kyykkypaska lehdelle

3. Kertakäyttöhanskat käteen ja rohkeasti pökäleestä kiinni

4. Pujota paska kondoomin sisälle, solmi pää

5. pujota toinen kortonki varmistukseksi ensimmäisen päälle

6. Voitele kortonki liukkarilla, ja raiskaa itsesi

Toimii myös miehillä, jos perse ei ole viimeisen tiukka.

Vierailija
14/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sairas ketju tää on?yöksis

Vierailija
15/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teemme dildon. Kun sulla on kova masu, niin on hyvä aika tehdä dildo. Toimi seuraavasti:

tarvikkeet:

- sanomalehteä

- Kertakäyttökäsineet

- 2 kondomia

- Liukkaria

1. peitä vessan lattia lehdellä

2. Väännä kyykkypaska lehdelle

3. Kertakäyttöhanskat käteen ja rohkeasti pökäleestä kiinni

4. Pujota paska kondoomin sisälle, solmi pää

5. pujota toinen kortonki varmistukseksi ensimmäisen päälle

6. Voitele kortonki liukkarilla, ja raiskaa itsesi

Toimii myös miehillä, jos perse ei ole viimeisen tiukka.

No hyi!

Vierailija
16/16 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä alan yritys?

Onko sinulla alan koulutus, työkokemusta?

Saatko lainaa yrityksen perustamista varten?

Saatko starttirahaa?

Muistathan että maksat ITSE lomasi (kuka palvelee asiakkaita silloin?)

Oletko perusterve?

Kestätkö pettymyksiä?

Pitkäaikaissairaat ja vammaiset perustavat yllättävän paljon yrityksiä.

Siihen kaksi isoa syytä.

Yksi on se, että heidän on vaikea löytää työpaikkaa. Jos haluaa tehdä töitä niin sitä joutuu itse työllistämään itsensä.

Toinen on se, että moni saa eläkettä. Riskit eivät silloin ole kovin suuret sillä perustoimeentulo on joka tapauksessa turvattu (pitää muistaa vaan seurata tulorajoja ettei niistä aiheudu yllätyksiä).

Itsekin olen pitkäaikaissairas, ja perustin yrityksen kun en muuten töitä löytänyt. Ilman eläkettä en olisi uskaltanut.

Suosittelen miettimään liikeidean tarkasti, tekemään siitä sellaisen että aikaa jää myös lomailulle.

Olen saanut huomata, että aika vähälläkin työllä voi tienata kivasti. Itse olen varmistanut työmäärän kohtuullisena pysymisen ulkoistamalla kaiken sen mitä ei ole ihan välttämätöntä tehdä itse.

Teen myös paljon sellaisia töitä joista saa palkkioita myytyjen tuotteiden määrän perusteella. Itse vain suunnittelen tuotteet ja muut tahot valmistavat ja myyvät niitä. Tällä tavalla saan tuloja myös lomalla ollessa.

Yrittäjän ei ole pakko tehdä kaikkea itse eikä painaa pitkää päivää.

Minulla ei ollut sitä vaihtoehtoa että tekisin kaiken. Siksi oli pakko säätää koko homma kevyeksi. Ja toimii tämä näinkin.