Menis sinne parturiin, ärsytys, vaikka ei pitäis.
Samassa työpaikassa siis ollaan. Työkaverini haluaa jostain syystä pitää hiysmallua jossa otsatukka ja kerrostettu,lyhyt pilkkatukka.
Tai siis sille leikataan sellainen aina silloin kun se raskii ja ehtii käydä parturissa.
Mikään ei käy mun silmään niin pahasti, kun ylikasvanut otsatukka, jota se ensin yrittää lakalla pöyhöttää ylemmäksi, niin että se näyttää jltn 80)luvun turku-heitolta muutaman viikon. Sitten maan vetovoima tekee tehtävänsä ja tukka makaa silmillä, kunnes se itse jyrsii sitä jollain toimistosaksilla lyhemmäksi. Kysyn siltä aina silloin "ai,oletko käynyt kampaajalla?" Ja se vastaa"no eiii, kun ite vähän otin," Ja sen tosiaan huomaa. Samaan aikaan ylikasvanut polkka roikkuu niskassa, johon se alkaa kiinnitellä jotain klipsuja ja pöyhöttää lakalla sitäkin.
Siis ihan totta. Se on johtavassa asemassa,tapaa ihmisiä ja asiantuntijoita,edustaa meitä ja kulkee ton näköisenä.
Puhuu usein kampaajien kalliista hinnoista eikä löydä itselleen vakituista kampaajaa. Ei ole myöskään aikaa. No ei kait se saakaan aikaa mihinkään, jos se luulee että ajan saa samalle päivälle kun soittaa.
Tää ottaa mua niin päähän. Ehkä mä olen katellut sitä liian kauan ja liian läheltä.
Korjaus: Hiusmallia. Polkkatukka.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Täh? Vaihda työpaikkaa
Komppaan. Vain siksi, ettei muiden tarvitse enää kärsiä ap:n tapaisesta kyylästä.
Onko hänellä meneillään nämä kuuluisat ruuhkavuodet? Siinä ei paljon uusia hiusmalleja suunnitella eikä tilailla kampaajaaikoja muutaman viikon väleihin. Muut asiat on enemmänkin tapetilla siinä kohtaa. Että jos voisit ymmärrystä hieman antaa.
Ja voisihan se tukankasvattajakin ihan sovinnolla kasvattaa sellaisen minkä voi vetää kumilenkillä kiinni ja siellä pysyy siihen asti, että nuorimmainenkin pääsee ripille.
Täh? Vaihda työpaikkaa