Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katsooko ihmiset teitä vähän pidempään

Vierailija
10.04.2018 |

Eli jos vaikka joku tuntematon ihminen kävelee kauppakeskuksessa vastaan, niin katsooko yleensä hieman pidempään tai vaikka jos menet bussiin, niin osa niistä bussissa olevista ihmisistä?
Olen ajatellut, että kaikkia katsotaan mutta alkanut epäilemään että johtuu jotenkin siitä, että näytän oudolta tai mulla on kummallinen ilme. Epäilen itseäni vainoharhaiseksi :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin ihan tuijotetaan ja usein. Ihmiset pysähtyvät toljottamaan. En ymmärrä miksi, olen mielestäni ihan tavallinen. Se on ärsyttävää.

Vierailija
2/3 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ainakin ihan tuijotetaan ja usein. Ihmiset pysähtyvät toljottamaan. En ymmärrä miksi, olen mielestäni ihan tavallinen. Se on ärsyttävää.

Joo sama täällä, en mielestäni näytä mitenkään erikoiselta ja pukeudunkin ihan normaalisti. Varsinkin vanhemmat ihmiset saattavat juuri jäädä toljottamaan. Ei siinä muuten mitään, mutta olisi kiva tietää miksi katsovat kun siitä tulee aina jotenkin epävarma olo ja alan miettimään, että onko mussa jotain vikaa. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin joskus tuijotetaan, en tiedä miksi. Mulla on jonkin verran aknearpia poskissa ja aina mietin että niiden takia, mutta en kyllä tiedä. Toisaalta monet ovat sanoneet, että mulla on sellainen helposti lähestyttävä olemus ja kasvot. Ja sitten kolmaalta mun mies sanoo, että näytän vähän myrtsiltä - resting bitch face - mille en voi mitään. Mihin sitä nyt luottaisi, ihmiset varmaan katsoo eri syistä ja katsokoon, alan olla siinä iässä ettei se ole enää tärkeää.