Voi yök, kuka voi syödä mozzarellatikkuja
Ajattelin vähän mättää kun olen kipeänä. Ostin sitten noita koska olen kuullut niitä kehuttavan ja mozzarella on herkkua.
Sain syötyä yhden. Ei edes maistu mozzarellalta, suu vain holahtaa täyteen ylisuolaista rasvaa joka puraisulla...
Kommentit (12)
Miten jollekin voi tulla yllätyksenä, että eri ihmiset pitävät eri asioista?
Vierailija kirjoitti:
Miten jollekin voi tulla yllätyksenä, että eri ihmiset pitävät eri asioista?
Näin! Keskustelupalstoilla on tunnetusti lupa puhua vain kiistattomista faktoista joissa ei ole eriävän mielipiteen vaaraa.
Ne on niin hyviä. Ja sitten ne täytetyt jalapenot.... Kunnolla öljyssä friteerattuna. Namnam!!!
Ap kerro herkkusi, niin mie kerron onko se hyvää vai pa..aa.
Vierailija kirjoitti:
Ap kerro herkkusi, niin mie kerron onko se hyvää vai pa..aa.
Sipsit ovat ehkä suurin herkkuni, oikein harmittaa etten ostanut niitä. Muutenkin tykkään rasvaisesta roskasta, ja mozzarellatikkujenkin niihin lukeutuessa oletin että eivät ne nyt voi mitenkään olla pahanmakuisia. Hiilarit, rasva ja suola ovat kuitenkin yleensä aika vuorenvarma yhdistelmä.
En ota omaa ketjuani niin kovin vakavasti, ehkä ihan kaikkien muidenkaan ei tarvitsisi.
AP
Ap on niin wt kun syö sipsejä, voi Jeesus mikä Ä M M Ä .
Onko antaa vinkkiä minkä merkkiset tikut on parhaita? Nyt on itsekin pakko kokeilla.
Olen samaa mieltä apn kanssa, mauttomia kuivia lönttitikkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin vähän mättää kun olen kipeänä. Ostin sitten noita koska olen kuullut niitä kehuttavan ja mozzarella on herkkua.
Sain syötyä yhden. Ei edes maistu mozzarellalta, suu vain holahtaa täyteen ylisuolaista rasvaa joka puraisulla...
Ostit? Mistä? Oletan että et Woltin kautta kotiinkuljetuksena ravintolasta, vaan jotain eineksiä/pakasteita.
Tykkään mozzarellatikuista paljon mutta en kyllä ikinä söisi niitä muuten kuin ravintolassa. En voi uskoa että niistä minkäänlaisella laitolla saisi eineksinä hyviä. Niiden pitää olla juuri tehtyjä, rapeita ja tuoreita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain syötyä yhden. Ei edes maistu mozzarellalta, suu vain holahtaa täyteen ylisuolaista rasvaa joka puraisulla...Ostit? Mistä? Oletan että et Woltin kautta kotiinkuljetuksena ravintolasta, vaan jotain eineksiä/pakasteita.
Tykkään mozzarellatikuista paljon mutta en kyllä ikinä söisi niitä muuten kuin ravintolassa. En voi uskoa että niistä minkäänlaisella laitolla saisi eineksinä hyviä. Niiden pitää olla juuri tehtyjä, rapeita ja tuoreita.
Joo, pakasteena, en ole kovin kranttu kun kyse on roskaruoasta. Ehkä pitää joskus koittaa tilata niitä jostakin. Tai toteuttaa suuri haaveeni ja hankkia friteerauskeitin, epäilisin että suurimmassa osassa ravintoloitakin ovat friteerattuja pakasteita. Nuo mozzarellatäytteiset jalapenot kyllä kuulostivat nyt todella herkullisilta.
AP
Luulitko sitten niiden olevan jotain superfoodeja?