Tykkään ratsastaa mieheni kasvoilla
siten että miehen nenä on pimpissä. Ei se tietenkään kovin pitkälle yllä, mutta kutittelee mukavasti. Samoin tykkään ratsastaa niin että mies työntää kielensä mahdollisimman pitkälle ja hankaan pimppiäni sitä vasten.
Onko muita jotka nauttii tällaisista aktiviteeteista? :)
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Tässä se taas nähdään, kuinka Perkele, tuo Saatana eli Piru itte taas houkuttelee Eevoja irstauteen luomalla kiimaa lisääviä mielikuvia naisten aivoihin. Sitte houkutellaan viattomat miespolot jälleen kerran syntiin ja siellä taivaan portilla Pietari näyttää näille syntiin johdetuille tylysti helvettiin johtavaa polkua. Niin meitä viedään. Ei ole miehillä helppoa.
Tietysti naikkoset pääsevät helpommalla tuonpuoleisessakin, kun vilattavat vähän portilla ja sit keikuttelevat taivaan iloihin.
Vierailija kirjoitti:
siten että miehen nenä on pimpissä. Ei se tietenkään kovin pitkälle yllä, mutta kutittelee mukavasti. Samoin tykkään ratsastaa niin että mies työntää kielensä mahdollisimman pitkälle ja hankaan pimppiäni sitä vasten.
Mmmm, kuulostaa ihanalta. Joskus nuorempana minulla oli sellainen poikakaveri, jonka naamalla sai istuskella. Nykyinen mies on niin tylsä, että tuskin tuosta innostuisi, kun pimpulan kielellä lipaisukin on jo vaikeaa...
:(
Todellakin nautinnollista, näin miehenä tuo. Minusta se on parasta mitä ilman vaatteita voi tehdä. Tuntea nainen niin lähellä kuin se mahdollista on, tuoksu, paino, maku... intiimeintä mahdollista rakastelua. Toivoisin, että naiset olisivat rohkeampia istumaan naamalle, monesti pelkäävät satuttavansa tai tukahduttavansa. Se on turhaa, me miehet ollaan aika vahvoja ja kestäviä. Reippaasti vaan nauttimaan ;)
Meillä lisäksi dildo-gag, joka lisää nautintoa entisestään. Aah, olisipa mieheni kotona tänäiltana...
Anton kirjoitti:
Todellakin nautinnollista, näin miehenä tuo. Minusta se on parasta mitä ilman vaatteita voi tehdä. Tuntea nainen niin lähellä kuin se mahdollista on, tuoksu, paino, maku... intiimeintä mahdollista rakastelua. Toivoisin, että naiset olisivat rohkeampia istumaan naamalle, monesti pelkäävät satuttavansa tai tukahduttavansa. Se on turhaa, me miehet ollaan aika vahvoja ja kestäviä. Reippaasti vaan nauttimaan ;)
Niin tämä! Yksi parhaista asioista, kun rakastamasi nainen istuu kasvoillesi ja saat tyydyttää häntä niin alistavassa asennossa. Ja jos runkkaa itse samalla, niin siinä ei kauaa mene kun jo laukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Anton kirjoitti:
Niin tämä! Yksi parhaista asioista, kun rakastamasi nainen istuu kasvoillesi ja saat tyydyttää häntä niin alistavassa asennossa. Ja jos runkkaa itse samalla, niin siinä ei kauaa mene kun jo laukeaa.
Hei, ei siinä naiselta rohkeutta tarvita. Itse olen sängyssä erittäin dominoiva tai ainakin ohjat käsiini ottava mies. Kun nappaat typyn itse istumaan siihen naamallesi, niin ei häntä siitä kohta meinaa saada poiskaan;)
Mutta asiaan: tuo on kyllä yksi omiakin lempiasentojani. En tosin koe tuota ollenkaan alistavana, mä määrään kuitenkin;)
Vierailija kirjoitti:
Meillä lisäksi dildo-gag, joka lisää nautintoa entisestään. Aah, olisipa mieheni kotona tänäiltana...
Tommonen vois olla kyllä kiva kokeilla! Täytyypä tilata miehelle synttärilahjaksi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tommonen vois olla kyllä kiva kokeilla! Täytyypä tilata miehelle synttärilahjaksi ;)
Viikonloppuna tämä lelu oli taas kovassa käytössä. Sain aivan järisyttäviä orgasmeja! Mies on niin mun vallassa, kun ratsastan naamalla.
Olen pyytänyt tuota omalta vaimoltani, mutta hän ei halua istua naamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Olen pyytänyt tuota omalta vaimoltani, mutta hän ei halua istua naamalleni.
Harmi. :( Mielestäni osa toisen kunnioitusta parisuhteessa on se, että suhtautuu myötämielisen kiinnostuneesti kumppanin ehdotuksiin sängyssä ja edes vähän kokeilee ehdotusta jos ei nyt ihan nyrkkeilysäkiksi halua katosta roikkumaan tai miksei vaikkapa sitäkin jos on sen suuntaisia taipumuksia molemmilla muutenkin. :D
Tämä pitää tehdä niin että aluksi nenä pyllyreiän kohdalle ja siitä sitten siirrytään pyllyn nuoletukseen
Alkoi näin miehenä tehdä mieli olla alla.
Joskus nuorempana sain vaimon innostumaan tuosta ja olihan se kiihottavaa puuhaa....Hän laukesi siinä aina ja tavanomaista kielihoitoa ( jota hän saa halutessaan) paljon äänekkäämminkin. Nojasi sängyn päätyyn siinä.
Sitten oli ihanaa mennä sisään ekan orgasminsa jälkeen ja hän sai heti pian toisen. Nyt vanhempana en saa enää häntä enää millään tuohon...
Meillä vaimo haluaa maata seksin aikana selällään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs mies tuosta saa? Vain meinasitkö että miehesi istuu sen dildo-gagin päälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs mies tuosta saa? Vain meinasitkö että miehesi istuu sen dildo-gagin päälle?
Mies saa tuosta hyvinkin paljon. Kokeile itse, niin näet.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi näin miehenä tehdä mieli olla alla.
Kyllä lähes joka päivä. Mut hällä on kuukautiset luomulla toimitaan.sen jälkeen ehkä kunhan pyytää tarpeeks usein
Vierailija kirjoitti:
Joskus nuorempana sain vaimon innostumaan tuosta ja olihan se kiihottavaa puuhaa....Hän laukesi siinä aina ja tavanomaista kielihoitoa ( jota hän saa halutessaan) paljon äänekkäämminkin. Nojasi sängyn päätyyn siinä.
Sitten oli ihanaa mennä sisään ekan orgasminsa jälkeen ja hän sai heti pian toisen. Nyt vanhempana en saa enää häntä enää millään tuohon...
Menkää terapiaan syy suhde kaatuu koska emäntä ei ymmärrä leikkisyyttäja harrastaa niitä mitä nuorena
Ihana nainen! Se myös toimii, että nainen istuu toisin päin, jolloin nenä on peppureiässä ja kieli klitoriksella.