Muita deittailuun kyllästyneitä?
Omalle kohdalle tuntuu osuvan vain itselle epäsopivia yksilöitä, syystä tai toisesta parisuhde ei ole mahdollinen. En koe olevani liian nirso, vaan olen tavannut miehiä laidasta laitaan. Alkaa kyllästyttää samojen asioiden jankkaaminen ja kyselyt, kun aina täytyy aloittaa alusta. Kyllästyttää pettyä kerta toisensa jälkeen. Inhoan myös sitä treffien tuomaa epävarmuutta omasta ulkonäöstä ja loppujenlopuksi hukkaan heitettyä tälläytymiseen kuluvaa aikaa. Muita?
Kommentit (22)
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Olen toistaiseksi lopettanut ja aion käyttää vain silloin kun tarvitsen seuraa jonnekin. Esim jos vappuna ei ole vappuheilaa tai haluan juhannuksena lähteä jonnekin eikä ole seuraa. En tosiaankaan aio etsiä mitään vaan vain tavata ihmisiä. Taidenäyttelyt, hyvä leffat jne. Vähän niin kuin ilmainen aviomiespalvelu. Ja jatkoille ei pääse tietenkään.
Parisuhde löytyy sitten punttisalilta tai golfkentältä, jos löytyy.
Mulla aika sama. Mä treffailen tinderin kautta kymmeniä ihmisiä vuosittain, lähinnä koska tykkään vaan tavata uusia ihmisiä, harrastaa seksiä ja kerätä kokemuksia.
Tämä taitaa olla se ainoa tervepäinen suhtautuminen tuohon touhuun. Tekee sitä, jos tykkää ja nauttii siitä muutenkin jo ihan sen itsensä takia. Minä en tykkää ja olisi jäätävää pakkopulla
Mä suhtaudun Tinderiin kuten buffet pöytään: valitsen sieltä sitä mitä kulloinkin haluan.
Jos haluan älykästä keskusteluseuraa, mätsään älykkään ja pohdiskelevan miehen kanssa. Jos haluan seksiä, sovin Tinderissä seksitreffit hyväkroppaisen urheilijamiehen kanssa. Jos kaipaan seuraa vaikkapa kokeilemaan suppailua eikä kukaan kaveri ehdi mukaan, niin sitten otan tinderistä deitin seuraksi. Jne jne.
En ymmärrä miksi ihmiset valittavat jatkuvasti tinderistä, sen sijaan että nauttisivat kaikista sen suomista mahdollisuuksista. Tinder on karkkikauppa, jos vaan annat sen olla sitä.
Tämä taitaa olla se ainoa tervepäinen suhtautuminen tuohon touhuun. Tekee sitä, jos tykkää ja nauttii siitä muutenkin jo ihan sen itsensä takia. Minä en tykkää ja olisi jäätävää pakkopullaa ja kärsimystä, niin en deittaile.