Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita deittailuun kyllästyneitä?

Vierailija
11.04.2018 |

Omalle kohdalle tuntuu osuvan vain itselle epäsopivia yksilöitä, syystä tai toisesta parisuhde ei ole mahdollinen. En koe olevani liian nirso, vaan olen tavannut miehiä laidasta laitaan. Alkaa kyllästyttää samojen asioiden jankkaaminen ja kyselyt, kun aina täytyy aloittaa alusta. Kyllästyttää pettyä kerta toisensa jälkeen. Inhoan myös sitä treffien tuomaa epävarmuutta omasta ulkonäöstä ja loppujenlopuksi hukkaan heitettyä tälläytymiseen kuluvaa aikaa. Muita?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Turhauttaa kun tunnun olevan epäsopiva yksilö kaikille

Vierailija
2/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni deittailua kannattaa harrastaa ainoastaan silloin, kun se tuntuu kivalta ja siitä oikeasti saa jotain itselleen - ihan sellaisenaan. Jos odotuksesi ovat luokkaa "parisuhde tai petyn", et ole kovinkaan kivaa treffiseuraa muille. Silloin myös onnistumisen edellytykset ovat heikommat.

Pidä taukoa kunnes alat taas kokea uusien ihmisten tapaamisen innostavaksi. Kiirettähän ei ole minnekään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, alkaa väsyttämään. En jaksaisi enää ketään asumaan luokseni, mutta olisi mukava viettää vaikka viikonloppuisin aikaa yhdessä, harrastaa yms. Kummallakin kun on oma kämppä niin voi sitten vetäytyä sinne jos toisen naama alkaa ärsyttämään. 

Vierailija
4/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi. En ole enää vuoteen käynyt treffeillä. Kyllästyin kertomaan itsestäni ja elämästäni kaikenmaailman ukkeleille. Tämä siitäkin huolimatta vaikka kuinka tarkkaan yritin selekoida hyviä tyyppejä niin pieleen meni. Etsiköön ne välillä mua- ne hyvät tyypit...

Vierailija
5/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni paussi väliin on hyvä ottaa.

Vierailija
6/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni deittailua kannattaa harrastaa ainoastaan silloin, kun se tuntuu kivalta ja siitä oikeasti saa jotain itselleen - ihan sellaisenaan. Jos odotuksesi ovat luokkaa "parisuhde tai petyn", et ole kovinkaan kivaa treffiseuraa muille. Silloin myös onnistumisen edellytykset ovat heikommat.

Pidä taukoa kunnes alat taas kokea uusien ihmisten tapaamisen innostavaksi. Kiirettähän ei ole minnekään!

Odotukseni pidemmällä tähtäimellä on se parisuhde, mikä muukaan? Ja pettymyksiä tulee väkisinkin kun tajuaa ettei taaskaan onnistunut. Ap

Vierailija
7/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( Joo. Olen pitänyt puoli vuotta taukoa. Mitään hinkua aktivoida profiilia ja palata sorvin ääreen ei olisi, mutta tarpeet jää kuitenkin koko ajan täyttymättä.

Vierailija
8/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen toistaiseksi lopettanut ja aion käyttää vain silloin kun tarvitsen seuraa jonnekin. Esim jos vappuna ei ole vappuheilaa tai haluan juhannuksena lähteä jonnekin eikä ole seuraa. En tosiaankaan aio etsiä mitään vaan vain tavata ihmisiä. Taidenäyttelyt, hyvä leffat jne. Vähän niin kuin ilmainen aviomiespalvelu. Ja jatkoille ei pääse tietenkään.

Parisuhde löytyy sitten punttisalilta tai golfkentältä, jos löytyy.

Vierailija
9/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni vinkki, mitä jos ette tälläytyisi niin paljoa niille treffeille? Kyllä se fiksu mies näkee parhaat puolenne varmasti ilman sitä tälläytymistännekin, vai haluatteko seurustella vain jonkun pelimiehen kanssa?

Vierailija
10/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalle kohdalle tuntuu osuvan vain itselle epäsopivia yksilöitä, syystä tai toisesta parisuhde ei ole mahdollinen. En koe olevani liian nirso, vaan olen tavannut miehiä laidasta laitaan. Alkaa kyllästyttää samojen asioiden jankkaaminen ja kyselyt, kun aina täytyy aloittaa alusta. Kyllästyttää pettyä kerta toisensa jälkeen. Inhoan myös sitä treffien tuomaa epävarmuutta omasta ulkonäöstä ja loppujenlopuksi hukkaan heitettyä tälläytymiseen kuluvaa aikaa. Muita?

Siinä vaiheessa, kun alkaa kyseleminen ärsyttää ja tekee mieli sanoa että mitä se sulle kuuluu, on aika muuttaa tyyliä. Älä lähde kahville. Kahvila on viimeisin paikka jossa jaksaa kuunnella haastatteluja. Keksi jotain muuta. Mitä haluat tehdä? Käydä melomassa / ampumaradalla / hevostalleilla? Katso siihen sopiva tyyppi ja kysäise. Jos tyyppi sanoo että mennään ensin kahville, niin valitse seuraava. Miehiähän kyllä riittää, täälläpäin niitä on heti 50 jonossa.

Sitten seuraavaan mestaan uusi tyyppi. Ja kas, ei harmita, vaikka tyyppi oli tyhmä vätys, koska paikka oli kiva. Silleen se kesä menee kivasti, joku opettaa sulle tennistä, joku pingistä, joku vie uimarannalle, joku veneilemään ja saat paljon kavereita, vaikka aviomiestä ei tinderistä löydykään.

Vierailija
11/22 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni vinkki, mitä jos ette tälläytyisi niin paljoa niille treffeille? Kyllä se fiksu mies näkee parhaat puolenne varmasti ilman sitä tälläytymistännekin, vai haluatteko seurustella vain jonkun pelimiehen kanssa?

Tyhmin idea evö.

Vierailija
12/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kans nyt aivan helvetin kyllästynyt tohon. En jaksa enää koko ajan aloittaa kaikkea alusta ja kun alussa viestitellessä se vie niin paljon aikaa. Tunnit katoavat illassa ja mitään järkevää ei ehdi silti puhumaan. Tietty vois puhua puhelimessa mut ei sitä numeroa viitsi tuntemattomille antaa. Sinkkuna on paljon helpompaa kun ei etsi eikä odota yhtään mitään. Näyttää siltä että pysyn ikisinkkuna lopun ikää.

N31

Vierailija
13/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesän jälkeen takana tusinan verran tutustumisia ja nyt erään kanssa kolmet takana ja sovittu jo kolmet eteenpäinkin. 

mukavalta ja mielenkiintoiselta vaikuttaa. 

Vierailija
14/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllästyttää ettei pääse koskaan ees treffeille asti . 20 vuotta yrittänyt ja vielä ei ole tärpännyt . Päätin muuttaa thaikkuihin . Sieltä luulisi löytyvän naisen joka huijaa rahat ja heittää sitten parvekkeelta alas. Sekin parempi kun yksin . 

Vierailija
15/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koet että päädyt jatkuvasti treffeille epäsopivien miesten kanssa, niin mikä voisi olla juurisyynä tähän? Lieneekö mahdollista, että sinä ihan itse valitset miehiä treffeille ihan väärillä kriteereillä, jos he kerran ovat aina sitten kuitenkin epäsopivia sinulle. 

Jos toimit jatkossakin samalla tavalla kuin toimit nyt, niin todennäköisesti tulet jatkossakin saamaan sen mitä saat nyt.

Vierailija
16/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Odotukseni pidemmällä tähtäimellä on se parisuhde, mikä muukaan? Ja pettymyksiä tulee väkisinkin kun tajuaa ettei taaskaan onnistunut. Ap

Semmoista se on, ei se deittailu ole yhtään sen helpompaa muillakaan. Arvokkaiden asioiden, kuten esimerkiksi sen oman rakkaan löytämisen eteen pitää tehdä töitä. Ei mikäään arvokas asia tule elämässä helpolla. 

Vierailija
17/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Olen toistaiseksi lopettanut ja aion käyttää vain silloin kun tarvitsen seuraa jonnekin. Esim jos vappuna ei ole vappuheilaa tai haluan juhannuksena lähteä jonnekin eikä ole seuraa. En tosiaankaan aio etsiä mitään vaan vain tavata ihmisiä. Taidenäyttelyt, hyvä leffat jne. Vähän niin kuin ilmainen aviomiespalvelu. Ja jatkoille ei pääse tietenkään.

Parisuhde löytyy sitten punttisalilta tai golfkentältä, jos löytyy.

Mulla aika sama. Mä treffailen tinderin kautta kymmeniä ihmisiä vuosittain, lähinnä koska tykkään vaan tavata uusia ihmisiä, harrastaa seksiä ja kerätä kokemuksia. 

Vierailija
18/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllästytä, pelkkä seksi riittää paitsi jos mies on poikkeuksellisen varakas niin silloin voin tapailla uudestaankin ja miettiä jotain vakavempaa.

Vierailija
19/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailu on vaivaannuttavaa ja tylsää. Itseäni ei haittaa yhtään laittautua ja tavata uusia ihmisiä, teen sitä muutenkin, mutta jotenkin se koko asetelma, odotukset jne. tekee siitä kankeaa.

En oikeastaan aio enää ikinä eläessäni deittailla yhtään ketään. Jos tulee vastaan, niin sitten tulee. En ala väkisin hakemalla hakemaan, tai väkertämään mitään enää, kun elämänkokemusta alkaa olla sen verran jo, että tiedän ettei siitä mitään tule ja toisekseen, olen onnellisempi ja voin henkisesti, emotionaalisesti ja fyysisesti niin paljon paremmin yksin kuin huonossa parisuhteessa. Hyviä miehiä ja hyviä parisuhteita on ihan todella vähän ja todennäköisesti ovat tähän mennessä jo onnellisissa avioliitoissa.

Vierailija
20/22 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä oon kans nyt aivan helvetin kyllästynyt tohon. En jaksa enää koko ajan aloittaa kaikkea alusta ja kun alussa viestitellessä se vie niin paljon aikaa. Tunnit katoavat illassa ja mitään järkevää ei ehdi silti puhumaan. Tietty vois puhua puhelimessa mut ei sitä numeroa viitsi tuntemattomille antaa. Sinkkuna on paljon helpompaa kun ei etsi eikä odota yhtään mitään. Näyttää siltä että pysyn ikisinkkuna lopun ikää.

N31

Napsauta ittes tosta kierteestä. Selvästi HALUAT miehen. Omaksu uusi asenne. Ikisinkkuna sitä helposti alkaa kierimään omassa sonnassa. Kipase lähipäivinä hakemassa kaupasta kynä ja vihko. Kuuntele läpi audible trialin maksuttomat kirjat (peru ajoissa)

Varaa kalenterista deittailulle omistettu päivä. Et tee muuta kuin keskityt deittailemaan. Pidä Skypeen päätyneiden miesten hyvistä&huonoista puolista kirjaa. Lähde treffeille eniten hyviä puolia keränneen miehen kanssa.

Kirjat:

https://www.amazon.com/Marry-Him-Case-Settling-Enough/dp/B091V57J16/ref…

https://www.amazon.com/Love-Languages-Secret-that-Lasts/dp/080241270X/r…

https://www.amazon.com/Proper-Care-Feeding-Husbands/dp/B0001O34ZS/ref=m…

https://www.amazon.com/Keys-Building-Lifelong-Healthy-Relationships/dp/…

Tekemistä:

https://www.amazon.com/DateBox-Club-Activities-Romantic-Instructions/dp…

https://www.amazon.com/Talking-Point-Couples-Card-Games/dp/B0875MVRK3/r…

Miehiä:

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/

https://westernmatch.com/m/index

https://www.farmersdatingapp.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi