Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoituksella somen ulkopuolella, ymmärrätkö näitä ihmisiä?

Vierailija
10.04.2018 |

Miksi ymmärrät tai miksi et?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, miksi pitäisi olla somessa?

Vierailija
2/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. Minäkin olen siinä määrin, että oikeastaan tämä palsta on ainoa aktiivisesti käyttämäni some-väline ja täälläkin ollaan anonyymisti. Ei minulla ole aikaa eikä halua roikkua somessa, räplätä puhelinta jatkuvasti. Ja olen kuitenkin entinen irkkaaja ja sitä ennen modeemilla bokseja käyttänyt nöörde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pakko siellä on olla jos ei halua? 

On mulla kyllä parit tilit, mutta pidän tarkoituksella aina välillä jäähdyttelyjaksoja, jos alkaa mennä liikaa aikaa siihen. Sitten jotkut suunnilleen soittavat poliisin tarkistamaan jos en näy vähään aikaan. Ei se vaadi selitystä kenellekään, jos teen jotain muuta välillä kuin lähettelen tykkäyksiä.

Vierailija
4/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo Facen touhu, mikä on tullut juuri ilmi antaa taas yhden syyn lisää olla pois somesta.

Vierailija
5/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö ihmisiä jotka tarkoituksella jäävät esimerkiksi Nordean asiakkuuden ulkopuolelle? Sama asia.

Vierailija
6/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. En itsekään ole somessa. Palstailen täälläkin anonyymina.

En halua jättää nettiin mitään jälkiä itsestäni, jotka on yhdistettävissä oikeaan persoonaani.

Vierailija
7/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole somessa, joten ymmärrän täysin. Mullakin tämä palsta on ainoa, missä olen yhteydessä ihmisiin, näin nimettömänä. Mulla ei ole ystäviä, jos olisi, kenties olisinkin somessa.

Vierailija
8/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin Facen, vaikka taitaa se jossain vehkeistäni vielä luurata.

Pelkkää paskaa ja juoruamista moinen kuvotus.

Vierailija
9/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän täysin. Jotkut ovat hyvin tarkkoja yksityisyydestään, eivätkä varsinkaan koe tarvetta levitellä tekemisiään ja syömisiään facebookissa tms.

Vierailija
10/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan on somessa? En ymmärrä.

Vierailija
11/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

some aiheuttaa pahoinvointia mussa. Ärsyttää ku en saa ikinä mitään aikaan ku aina roikkuu puhelimessa tai koneella.

Vierailija
12/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. En ole koskaan käyttänyt naamakirjaa.

13/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Itse olen somen ulkopuolella (en laske satunnaista Vauva-palstailuani somettamiseksi) koska minulla ei ole aikaa eikä mielenkiintoa. En seuraa viiden pennin julkkisten elämää, eikä minulla ole kaveripiirissä ns. turhia ihmisiä. Käytän aikani tehokkaasti, eli teen päivisin töitä ja koti-iltoina kotihommia. Keskityn omaan elämään ja omiin tekemisiin, en toisten. En jaksa kuulla toisten valitusta siitä, miten ei saa mitään aikaiseksi ja ei jaksa mitään ja liikaa tekemistä. Kyse on ihan täysin priorisoinnista. Kuka tahansa saa valtavasti aikaiseksi, kun keskittyy niihin juttuihin, joita oikeasti haluaa saada aikaiseksi, ja jättää turhan vellomisen pois.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faceen kertynyt vuosien aikana n. 200 "kaveria" ja ehkä alle viiden kuulumiset oikeasti kiinnostaa. Ihan turhaa aikaa menee lukiessa jotain "Lomalle lompsis - Kahvia ja töihin - Lauantain eväät (+ kuva safkasta) päivityksiä. Tykkäysten kerjääminen lähes tuntemattomilta ihmisiltä on niin turhaa. Sitten muka ei ole aikaa mihinkään ja normaali elämä on kauheaa, kun ei saa rauhassa olla fb:ssa.

Vierailija
15/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole missään somessa, ei kiinnosta. Puhelin on keksitty yhteydenpitoon. Vauvapalstailen päivittäin mutta en lue tätä someksi.

Vierailija
16/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään ole somessa. Olen tehnyt selväksi kyselijöille, että tykkään jutella ystävien kanssa face to face ja en jaksaisi päivitellä omia tekemisiäni yms. eikä minua kiinnosta hyvänpäiväntuttujen turhanpäiväiset päivitykset.

Ystäviä näen muutoin ja minusta on aidompaa keskustella kuulumiset ihan naamatusten. Ystäviä jotka asuvat kaukana näen muutaman kerran vuodessa ja soitellaan silloin tällöin.

Minua usein ärsyttää jos istutaan iltaa kavereiden kanssa kun jotkin näpyttävät jatkuvasti puhelinta ja haluavat ottaa "tilannekuvia" faceen.. Onneksi useimmat ystäväni eivät ole tuollaisia, tulisin muuten hulluksi..

17/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän siitä, mitä hän esim. tekee työkseen. Joissakin ammateissa somesta hyötyy paljonkin, joten näkisin tällaisen somevastaisen ihmisen vain hölmönä. Muuten ei kiinnosta vähääkään, vähän ehkä ihmettelen, jos asiaa pitää niin kauheasti julistaa, mutta jos se on jonku mielestä jotenkin erityisen hieno asia itsessään, niin senkus julistaa. :D

Vierailija
18/18 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi