Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enään jaksa

Vierailija
10.04.2018 |

Eläinten tappaminen ruuaksi voitaisiin lopettaa helposti ja yksinkertaisesti, jos ihmiskunta loppettaisi lihatuotannon tukemisen ja ei ostaisi lihatuotteita. Kaikki tarvittavat ravintoaineet saataisiin kasvipohjaisista tuotteista ja muutamista vitamiineistä. Itse olen elänyt näin jo reilut kolme vuotta ja voin suositella kaikille.
Suurin syy sille miksi tätä tänne kirjoitan on se, että olen vasta 15, enkä koe maailmaa paikaksi, jossa kenelläkään olisi hyvä olla. Meillä ihmiskuntana on voima muuttaa tätä paikkaa paremmaksi päivä päivältä. Jotta onnistuisimme tässä olisi hyvä aloittaa siitä, ettei kenenkään tarvi kuolla täällä, jotta toiset saisivat olla itsekkäitä ja syödä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Enään" ei ole, "enää" on.

Vierailija
2/11 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kommentoiminen virheestä, josta kukaan ei oikeasti välitä on ainoa mitä aijot tekstistä mitä ap kirjoitti niin kommentoida ja vielä nimi merkillä ”liha on hyvää. Grillattuna” voit etsiä itsellesi uuden keskustelun.

Asia on oikeasti todella tärkeä ja jokaisen olisi hyvä muistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet, mutta en jaksa alkaa vegaaniksi. Olen liian itsekeskeinen, laiska ja masentunut. Sori.

Vierailija
4/11 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kommentoiminen virheestä, josta kukaan ei oikeasti välitä on ainoa mitä aijot tekstistä mitä ap kirjoitti niin kommentoida ja vielä nimi merkillä ”liha on hyvää. Grillattuna” voit etsiä itsellesi uuden keskustelun.

Asia on oikeasti todella tärkeä ja jokaisen olisi hyvä muistaa.

Miksi vegaanin mielipidettä ei saa kritisoida?Miksi SINUN mielipiteesi on "hyvä jokaisen muistaa" ? Miksi ei-lihansyöjät korostavat aina omia mielipiteitään?

En enään jaksa teitä vihreitä vegaaneja.

Maapallo tuhoutuu joka tapauksessa.

Vierailija
5/11 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eläimillä ole mitään tunteita joten en nää vääränä eläimien tappamista ruuaksi.

Vierailija
6/11 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki syöminen perustuu jollain tapaa toisen elämän hyödyntämiseen. Myös kasvissyönti. Jopa kasvit itsessään tarvitsevat ravinteita, joita ne saavat kuolleista maatuvista kasveista.

Jos tästä otetaan mallia, olisiko raadonsyöminen eettisesti kestävää?

Vaikka ihminen lopettaisi eläinten syömisen, ei eläinten syöminen loppuisi, koska petoeläimet edelleen söisivät eläimiä.

Monet tuotantoeläinkannat kuolisivat sukupuuttoon, ainakin Suomen leveysasteilla koska ne eivät tule omillaan toimeen luonnossa varsinkaan talvella.

Vierailija
7/11 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimillä on tunteet. He tuntevat täsmälleen samat asiat kuin ihmisetkin.

Vierailija
8/11 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enään jaksa näiden henkisten hevostyttöjen eläinten kohtelusta huolestuneita aloituksia - etenkään siksi, että he toistuvasti kirjoittavat sanan ENÄÄ väärin. 

Hankkikaa elämä ja yleissivistys.

Vierailija
9/11 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enään jaksa näiden henkisten hevostyttöjen eläinten kohtelusta huolestuneita aloituksia - etenkään siksi, että he toistuvasti kirjoittavat sanan ENÄÄ väärin. 

Hankkikaa elämä ja yleissivistys.

Lmao, kirjoitit itse alussa sanan ''enään'' :'D

Vierailija
10/11 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eläinten tappaminen ruuaksi voitaisiin lopettaa helposti ja yksinkertaisesti, jos ihmiskunta loppettaisi lihatuotannon tukemisen ja ei ostaisi lihatuotteita. Kaikki tarvittavat ravintoaineet saataisiin kasvipohjaisista tuotteista ja muutamista vitamiineistä. Itse olen elänyt näin jo reilut kolme vuotta ja voin suositella kaikille.

Suurin syy sille miksi tätä tänne kirjoitan on se, että olen vasta 15, enkä koe maailmaa paikaksi, jossa kenelläkään olisi hyvä olla. Meillä ihmiskuntana on voima muuttaa tätä paikkaa paremmaksi päivä päivältä. Jotta onnistuisimme tässä olisi hyvä aloittaa siitä, ettei kenenkään tarvi kuolla täällä, jotta toiset saisivat olla itsekkäitä ja syödä.

Entäs sitten, Kun Sipilä lähettää sinut "töihin" 9euron korvauksella, eikä ole varaa ruokaan, eikä edes omaan kämppään. Tuet leikataan ja kuolet nälkään.

Sinä et ansaitse ihmisarvoista elämää, mutta Sipilä, Orpo ja kumppanit tarvitsevat miljoonansa.

On se, niin epäoikeudenmukaista ja varkailta pitäisi leikata kädet miekalla irti.

Vierailija
11/11 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos me kaikki lopetamme naudan- ja sianlihan syömisen, maidon juomisen ja muun eläinten hyväksikäytön. Mitäs possuille sitten tapahtuu? Tuskinpa kukaan alkaa sikalaa pitää puhtaasta hyväntekeväisyydestä? Possut kirmaavat iloisesti metsissä, kunnes talvi saa...