Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehet voivat haluta seksiä ilman parisuhdetta?

Vierailija
10.04.2018 |

Mitä on seksi ilman tunnesidettä? Pelkkää mekaanista, kylmää hedonismia...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se seksi parempaa tunteilla, myös miehille. Ihan kivaa se voi kuitenkin olla myös tunteettomana, mutta tottakai siitä silloin jää puuttumaan se mieletön halu miellyttää toista.

Vierailija
22/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samoin kuin naisetkin - eivät kaikki halua parisuhdetta, vaikka seksiä haluavatkin. Minulla ainakin on ollut paljon enemmän seksiä ilman parisuhdetta kuin sen aikana, ja hyvä näin. Olen nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on seksi ilman tunnesidettä? Pelkkää mekaanista, kylmää hedonismia...

Mitä on suklaa ja herkut ilman nälkää? Pelkkiä tyhjiä hiilareita, rasvaa ja suolaa...

Vai voisiko olla himoa ilman nälkää? Samoin kuin himoa ilman parisuhdetta,

Vierailija
24/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö... tunnen aika monia naisiakin jotka haluaa seksiä ilman parisuhdetta. Miten miehenä olo tähän liittyy? Ihmiset ylipäätään haluaa seksiä pelkän seksin vuoksi. Taidat olla vähän frigidi tai jotain.

Vierailija
25/27 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle seksi ilman parisuhdetta on samaa kuin vibran käyttö. Kun tekee mieli, mä otan sen tyynyn alta ja suristelen. Miesten kanssa samoin. Kun tarviiin miestä seksiin, niin soitan jollekin tutulle kännykällä, et tulis heti käymään. Sit pannaan ja sen jälkeen sanotaan kiitos ja hei. Ei siinä sen kummempaa ole.

Vierailija
26/27 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se seksi parempaa tunteilla, myös miehille. Ihan kivaa se voi kuitenkin olla myös tunteettomana, mutta tottakai siitä silloin jää puuttumaan se mieletön halu miellyttää toista.

Ihan outo käsitys!!! Totta kai haluan miellyttää naista vaikka olisi kertapano ilman parisuhdetta.

Vierailija
27/27 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan outo käsitys!!! Totta kai haluan miellyttää naista vaikka olisi kertapano ilman parisuhdetta.

Ok. Minua ainakaan naisena ei kiinnosta esimerkiksi peppuleikit jonkun random-tyypin kanssa eikä suutelukaan maistu. Pano vieraan ihmisen kanssa on todellakin pelkkä pano. Itseasiassa harvemmin yhden yön miehetkään ovat intoa piukassa antaumuksella esim. pillua nuolleet, kyllä se on ollut aina ns. suoritus. Mutta kiva jos sulle kertapanot ja tunnepitoinen seksi on yhtä hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi