Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla näin kamalia oireita ennen kuukautisia??

Vierailija
11.04.2018 |

-Lämpö nousee päivällä 37, palelee.
-Yöllä hikoiluttaa ja liikkuessa myös ihan hirveesti.
-Kun en liiku tai nuku niin palelen.
-Turvottaa.
-Ajatukset harhailee.
-Välillä olen iloinen, välillä kiukkuinen = olo kuin mielipuolella.
-Alavatsa pömpöttää.

En edes muista koska kuukautiset alkaa, mutta tod.näk. 5päivän sisään. Ja sitten kun alkaa niin vuorokauden vuodan niin paljon, että heikottaa ja mikään side ei pidä ja sitten kuukautiset hiipuu sellaiseksi tuhruksi.

Onko muilla näin kamalaa??
-Uloste tulee sellaiset 5-6kertaa päivässä, ei kuitenkaan ripulia.
-Isoja finnejä kaulalla ja kasvoissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin oo

Vierailija
2/6 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja välillä lentää oksennus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feel you, sister. Mullakin on parhaillaan paha PMS oirehdinta, olo kuin mielipuolella - puolen tunnin välein haluan tappaa itseni, puolen tunnein välein itkeä tai raivota. Sellainen tuskainen tympeys ja ilottomuus elämää kohtaan, mikään ei kiinnosta, syön liikaa ahdistukseen ja alavatsa kipeä. 

Vierailija
4/6 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan juuri noin, paitsi että olen räjähtelevä, hullu, arvaamaton raivopää. Tekis mieli ryömiä kiven koloon aina niiksi pariksi päiväksi, jolloin olemassaoloni on ympäristölle yhtä helvettiä. Jotenkuten saan hillittyä käytöstäni, mutta se tunne! Ei oo tervettä. Joskus tein tänne aiheesta avauksen kyselläkseni vertaistukea tai kokemukseen perustuvia neuvoja mutta ei löytynyt kumpaakaan.

Vierailija
5/6 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kipuja nytkin ollut jo yli viikon, mutta vuotoa ei näy. Ärsyttää, masentaa ja turvottaa.

Vierailija
6/6 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista oireista mulla on: edellisenä päivänä finnejä tulee naamaan, yöllä vähän kylmä, paskannan noin 3 krt päivässä ku normaalisti vain kerran, turvottaa, alavatsa pömpöttää. 

sattuu alavatsaan ja kohtuun ja pakko ottaa lääke. 

mulla todettiin 2 kystaa kohdussa ja ens viikolla ne poistetaan. nää oireet voi johtua kystista koska ennen ei ollu mitään oireita.