Patrik Laine kertoo pelihimostaan ja asumisestaan äitinsä kanssa: ”Olkaa rehellisiä, asuisitte itsekin äitinne kanssa, jos se olisi mahdollista”
Winnipeg Jetsin suomalaistähti Patrik Laine on pelannut vahvan toisen kauden NHL:ssä ja laituri on tällä hetkellä NHL:n kolmanneksi tehokkain suomalainen pisteillä 24+17.
NHL:n maalipörssin jaetulla 11. sijalla oleva Laine pääsi valottamaan elämäänsä kaukalon ulkopuolella, kun hän sai kirjoittaa The Players’ Tribune -verkkosivulle arjestaan Winnipegissä.
Laine on otsikoinut tekstin Winnipeg Is Good, eli Winnipeg on hyvä.
Hän kehuu vuolaasti pelikavereitaan, kaupunkia ja sen kiekkofaneja ja paljastaa pelaavaansa jatkuvasti Playstationilla Call of Dutya erityisesti pelimatkojen kämppäkaverinsa Nicolaj Ehlersin kanssa.
”Pelaan todennäköisesti liikaa, mutta se on ok, sillä se auttaa minua pysymään läheisenä Suomessa asuvien ystävieni kanssa”, Laine kirjoittaa.
Hän kertoi läheisestä suhteestaan Playstationiin myös HS:n haastattelussa vuosi sitten.
The Players’ Tribunen kirjoituksessa Laine kertoo saaneensa tietää vuonna 2016, että jo Florida Panthersin suomalaissentteri Aleksander Barkov on kova CoD-peluri.
”Barkie on varmaan ainoa pelaaja NHL:ssä, jolla on samanlainen sitoutuminen kuin minulla, siis Call of Dutyyn. En ole varma, miten hän ehtii pelata jääkiekkoa.”
Laine kertoo asuvansa äitinsä kanssa, ja perustelee sen helppoudella.
”Olkaa rehellisiä, asuisitte itsekin äitinne kanssa, jos se olisi mahdollista”, Laine toteaa.
”Miksi haluaisitte itse tehdä ruokaa?”
”Hän ajaa minut edelleen kotipeleihin, aivan kuten Suomessa. Se on todella mukavaa.”
Seuraava kyyti on tiedossa jo ensi yönä, kun Winnipeg kohtaa kotijäällään Arizona Coyotesin.
Kommentit (25)
No en varmasti asuisi. Arvostan omaa asuntoa, rauhaa ja 200 km:n välimatkaa.
Olen hyvissä väleissä vanhempieni kanssa mutta siitä huolimatta en halua elää heidän pillinsä mukaan, vaan nautin täysin erilaisesta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Omillani asun, mutta pleikkari on kyllä täälläkin liian kovassa käytössä :D m28
Iso mies etkä pelaa tietokoneella? muahahaa.
Taitaa olla niin päin, että äiti asuu poikansa luona.
Omillani asun, mutta pleikkari on kyllä täälläkin liian kovassa käytössä :D m28