Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookin Vauras nainen -ryhmä tiivistettynä:

Vierailija
10.04.2018 |

Tyyppi 1: "Hei vauraat naiset! Tässä antamani haastattelu lehti X:lle siitä, kuinka ostin kymmenennen sijoitusasuntoni ennen 40. ikävuotta ja päädyin varallisuusvalmentajaksi. Vaurastuminen on pelkästään itsestä kiinni!"

Tyyppi 2: "Toimin itsenäisenä FitLine premium laatuisten ravintolisien ja BeautyLine kosmetiikkatuotteiden konsulttina enkä vaihtaisi pois! Rakastan tuotteita, palkkiojärjestelmä on kannustava ja oikeuden mukainen. Ihmiset ovat ihania, olen löytänyt monta uutta ystävää. ❤️ Kansainvälinen liiketoiminta ja binäärinen tiiminrakennusmalli 🔝🚀💪 Passiivista tuloa tulee, annan mielelläni lisä tietoa yv:llä!"

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen noin.

Olin ryhmässä jäsenenä vartin verran.

Se riitti.

Vierailija
2/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No good for them 😀👍. Ihanaa että näin nelikymppisenä en ole pätkääkään kateellinen vaikka oma elämä on ollut ihan tavallisen varatonta, you go girl.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyssanat osataan ryhmässä sinua paremmin.

Vierailija
4/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdyssanat osataan ryhmässä sinua paremmin.

Niinkö? Noilla verkostomarkkinointia tyrkyttävillä muijilla on harvinaisen usein yhdyssanojen ja muutenkin suomen kielen kanssa ongelmia. 

Vierailija
5/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tollanenkin ryhmä on olemassa. Mut potkittais sieltäkin varmaan hetkessä pihalle.

Vierailija
6/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuotahan se on😂Olisi kiva tietää koko totuus näiden vauraiden naisten "taloudellisesta riippumattomuudesta". Se hirveän rikas lähihoitaja-Sannakin ja se toinen ex-köyhä olisivat voineet nuorena valita toisin ja opiskelleet esim. dippainsseiksi tai lakinaisiksi, olisi voinut säästää sillä palkalla miljoonanteen omistusasuntoonsa pesämunan jos toisenkin. Lisäksi isommalla palkalla helpompi ostaa osakkeita.

Vierailija
7/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa nainen, joka inhoaa suurinta osaa naisryhmittymiä ja -järjestöjä? Siis näitä naisyrittäjiä, naissijoittajia, women in sitäsuntätäammatissa.

Siis sellaisia, joissa leikitään, että naisetkin osaa "miesten hommia", jee jee hyvä me!

(En tarkoita nyt perinnejärjestöjä kuten esim. Martat)

Vierailija
8/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun tuohon ryhmään, mutta viestit ovat lähinnä huumoria kahvitaukojen piristeeksi. Ihmeellistä soopaa jaksavat syytää ryhmään päivästä toiseen. Luin juuri keskustelua lisätulojen hankkimisesta, ja pelkkää verkostomarkkinointiahan siihen tyrkytettiin ("kerron mielelläni lisää :) :)"). Esimerkkinä tämä viesti, joka oli sellaista huuhaata alusta loppuun, että...

"Jos luonnonmukaisuus ja tuoksut kiinnostavat niin voin suositella [firmaa], joka myös toimii verkostomarkkinoinnin kautta. 

Tuotteena on siis pääasiassa puhtaat eteeriset öljyt, joilla voidaan luonnollisella tavalla tukea kehon ja mielen hyvinvointia. Itseä kiinnostaa erityisesti henkinen kasvu ja tunteisiin vaikuttaminen näillä öljyillä. Esim. olen perehtynyt siihen miten voi purkaa tunnelukkoja tai muuntaa negatiivista tunnetta kohottavammaksi. Hajuaisti, kun on suoraan yhteydessä aivojen osaan, jossa tunteet syntyy niin sitä voi tietoisesti oppia käyttämään hyödyksi oikeilla tuotteilla ja ohjauksella.

Lisäksi [firmalla] on tuotteina luonnollisia kodin siivous ja kosmetiikka tuotteita, joissa on käytetty eteerisiä öljyjä. Tuotteita testaavat yleensä ihastuvat öljyihin, joten tuote myy itse itseään, kun vaan tarjoaa ihmisille tilaisuuden niihin tutustua. Meidän tiimistä saa myös paljon tietoa ja ilmaista koulutusta aiheesta. Mulle saa laittaa viestiä, jos haluaa lisätietoa 🙂"

Tässä vaiheessa joku kysyi alkusijoituksesta ja epäili vähän koko touhua.

"ei ole alkusijoitusta. Toki tuotteita pitää käyttää, jotta niitä voi suositella. Mutta ihan omaan tahtiin voi niitä hankkia. 

Siihen esim. aloituspakkaus toimii hyvin joka sisältää 12 eteeristä öljyä ja diffuuserin (höyrystin) ja se maksaa 175,77 euroa. Mutta ihan voi aloittaa vaikka tilaamalla yhden öljyn. Omia tuttujaan voi kutsua tiimin öljyryhmiin Facebookissa ja voidaan yhdessä järjestää öljyiltoja."

Mitä halvattua oikeasti :D 

Vierailija
9/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai se että uusi jäsen liittyy ryhmään ja kuvittelee että jo ryhmässä olevat naiset tekevät selvitystyön hänen puolestaan tietämättä edes uuden jäsenen riskinottokykyä/kuukausittaista panosta. Kysymykset esim "mihin mun kannattais sijoittaa, oon tosi tietämätön näissä asioissa"

Vierailija
10/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa nainen, joka inhoaa suurinta osaa naisryhmittymiä ja -järjestöjä? Siis näitä naisyrittäjiä, naissijoittajia, women in sitäsuntätäammatissa.

Siis sellaisia, joissa leikitään, että naisetkin osaa "miesten hommia", jee jee hyvä me!

(En tarkoita nyt perinnejärjestöjä kuten esim. Martat)

Et ole ainoa, sillä olen täysin samaa mieltä myös. Surkuhupaisaa koko touhu. Itse kuulun erääseen sijoitusryhmään, jossa on sekä naisia että miehiä...ja keskustelu ei liity mihinkään "naishömppään" kuten noihin höpöhöpö verkostomarkkinointi$hittiin ja asiakashankintaan omiin "varastumisvalmennuksiin".

Vierailija
11/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein noista menestystarinoista unohtuu se pieni perintö tai pääoma,  joka kuitenkin on aika oleellinen. Kyllä joku 50 tonniakin auttaa alkuun ihan eri tavalla kuin se 100-200 euron säästäminen palkasta joka kuukausi. Itse olen sijoittanut ilman perintöjä keskipalkasta 10 vuotta ja ei se nyt ihan niin ruusuista ole kuin tuosta saa tuta. Ei kukaan normaali lähihoitaja voi vaan ostaa sijoitusasuntoa tosta vain  ja kaikki ei voi tienata niillä. Ikävä kyllä. Tottakai voi oppia säästämään ja vähän vaurastua, mutta näissä annetaan kuva, että viiden vuoden päästä elelet vain osingoilla ja taloudellisesti riippumattomana kaikista.

Vierailija
12/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ns. köyhis. Ei mahdollista ostaa hetkeen sijoitusasuntoa, koska säästössä on vain paritonnia. Mutta ainahan voisin ryhtyä vaurastumisvalmentajaksi ja feikata omistavani 20 sijoitusasuntoa.:D Mikä lie näiden tiettyjen tyyppien totuus? Olisi mielenkiintoista tietää vuositulot. Todennäköisesti ovat saaneet isohkon perinnön, jonka avulla helppoa lähteä sijoittamaan.

Vierailija
13/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ryhmä oli parempi, nykyään harvoin mitään mielenkiintoista tai hyödyllistä.

Itseäni naurattaa mm. erään iltapäivälehdissäkin pyörineen 30-vuotiaan "taviksesta rikkaaksi" -tarinointi. Tuntuu, että moni tuossa ryhmässä on yhtäkkiä kokenut ajatusten kirkastumisen vaurastumisen suhteen ja nyt niitä itsestäänselvyyksiä toitotetaan varallisuusvalmentajan roolissa muille. Toki aina löytyy kohderyhmä niillekin...

Toinen mikä ryhmässä huvittaa on se, että monet vaurastuneet tuntuvat omaavan melko vahvan "oman onnen seppä - rikastuminen on vain sinusta kiinni" -ajattelutavan. En kiellä etteikö monet heistä olisi tehneet kovaa työtä, mutta lopulta on myös sattumaa, että onnistut vaikkapa äitiysloman aikanasi luomaan tuottoisan yrityksen, jonka saat myytyä voitolla. Ilman ahkeraa yrittämistä ja ideoimista se toki ei olisi ollut mahdollista, mutta menestykseen vaaditaan toki muutakin.

Arvostan siis kovasti yrittäjiä (myös käyttämääni esimerkkiä) ja ihailen heidän työtään, mutta mielestäni on silti naivia väittää, että "kaikki on kiinni vain sinusta itsestäsi".

Kolmas mikä ryhmässä ärsyttää on se, ettei omia mielipiteitä tai näkemyksiä perustella. Miksi olet sijoittanut rahasi juuri asiaan x? Miksi suosittelemasi rahasto on juuri se, jota suosittelet?

Toisaalta kyllä tykkään ryhmästä paljon, joten eiköhän siellä jossain vaiheessa ala taas olla niitä mielenkiintoisiakin keskusteluja.

Mitä muita ryhmiä muuten suosittelisitte?

Vierailija
14/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inspiroiduin tuolla ryhmässä ryhtymään valmentajaksi. Tykkään esiintyä ja auttaa ihmisiä. Nyt tulevan äitiysloman aikana työstän projektiani ja alan järkkäämään koulutusiltoja ihanille ja rikkauksista haaveileville naisille.:)<3

Vierailija
15/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä inspiroiduin tuolla ryhmässä ryhtymään valmentajaksi. Tykkään esiintyä ja auttaa ihmisiä. Nyt tulevan äitiysloman aikana työstän projektiani ja alan järkkäämään koulutusiltoja ihanille ja rikkauksista haaveileville naisille.:)<3

Muista aloittaa blogi <33 ja kirjoittaa e-kirja siitä, kuinka helppoa passiivisen tulon tienaaminen bloggaamisella on <3<3

Vierailija
16/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kiinnostavaa olisi nimenomaan tietää se totuus siellä kimalteen takana. Myös varallisuusvalmentajien koulutus kiinnostaa, toi Sanna ei vaikka tuo ilmi kuin lähihoitajataustansa ja blogi pelkästään ei ainakaan itseäni vakuuta. Eriasia sitten toki, jos kaipaa apua ihan perusasioihin; säästä, kuluta tuloja vähemmän jne. Muutamalla valmentajalla toki on cv-näkyvillä.

Mä epäilen, että aika monella velat on tapissa ja jos jotain isompaa sattuu, niin talous romahtaa. Ryhmässä oppii jotenkin erottamaan ne, keillä on ns. talous hallinnassa . Yleensä ovat juuri niitä vähän vaatimattomampia, jotka eivät kovin herkästi lähde muita neuvomaan.

Vierailija
17/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista aloittaa blogi <33 ja kirjoittaa e-kirja siitä, kuinka helppoa passiivisen tulon tienaaminen bloggaamisella on <3<3

You go girls, bosslady täällä kans! Ihanaa, mihin sitä nyt sijoittais tuon uuden pankkilainan!

Vierailija
18/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmän idea on mielestäni hyvä: rahasta saa ja pitääkin uskaltaa keskustella avoimemmin varsinkin naisten kesken. Miten muuten esimerkiksi palkkoja saadaan hilattua oikealle tasolle, jos ei tiedä mitä samantasoisissa tehtävissä työskentelevät tienaavat? Sijoittaminen ym. on asia, johon haluan itsekin paneutua, mutta ensin pitäisi vain saada tulotasoa paremmaksi ja lopettaa kädestä suuhun eläminen.

Ihmetyttää vain, miksi naiset jaksavat keskittyä niin epäolennaisiin asioihin. Verkostomarkkinoinnilla eivät tienaa kuin harvat. Joku ehdotti tosissaan nettikyselyihin vastailua tienauskeinona. Niitä saa klikkailla kyllä todella pitkän tovin, että saa mitään rahaa kasaan. Tuntupalkka liikkuu varmaan parissa eurossa. Vähän säälittää osa ryhmän jäsenistä, mutta voi voi.

Vierailija
19/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ilmaisia vinkkejä, miten pienituloinen voi vaurastua:

*Jos mielessä on yrittäjyys, lue Y-studio -sivustolta vinkkejä. Kun oma liikeidea on selvä, kannattaa suorittaa yrittäjän ammattitutkinto, jonka jälkeen haetaan starttirahaa. Vasta starttirahan saamisen jälkeen perustetaan toiminimi. Netissä on hurjasti tarjolla ILMAISTA tietoa yrittäjyydestä ja miten oma liikeidea toteutetaan.

*Sijoita, säästä ja hajauta. Pienituloinenkin voi sijoittaa. Paras on rahastosäästäminen, jos tulot ovat todella pienet. Esim. Nordnetissä on kuluttomia rahastoja, joihin voi sijoittaa minimissään 15€/kk. Omien tulojen mukaan voi päättää sijoitettavan summan. Osakkeisiinkin pienituloinen voi sijoittaa, mutta niitä varten kannattaa olla säästössä vähintään 1000€, jotta se olisi kannattavaa. Ennen rahasto- ja osakesijoittamista kannattaa huolella perehtyä sijoituskohteisiin. Rahastoista kun on kyse, kannattaa sijoittaa useampaan kohteeseen. Esim. itsellä on Suomen, Ruotsin, Tanskan ja Norjan superrahastot.

*Opiskelu/alanvaihto. Jos työskentelet matalapalkkaisella alalla ja raha on sinulle tärkeää, niin opiskele parempipalkkaisempi ammatti tai ainakin kevyempi ja mielekkäämpi.

Hyödynnä opintovapaa ja aikuiskoulutustuki. Tukea saa, jos 8(?) vuoden työssäoloehto täyttyy ja sen voi käyttää opiskeluun. Töiden ohella opiskelu on nykyään mahdollista, koska esim. Amk:ssa voi opiskella monimuotona. Amk:n lisäksi avoimessa yliopistossa parempipalkkaisesta työstä haaveilevan kannattaa suunnata oikeustieteen ja kauppatieteen pariin, sillä oikiksen ja kauppiksen opintokokonaisuudet opiskeltuaan riittävän hyvin arvosanoin voi hakeutua avoimen väylän kautta joko oikikseen tai kauppakorkeaan. Mikäli raha kiinnostaa niin nämä alat ovat oikeat. Avoimessa opiskelu on maksullista, mutta kun kyse on tulevaisuuteen sijoittamisesta, on summa pieni.

Vierailija
20/33 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin näkyy erot miesten ja naisten välillä: miehet sijoittavat, naiset pipertävät joidenkin öljyjen ja kahvikapseleiden aloituspakkausten parissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi