Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttö 11v näki Jane Goodallin "Jane" dokumentin ja haluaa nyt vaihtaa nimensä

Vierailija
10.04.2018 |

On kärttänyt tuon dokumentin jälkeen päivittäin että haluaa vaihtaa nimensä Janeksi. Olisiko kuitenkin ohi menevä päähänpinttymä joka myöhemmin kaduttaisi? Oma nimi on ihan perusnimi, tyyliin Hanna.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee ohi.

Luojan kiitos vanhempani eivät antaneet minun vaihtaa nimeäni tuon ikäisenä. Olisi kaduttanut ikuisesti se vaihto, kun vähän tuli järkeä päähän :D

Vierailija
2/12 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että 18-vuotiaana saa vaihtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ohi.

Luojan kiitos vanhempani eivät antaneet minun vaihtaa nimeäni tuon ikäisenä. Olisi kaduttanut ikuisesti se vaihto, kun vähän tuli järkeä päähän :D

Kun minä olin 11v Bratzit olivat kuuminta hottia ja halusin kuumeisesti olla Yasmine. Nyt olen suhteellisen tyytyväinen siihen että nimeni on Anna :D

Vierailija
4/12 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kertoa että tällä hetkellä suomalaiset assosioivat nimen ensimmäisenä Au pair-Janeen joka puolestaan on todella karsea tyyppi.

Vierailija
5/12 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vanhojakin ihmisiä Suomessa, jolla on Jane nimenä. Ei se ole mikään uusi tulokas.

Vierailija
6/12 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit sanoa, ettei oma nimi estä häntä toteuttamasta suuria asioita.

Vierailija
7/12 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee ohi.

Kun minä olin 11v Bratzit olivat kuuminta hottia ja halusin kuumeisesti olla Yasmine. Nyt olen suhteellisen tyytyväinen siihen että nimeni on Anna :D

No mielummin vaikka joku Yasmine kun Anna. Sehän on vanhan ryppyisen kurppa-mummun nimi.

Vierailija
8/12 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee ohi.

No mielummin vaikka joku Yasmine kun Anna. Sehän on vanhan ryppyisen kurppa-mummun nimi.

Okei, myönnän nyt että minulla on tässä vähän oma lehmä ojassa mutta nimesin tyttöni mumminsa mukaan Annaksi ja molemmat olemme oikein tyytyväisiä tähän nimeen. (tyttö nyt 9v) En voisi kuvitellakaan että lapseni olisi joku Yasmine näin Suomessa.

Vierailija
9/12 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin halunnut olla 10-vuotiaana Kristalli :D Ehkä parempi etten saanut tahtoani läpi...

Vierailija
10/12 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisillä tytöillä on usein tuossa iässä jonkinlainen "nimenvaihtovaihe" Oma tyttö halusi olla Meritähti :D nyt 13-vuotiaana kiitti minua siitä että pidin pääni enkä antanut vaihtaa.

Vierailija
11/12 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa sit aikuisena, toki lapset tahtoo yhtä ja toista aina.

Vierailija
12/12 |
11.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tahtoa kaikkea muutakin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi