Uupuuko naisilta rakkautta miestään kohtaan kun "rakastavat" esim. kaneliässiä tai Kreikkaa?
En usko, että kenelläkään olisi enemmän rakkautta määrällisesti kuin toisella ihmisellä joten onko näin, että vaimoni ei ehkä rakasta minua kuten minä häntä koska hän (sekä hyvin monet muutkin naiset) "rakastaa" curryruokia sekä auringossa makailua lomakohteen altaalla. Rakastaa myös vuohenjuustoa.
Minä rakastan kaikin voimin kumppaniani. välillä vähän surettaa kun pysähdyn ajattelemaan, että ehkä olen vain lompakko ja seuralainen, rakkautta vaimolla riittää ties mihin pinnallisiin asioihin :(
Kommentit (13)
Oletko siis kaneliässille mustasukkanen?
Tää on ihan Kalevauvakamaa jo nyt!
Vierailija kirjoitti:
Hieman koska vaimo saattaa ulvahtaa kaneliässän puraisusta joskus jopa saman verran kuin penikseni häneen työntymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman koska vaimo saattaa ulvahtaa kaneliässän puraisusta joskus jopa saman verran kuin penikseni häneen työntymisestä.
Ehkä sillä on huonot hampaat.
No kyllähän se vähän vie merkitystä naisen sanoilta, jos hän kerran kuvaa tunteitaan kissavideoita tai mansikantuoksuista kylpyvaahtoa kohtaan samalla sanalla kuin hän kuvaa tunteitaan miestään kohtaan. Aika laihaa rakkautta mielestäni.
Rakkaus ei jakaudu, vaan kertautuu.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaus ei jakaudu, vaan kertautuu.
Ai että jos puraisen usean mamman "kaneliässää" niin se on sittenkin enemmän ykkösvaimoa kohtaan?
Väriseekö vaimon ääni tunteen voimasta yhtä koskettavasti kuin sinulla puhuessasi lompakostasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:( miksi, missä ja miten ne kaneliässät puree sun vaimoasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:( miksi, missä ja miten ne kaneliässät puree sun vaimoasi?
Tän kaneliässäreseptin minäkin haluan.
Oppia ikä kaikki, nyt tiedän senkin että jopa kaneliässille voi olla mustasukkainen. Suosittelisin terapiaa. 🤔
Kaneliässän puraisusta tuleva ulvahdus on käsittääkseni mitätön, tuskin kuultavissa, ja jos peniksesi sisääntyöntämisestä tuleva äänähdys on siihen verrattuna jopa hiljaisempi, johtopäätökseni on, että olet pienimunainen, joten rakkauden puuttuminen on ymmärrettävää.
Mä rakastan suolakurkkuja ja mitä ihmeellisempiä asioita, mutta kyllä mä miestänikin rakastan.