Miksi koirankusettajat eivät kerää koirien virtsoja
vaikka tyhjään limupulloon ja tyhjennä sitä vessanpönttöön. Miksi pitää saastuttaa ammoniakilla joka helvatan paikka.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Koska kyse on itsekkäimmästä kansanryhmästä.
Tupakoitsijat on kyllä vielä itsekkäämpiä. "Muiden pitää vaan sietää sitä että jatkossa tupakanhaju täyttää heidän asunnon, koska minä satuin nyt muuttamaan tänne ja minä haluan tupakoida parvekkeella".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat on kyllä vielä itsekkäämpiä. "Muiden pitää vaan sietää sitä että jatkossa tupakanhaju täyttää heidän asunnon, koska minä satuin nyt muuttamaan tänne ja minä haluan tupakoida parvekkeella".
No jos se on sallittua polttaa parvekkeella niin miksi ei. Eri asia jos taloyhtiö on sen kieltänyt.
Joo ootas hetki kun katetroin koirani..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä vain se hajuterrorismi, vaan myös jatkuva jokapäiväinen roskaaminen, koska hyvin harva tupakoitsija kerää tumppinsa roskiin. Tupakantumppi on maailman yleisin roska ja sen kyllä huomaa Suomessakin kun katuja ja luontoa katsoo. Suomalaiset heittävät miljardeja tupakantumppeja luontoon joka vuosi ja tumpit myrkyttävät maata vielä sen jälkeen kun tupakoivat ovat imeneet omat myrkkynsä röökistä, ja sitten tumpit hajoaa mikromuoviksi.
Vierailija kirjoitti:
Joo ootas hetki kun katetroin koirani..
Meidän koiralla on kakkaamista varten avannepussi ja virtsat menee myös virtsarakkoavannepussiin. Olemmehan luonnonsuojelijoita ja keräämme kaiken jätteen talteen.
Työttömät voisivat kerätä koirankakat. Siinä on ainakin työtä ja paljon! Aktivoisi kivasti ja auttaisi työllistymiseen jatkossa.