Miehenne peppu :D
Onko miehenne peppu jossain osassa seksielämäänne vai ihan kiellettyä aluetta? Meillä kyllä koskettelen sormilla, mutta sisään ei mennä.
Oikea vakava kysymys aiheesta huolimatta :D
Kommentit (29)
En työnnä sinne mitään, ei vaan oo mun juttu. Ja heteropari ollaan
Voisko ap ihan oikeasti jatkossa kirjoittaa tällaiset avaukset tuonne seksipalstalle? Tämä aihe ei kuulu tänne.
Olen mies, mutta vastaan silti.
Meillä tyttöystävä nuolee usein peppuani, ja molemmat tykätään siitä ihan älyttömästi. Hän on myös sanonut, että haluaisi panna minua strap-onilla, mutta se on toistaiseksi jäänyt puheen asteelle. Minulla ei tuohon jälkimmäiseen ole mitään erityisiä himoja, mutta olen valmis kokeilemaan. Sormia ei ole myöskään laittanut sisälle, mutta joskus hipelöi siihen malliin että taitaisi sekin häntä kiinnostaa.
Ei ole missään roolissa meidän seksielämässä. Mies ei edes tykkää jos puristan sitä. Mun peppu sitävastoin on melkein pääosassa, sitä puristellaan ja nuollaan jatkuvasti :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole missään roolissa meidän seksielämässä. Mies ei edes tykkää jos puristan sitä. Mun peppu sitävastoin on melkein pääosassa, sitä puristellaan ja nuollaan jatkuvasti :D
Harmi, et tuollaisia naisia on niin vähän. Rakastaisin nuolla tyttöystäväni peppua, mutta hän antaa sitä tehdä ihan liian harvoin. :(
Tykkään puristella mieheni kiinteitä ihanan pyöreitä pakaroita ja painaa häntä lujemmin itseäni vasten pakaroista kiinni pitäen. Peppureikään en ole ikinä koskenut sormin tai nuollut. Mieheni on hyvin tarkka ettei ole sormet lähelläkään. Välilihan tai jopa kassien hierominenkin aiheuttaa jännitystä suihinottaessani.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tyttöystävä nuolee usein peppuani, ja molemmat tykätään siitä ihan älyttömästi. Hän on myös sanonut, että haluaisi panna minua strap-onilla, mutta se on toistaiseksi jäänyt puheen asteelle. Minulla ei tuohon jälkimmäiseen ole mitään erityisiä himoja, mutta olen valmis kokeilemaan. Sormia ei ole myöskään laittanut sisälle, mutta joskus hipelöi siihen malliin että taitaisi sekin häntä kiinnostaa.
Suostu nyt ihmeessä tuohon tyttöystäväsi haluun, kun hän haluaisi sinua sträpillä naida ;) Hänen kaltaisiaan Naisia, jotka miestään haluaisivat naida, ei ihan joka oksalla kasva :)
Mä tykkäisin puskea miestäni peppuun, mutta se on vähän arka paikka, kun ei sitä saa ainakaan nuolla enkä ole koskaan edes sormettanut sitä. Meillä ei ole edes mitään yhteisiä seksileluja, kun ensimmäiset vasta ostin viime vuonna itselleni. Yhtenä pepputappi, josta mies ei ole pukahtanut mitään. Eihän sitä sormea tarttis tunkea hanuriin kun sentin, niin se jo voisi saada toisen kiemurtelemaan ja haluamaan lisää, kuka ties. Mutta tällä hetkellä hyvä, kun saan miehen innostumaan edes silloin tällöin peruspanosta.
Selvinpäin ei, kännissä mieheni alkaa aina vaatimaan että sormetan/nuolen. Se on kyllä kivaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suostu nyt ihmeessä tuohon tyttöystäväsi haluun, kun hän haluaisi sinua sträpillä naida ;) Hänen kaltaisiaan Naisia, jotka miestään haluaisivat naida, ei ihan joka oksalla kasva :)
Olen mä hänelle sanonut, että saa panna jos haluaa. Vielä ei ole asiaankuuluvaa välinettä hankkinut, mutta kyllä tuo tuntuu sen verran kiinnostavan, että luultavasti on edessä vielä joku päivä. Yhden kerran jo katseltiin netistä, minkälaisia vehkeitä on olemassa. Minulla on seksuaalisuuden suhteen yleensäkin sellainen periaate, että kaikkea voi ainakin kokeilla, jos kumppani siitä tykkää.
-se mies jota tyttöystävä haluaisi panna peppuun.
Vaimoni pitää minua kiinni pakaroista usein , kun nain häntä yleensä päältä ( haluaa sitä) . Ne ovat kuulemma ihanan kiinteät käteen, vaikken tosiaa mikään lihaskimppu olekaan ja minusta on ihanaa kun pidetään kiinni kunnolla. Joskus hän virpoo pepulle pikku vitsalla samassa asennossa minua kun työntelen. Kokeilkaapa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mä hänelle sanonut, että saa panna jos haluaa. Vielä ei ole asiaankuuluvaa välinettä hankkinut, mutta kyllä tuo tuntuu sen verran kiinnostavan, että luultavasti on edessä vielä joku päivä. Yhden kerran jo katseltiin netistä, minkälaisia vehkeitä on olemassa. Minulla on seksuaalisuuden suhteen yleensäkin sellainen periaate, että kaikkea voi ainakin kokeilla, jos kumppani siitä tykkää.
Juuri niin, kaikkea kannattaa kokeilla eikä heti tyrmätä ;) Eikä sitä tarvitse todellakaan joka kerta harrastaa vaan pitää se sellaisena lisämausteena aina silloin tällöin... Antautua oman ihanan Naisensa naitavaksi roolienvaihdon myötä :)
Eilen tyttöystävä työnteli sormea pyllyyni ottaessaan suihin. Se tuntui molemmista aika kiihottavalta, ja kun laukesin niin orgasmi oli tavallista voimakkaampi. Nyt kun tuota on kokeiltu ja tykätty, niin se sträpillä paneminen lienee jo entistä lähempänä.
Kyllä kuuluu meidän seksielämäämme ihan vakiokamana.
Kiinnostaisi kovasti seikkailu miehenkin peppuun, mutta ei silti mikään sträppi vaan sormetus ja hieronta. Toistaiseksi ei aluetta ole saanut lähestyä. Vaivihkaa jatkan tutkimusta, sentäs jo väliliha on ihan normisettiä eikä aiheuta paniikkia..
Samoin välilihaan asti on edetty - tästä rohkeasti eteenpäin :D
Onko joku kokeillut sellaista kaksipuolista dildoa pyllystä toiseen? Hitto että kiinnostaisi, mut turha ehdottaa mitään peppuun liittyvää.
Tänään ehkä muutaman siiderin jälkeen voi taas yrittää, jos alueelle olisikin pääsy :)
Vierailija kirjoitti:
Tänään ehkä muutaman siiderin jälkeen voi taas yrittää, jos alueelle olisikin pääsy :)
Siitä vaan yrittämään! Muista liukaste, niin miehelle ei jää pelkoja kivuliaasta kokemuksesta. :)
Jos ihan todenmukaisen vastauksen haluat niin on. Sormet menee ulkopuolelle ja sisään. Dildoakin käytetään, välillä jopa strap onia. Mutta jos sosiaalisesti hyväksytyn vastauksen haluat niin ei tietenkään!