Ostin sairaan kalliin naamarasvan... odotanko liikoja?
Mulla on järkyttävän kuiva iho, jota talven kuiva ilma entisestään paheni vaikka juon vettä, syön terveellisesti mm. sokeria välttäen ja syön myös kalaöljykapseleita. No iholle tulee kuitenkin sellaisia "kuivaryppyjä" - ikä ei edesauta asiaa, yli 40 v kun olen...
Ostin Hullareilta Sisleyn järkyttävän kalliin voiteen. Pystyykö kosmetiikka ihmeisiin vai teinkö hutiostoksen?
Kommentit (33)
vieras. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut jo kauan Apteekin A-vitamiini käytössä.
Näin 5-kymppiseksi ihoni on tosi sileä ja hehkuva. Voi johtua siitäkin, etten käytä meikkivoidetta enkä puuteria.
Asun maalla, joten ilmakin on saasteetonta.Yritin apteekista ostaa Bellavitaa, mutta tuputtivat jonkun halvemman merkin A-vitamiinivoiteen mukaan. Edullisuus ei paljon auttanut, kun koko tuubi jäi käyttämättä parin kerran jälkeen. Tosi rasvaista voidetta, mutta ei kuitenkaan kosteuttanut ja sain mustapäitä. Todennäköisesti johtui voiteen sisältämästä paraffiinista.
Ei se rasva oikein kuivaan ihoon uppoakaan, jää vain pinnalle lillumaan. Sen rasvaisen rasvan alle kannattaa laittaa joku kosteuttava tuote.
Mulla ainaki toimi kun on hyvä sarja laadukkaita tuotteita, yhteensä muutaman satasen maksoi, 6 eri voidetta joita laitan oikeassa järjestyksessä 3 krt per päivä. Jo seuraavana päivän oli rypyt poissa mahastakin ja palkka nousi heti. Passin sotustakin oli hävinnyt 20 vuotta pois, eli nuorennuin myös.
Suosittelen kaikille, nyt voin syödä täytekakun päivittäin enkä liho ja iho vaan silenee.
Olen kohta 60 ja koko aikuisikäni käyttänyt kuivan ihoni takia kasvorasvoja. En ole yleensä käyttänyt vettä puhdistukseen vaan puhdistusmaitoja . Ryppyjä ei kertakaikkiaan vielä ole, mutta leukalinjassa alkaa näkyä veltostumista tietty. Laadukkaampia voiteita on ollut mukavampi laittaa ( koostumus,tuoksu jopa purnukka) ja on epätodennäköisempää , että niihin on sotkettu jotain betonijauhoa . Mutta nuorille: kannattaa satsata puhdistukseen,ruokavalioon ja liiallisen auringon välttämiseen ja hyviin kasvorasvoihin ( ja kaula !)- ei ole tarvetta kalliisiin toimenpiteisiin.
Mulla oli joskus joku Siskeyn ruusunaamionäytepakkaus, josta riitti useampaan kertaan ja vau! Huomasin heti vaikutuksen iholla. Hintakin on sitten niin ”vau”, että en ole viitsinyt ostaa...
Olen mäkin kyllä ostanut kalliita tuotteita, aikoinaan käytin vuosia Diorin sadan euron seerumia. Vanha virsi, mutta niin kalliissa kuin halvissakin vaihtoehdoissa on todellisia timantteja - ne pitää vaan löytää.
Ole ap vaan tyytyväinen ostokseesi ja nauti luksuksesta, sellaistahan me kaikki välillä tähän elämään kaivataan!
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli joskus joku Siskeyn ruusunaamionäytepakkaus, josta riitti useampaan kertaan ja vau! Huomasin heti vaikutuksen iholla. Hintakin on sitten niin ”vau”, että en ole viitsinyt ostaa...
Olen mäkin kyllä ostanut kalliita tuotteita, aikoinaan käytin vuosia Diorin sadan euron seerumia. Vanha virsi, mutta niin kalliissa kuin halvissakin vaihtoehdoissa on todellisia timantteja - ne pitää vaan löytää.
Ole ap vaan tyytyväinen ostokseesi ja nauti luksuksesta, sellaistahan me kaikki välillä tähän elämään kaivataan!
Höh, siis SISLEYN...
Muistakaa kosteuttaa kasvot vedellä ennen kosteusvoidetta. Kosteusvoise heti pyyhkeellä kuivatulle iholle.
Ostit tänään kalliin rasvan ja vielä on ryppyjä naamassa😂
Mä käytän Bioeffectiä. Se on kosteuttavuudessaan yliveto. Se on kallis myös, mutta 15ml seerumi riittää 3kk ja sen kanssa EI TARVITSE muita rasvoja naamaan. Se ei ole nimestään huolimatta seerumi siinä mielessä kuin sarjoissa yleensä on, vaan riittää yksinään.
vieras. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut jo kauan Apteekin A-vitamiini käytössä.
Näin 5-kymppiseksi ihoni on tosi sileä ja hehkuva. Voi johtua siitäkin, etten käytä meikkivoidetta enkä puuteria.
Asun maalla, joten ilmakin on saasteetonta.Yritin apteekista ostaa Bellavitaa, mutta tuputtivat jonkun halvemman merkin A-vitamiinivoiteen mukaan. Edullisuus ei paljon auttanut, kun koko tuubi jäi käyttämättä parin kerran jälkeen. Tosi rasvaista voidetta, mutta ei kuitenkaan kosteuttanut ja sain mustapäitä. Todennäköisesti johtui voiteen sisältämästä paraffiinista.
Jooei kannata sitä halvempaa ostaa, se ei ole yhtä hyvä. Minulle käy Bellavitan (hajusteeton) A-vitamiinipäivävoide, mutta saman sarjan yövoide ei käy iholleni kerta kaikkiaan, on jotenkin liian jankkia ja tuhtia tavaraa.
KOSTEUTUS on tärkeintä, pelkällä naamarasvalla ei pärjää. Minulla on ohut, läpikuultava/"paperinen" iho ja saa olla tarkka rutiinin kanssa.
- kaksoispuhdistus illalla, ensin öljyputsarilla ja sitten vaahtoavalla ja aamulla vain misellivedellä pyyhkiminen
- puhdistuksen jälkeen kasvovesi ja/tai hyaluronihappoa (miten tää kirjoitetaan?) sisältävä suihke
- seerumi, joita löytyy muutamaa erilaista sorttia, yöksi voi laittaa kuorivan seerumin ja päivällä kosteuttava jne.
- sitten vasta kosteusvoide
- päälle laitan tunteen mukaan vielä kasvoöljyä tipan tai pari
Tällä rutiinilla aamusta iltaan. Vesipesu siis vain päivämeikin poiston yhteydessä ja lisäkosteutus + seerumi on ihan ehdotonta toimivan kosteusvoiteen lisäksi.
Apteekista Eucerin kasvovoide, aivan mahtava!
Voi harmi:(