Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte tilanteessani? Olenko mielestänne hullu?

Vierailija
10.04.2018 |

Exäni siis ihastui yhteen kaveriini kolme vuotta sitten hyvin palavasti. Tämä ystäväni on todella kaunis nainen, ja exäni usein vertaili meitä keskenään. Esim kuvaili miten ihanat rinnat hänellä on ja lyttäsi minut täysin, hän oli kuulemma parempi versio minusta yms. Kaikkea tällaista sairasta.

Itsetuntoni romuttui tuossa suhteessa täysin, ja vielä kolmen vuoden jälkeen huomaan välillä vertailevani itseäni kyseiseen ystävääni. :(

Nyt olen uudessa suhteessa ja pelkään useasti, että tämä uusi miesystäväni ihastuu myös tähän ystävääni jos he sattuvat jossain tapaamaan. :(

Olen ruvennut välttelemään tilanteita, jossa ystäväni on, enkä oikein uskalla kutsua häntä juhliin tms. Tämä on ihan kauheaa. :(

Mitä voin tehdä, että pääsen tästä vihdoin yli? Pelkään tosissani tilannetta, jossa huomaisin tämän nykyisen katsovan ystävääni samalla tavalla kuin exäni yms.

Kuulostaa ehkä hullulta, en tiedä. Olen täysin jumissa ja ahdistunut.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäsi on ollut täyspaska!

Vierailija
2/6 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä uusi miesystäväsi näyttää yhtään tuollaisia merkkejä, niin ala heti juosta ja lujaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaiset sikamaiset temput jättää arvet ja tulevat helposti mukaan uuteen suhteeseen, vaikka ei saisi. Oletko nykyiselle kertonut mitään exäsi toiminnasta? Sinun pitää vaan yrittää päästä ajatuksesta eroon ja ymmärtää, että tämä uusi ei ole samanlainen, kuin ex. Vaikkakaan sitä ei voi mennä varmaksi sanomaan ja helpompi sanottu, kuin tehty.

Minua petettiin edellisessä suhteessa aika rajusti ja en ole asiasta vieläkään 5 vuoden jälkeen täysin toipunut ja alku oli uuden miehen kanssa vähän vaikeaa juuri huonon itsetuntoni ja epäilyksieni vuoksi. Ajan kanssa se on sitten mennyt ohi.

Vierailija
4/6 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse reagoisin varmaan ihan samalla tavalla. Ei tollaisesta ihan hevillä toivu. :( Ehkä kannattaa puhua nykyisen miehesi kanssa asiasta jos se helpottaisi?

Vierailija
5/6 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä esittelisin heidät hyvin äkkiä. Jos nykyisesi alkaisisi vertailemaan teitä keskenään, lopettaisin suhteen siihen paikkaan.

Ex:säsi tapaiset ihmiset keksivät aina jonkun kauniimman, seksikkäämmän jne mutta se johtuu vain siitä etteivät osaa rakastaa ketään muuta kuin itseään ja ovat kusipäitä. Sellaisiin ihmisiin ei kannata tuhlata aikaa. Normaali mies rakastaa sua ja voi sanoa ystävääsi kauniiksi, mutta sua vielä kauniimmaksi.

Vierailija
6/6 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa. Varaudu siihen, että myös nykyisesi katsoo ystävääsi pitkään. Kauniita ihmisiä tykkää kaikki katsella. Se ei kuitenkaan tarkoita, että nykyisesi alkaisi tekemään mitään vertailuja tai välttämättä ihastuisi tähän ystävääsi. Kuitenkin se, että nyksäsi katselee ystävääsi pitkään, saattaa satuttaa sinua paljon ja herätellä vanhoja muistoja esiin. Kokeile miten käy. Onko nykyisesi ja tämän kauniin ystäväsi pakko edes tavata usein?