Tutun tuttavalta lyötiin huumepiireissä hampaat irti
Niissä piireissä sekaannutaan aina sellaisiinkin ihmisiin joihin ei haluta. Ne löytää sut.
Kommentit (18)
Pilvenpoltto mahdollistaa sen että sut voidaan seata sellaiseen mihin et tahdo mukaan. Kyse ei koskaan ole "vain pilvestä".
Mun tuttavan tutun serkku kuoli huumeiden yliannostukseen.
No nythän sen on helpompi maksaa huumevelkoja ottamalla suihin. Ei ole hampaat tiellä.
Mutta nämä ihmiset joutuivat noissa piireissä vaikeuksiin toisten vuoksi. Ei oman pilven polton. Hampaat maksavat useita tuhansia euroja korjauttaa. Tai muu rikki mennyt kehon osa. Seuraan tunkee epämääräistä porukkaa minkä kanssa ei kuulu olla tekemisissä. Gangstaleffoissakin on velkojat.
Poliisin vasikathan usein sitä huumekauppaa pyörittävät ja vastapalvelukseksi sitten käräyttävät muita huumediilereitä ja ehkä maksavatkin Aarnion tyyppisille poliiseille rahaa että saavat jatkaa bisneksiään. Sairas maailma.
Alkoholi ei Sekaa minua mihinkään velkojiin... ei se Sekaa.
Ei sitä pilveä ole pakko ostaa myöskään miltään kovia aineita diilaavilta rikollisilta.
Amsterdamissa haisi pilvi myös hotellin käytävillä ja huoneissa. Sitä oli kaikkialla.
Puistoissa, kaupoissa ja ravintoloissa haisi pilvi. Ei napannut. Sori.
Tai ehkä olin sellaisella alueella. En tiedä.
Mä olen pajautellut satunnaisesti lähes 30 vuotta. Koskaan ei ole tarvinut pelätä väkivaltaa saati tapella niissä porukoissa.
Alkoholia ottaneiden olen nähnyt ja kuullut tappelevan ihan mitättömistä syistä.
Pitäisikö Helsinkikin muuttaa sellaiseksi pilvilandiaksi?
Mikä narkkaripalsta tästä on tullut?
En sanoisi, että pilven kautta joutuu välttämättä kovasti tekemisiin rikollisten kanssa. Ehkä, jos sitä alkaa niin paljon polttaa että pakko alkaa myydäkin koko ajan.
Jos sinua vituttaa tupakan haju kerrostalossa niin mitä ajattelet että pilven haju ei häiritse? Kyllä se haisee kerrostalossa tai hotellissa tai missä tahansa. Jos sitä ainetta on kaikkialla.
Onko minun pakko sitten elää sen hajun kanssa arjessani jos en itse käytä? Hä? En pidä siitä. Jos tupakan haju häiritsee kovasti niin pilvi haisee ihan samalla tavalla.
Sitäpaitsi kun kuulee niitä juttuja mitä kaikkea tarjoajat tarjoavat niin ei kiinnosta. Sinne mukaan voidaan sekoittaa vaikka mitä. Marihuanaan joukkoon. Eivät vaan puhu kun oma hengitys on ollut pysähdyksissä. Liian tuju aine voi pysäyttää hengityksen. Ja jos sen jälkeen vielä puolustaa ainetta niin ei kiinnosta. Jos on suunnilleen elvytetty että saa jonkun helvetin kakun jälkeen virkoamaan. Kyllä noita tapahtuu. Ja noita tapahtuu ihan satunnaisille käyttäjille. Ehkä joidenkin kovien miesten kehot voi kestää. Puolustakoot sitten ainettansa. Ei ne käsitä.
Täysin vapaaehtoista sotkeutua noihin kuvioihin.
Vaikka sä et löytäisi niitä. Ne hakeutuu sinun luokse.