Ostin sairaan kalliin naamarasvan... odotanko liikoja?
Mulla on järkyttävän kuiva iho, jota talven kuiva ilma entisestään paheni vaikka juon vettä, syön terveellisesti mm. sokeria välttäen ja syön myös kalaöljykapseleita. No iholle tulee kuitenkin sellaisia "kuivaryppyjä" - ikä ei edesauta asiaa, yli 40 v kun olen...
Ostin Hullareilta Sisleyn järkyttävän kalliin voiteen. Pystyykö kosmetiikka ihmeisiin vai teinkö hutiostoksen?
Kommentit (33)
Oletko halvempia kosteus voiteita kokeillut? En ole koskan ostanut kallista. Parhaimmat voiteet kasvoilleni on olleet bellavita ja yves rocherin anti-redness voide. Kunnon rasvaisia ja punoitukset häviää.
Teit hutiostoksen. Noiden vaikutusta on tutkittu. Ihan sama käytätkö kahden euron markettivoidetta vai maksatko 175 kertaa enemmän.
Se Lidlin kasvovoide rankattiin kärkeen ja se todella toimii!
Ei varmaan ihmeisiin, mutta ainakin itsellä hyvät ihonhoitotuotteet ovat parantaneet ihon kuntoa.
Kalliiden rasvojen valmistajat käyttää lähinnä markkinointiin enemmän rahaa.
Näköjään bisnes toimii.
Ei tarvi käyttää kalliita voiteita . Kosteutus esim.apteekki voitoilla riittää. Olen käyttänyt jo vuosia ACO-sarjan tuoksuttomia voiteita, ja iho kiittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan ihmeisiin, mutta ainakin itsellä hyvät ihonhoitotuotteet ovat parantaneet ihon kuntoa.
Ja nimenomaa monikossa. Yksi voide on yhtä tyhjän kanssa, jos unohtaa pudistuksen, yms...
Myös noiden luksusvoiteiden purkit ovat hienoja. Maksat mainonnasta, nimestä, brändista, purkista. Itse tuotteen hinta varmaan melkoisen pieni osa hinnasta.
Ihotautilääkärit ym asiantuntijat ovat todenneet, että halvat markettituotteet, ajavat ihan saman asian kuin tosi kalliit luksusvoiteet. Tietysti nyt kosmetologit ym ovat kalliiden tuotteiden puolesta puhujia, kuinkas muuten.Noh, ryppyisiä naisia ei olisikaan, jos nuo kaikki kosmetiikkateollisuuden lupaukset pitäisivät paikkansa.
Riippuu siitä, mitä se kallis voiteesi sisältää. Halpisvoiteet ei ainakaan minulle ole toiminut, yhdestä tulee mustapäitä, toinen ei kosteuta, kolmas kosteuttaa mutta jättää muovikalvon niin että meikit valuu heti. Ostin Madaran voiteen, joka ei nyt järkkykallis ollut, parisen kymppiä, mutta kalliimpi kuin voiteet joita normaalisti ostan. Todella hyvä, yksi kerros riittää ja voi laittaa meikkaamista ennen, meikki pysyy, ei mustapäitä eikä finnejä voiteen takia.
Vierailija kirjoitti:
Se Lidlin kasvovoide rankattiin kärkeen ja se todella toimii!
Luin kyllä nuo testitulokset ja Litukan voiteita mulla on ollut. Eivät ole noihin ryppyihin tepsineet. Apteekin rasvaisista rasvaisimmat voiteet on jatkuvasti käytössä, mm. Locobase repair "yövoiteena" - ei ole noihin toiminut vaikka koko kehon rasvana toimiikin hyvin ja esim. kädet pysyvät sillä kunnossa.
Puhdistusaineet on ACOn.
ap
Mulla on ollut jo kauan Apteekin A-vitamiini käytössä.
Näin 5-kymppiseksi ihoni on tosi sileä ja hehkuva. Voi johtua siitäkin, etten käytä meikkivoidetta enkä puuteria.
Asun maalla, joten ilmakin on saasteetonta.
Vierailija kirjoitti:
Maksoiko se 89 euroa?
Jep. Mulle kallis, kun en kosmetiikkaan juuri panosta... toiselle ehkä ihan normihinta.
Tosin katselin jo ko. voiteen hintoja netistä, ja taas oli tuo "Hullari-alennus" kyllä jokseenkin olematon... Stockan oma hinta muka 140 euroa tuolle...
ap
Vierailija kirjoitti:
Näin 5-kymppiseksi ihoni on tosi sileä ja hehkuva. Voi johtua siitäkin, etten käytä meikkivoidetta enkä puuteria.
Yritin apteekista ostaa Bellavitaa, mutta tuputtivat jonkun halvemman merkin A-vitamiinivoiteen mukaan. Edullisuus ei paljon auttanut, kun koko tuubi jäi käyttämättä parin kerran jälkeen. Tosi rasvaista voidetta, mutta ei kuitenkaan kosteuttanut ja sain mustapäitä. Todennäköisesti johtui voiteen sisältämästä paraffiinista.
Hyvä ostos. Kauneuteen ei koskaan satsaa liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä muodossa tuo A-vitamiini on? Voide? Tabletti?
Suosittelen korealaisia tuotteita. Edullisia ja tosi tehokkaita, tuolla yhdeksälläkympillä olisit saanut aika hyvän setin. Hankkiminen tosin vähän hankalampaa, kun ei taida kivijalkakaupoista täällä suomessa oikein löytyä. Rasvalla yksinään ei pitkälle pötkitä kuivan ihon hoidossa.
Suosittelen että otat sen voiteen rinnalle myös muita tuotteita, esim. puhdistusaineen, kasvo- tai hoitoveden, ehkä jonkun seerumin ja naamion.