Mies lyö lapsiaan
Heipä hei siskot.
Tutustuin tuossa vuosi sitten oikein mukavaan herrasmieheen. Vaikutti kaikin puolin ystävälliseltä ja hyvältä mieheltä. Nyt kuitenkin kun olemma muuttaneet yhteen, minä, mies ja miehen kaksi poikaa edellisestä liitosta, 6 ja 9 vuotiaat. Olen ystävystynyt oikein hyvin poikien kanssa, ja kaikki on mennyt muuten hyvin, mutta eilen paljastui miehen kamala tapa. Nuoremman pojan rikottua vahingossa yksi minun maljakkoni, hän löi poikaansa useita kertoja. Yritin rauhottaa miestä ja sanoin että maljakko ei ollut edes tärkeä, mutta mies suuttui ja pelkäsin että olisi lyönyt minuakin jos olisin asiasta enempää puhunut. Nyt hirvittää, kun en voi millään hyväksyä väkivaltaa edes lievänä, saati sitten kasvatusmetodina lapsia kohtaan. Mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä? Ei kai tässä poliisiakaan soiteta paikalle, pitääkö ottaa johonkin sosiaalijuttuun yhteyttä?
Kommentit (6)
Idiootti. Tottakai soitat poliisit ja sossut paikalle. Jos mies löisi aikuista ystävääsi, niin silloin varmasti soittaisit poliisit? Mutta kun lapsi kyseessä niin etkö? Hyi h*tto mikä mies.
Sossuihin yhteys. Heti.