Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uupuuko naisilta rakkautta miestään kohtaan kun "rakastavat" esim. kaneliässiä tai Kreikkaa?

Vierailija
11.04.2018 |

En usko, että kenelläkään olisi enemmän rakkautta määrällisesti kuin toisella ihmisellä joten onko näin, että vaimoni ei ehkä rakasta minua kuten minä häntä koska hän (sekä hyvin monet muutkin naiset) "rakastaa" curryruokia sekä auringossa makailua lomakohteen altaalla. Rakastaa myös vuohenjuustoa.
Minä rakastan kaikin voimin kumppaniani. välillä vähän surettaa kun pysähdyn ajattelemaan, että ehkä olen vain lompakko ja seuralainen, rakkautta vaimolla riittää ties mihin pinnallisiin asioihin :(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan suolakurkkuja ja mitä ihmeellisempiä asioita, mutta kyllä mä miestänikin rakastan.

Vierailija
2/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis kaneliässille mustasukkanen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan Kalevauvakamaa jo nyt!

Vierailija
4/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman koska vaimo saattaa ulvahtaa kaneliässän puraisusta joskus jopa saman verran kuin penikseni häneen työntymisestä.

Vierailija
5/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieman koska vaimo saattaa ulvahtaa kaneliässän puraisusta joskus jopa saman verran kuin penikseni häneen työntymisestä.

Ehkä sillä on huonot hampaat.

Vierailija
6/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän se vähän vie merkitystä naisen sanoilta, jos hän kerran kuvaa tunteitaan kissavideoita tai mansikantuoksuista kylpyvaahtoa kohtaan samalla sanalla kuin hän kuvaa tunteitaan miestään kohtaan. Aika laihaa rakkautta mielestäni.

Vierailija
7/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei jakaudu, vaan kertautuu.

Vierailija
8/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei jakaudu, vaan kertautuu.

Ai että jos puraisen usean mamman "kaneliässää" niin se on sittenkin enemmän ykkösvaimoa kohtaan?

Vierailija
9/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väriseekö vaimon ääni tunteen voimasta yhtä koskettavasti kuin sinulla puhuessasi lompakostasi?

Vierailija
10/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:( miksi, missä ja miten ne kaneliässät puree sun vaimoasi? 

Vierailija
11/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:( miksi, missä ja miten ne kaneliässät puree sun vaimoasi? 

Tän kaneliässäreseptin minäkin haluan.

Vierailija
12/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppia ikä kaikki, nyt tiedän senkin että jopa kaneliässille voi olla mustasukkainen. Suosittelisin terapiaa. 🤔

Vierailija
13/13 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaneliässän puraisusta tuleva ulvahdus on käsittääkseni mitätön, tuskin kuultavissa, ja jos peniksesi sisääntyöntämisestä tuleva äänähdys on siihen verrattuna jopa hiljaisempi, johtopäätökseni on, että olet pienimunainen, joten rakkauden puuttuminen on ymmärrettävää.