kimppaseksi
Kommentit (11)
Moi, laitetaanpa siis kimppa kasaan ja huvitellaan aikuisten oikeesti, mutta silti ihan fiksusti!
Olen 50+ nuorukainen...viestiä ao. mimim. ja suomi24
Kiinnostus olisi periaatteessa kova, mutta luulen, että etsitte nuorempaa.
Ihana nainen tää. Tää aloitus olis sanasta sanaan voinut hyvin olla mun kirjoittama. Meitä pitäis olla lisää ja toisen miesten kyllä pitäis myös olla kokeilunhaluisempia että saatais toteuttaa tällaiset halut.
Hah anteeksi sekoitin. En huomannu ekaa viestiä ja luulin et toinen viesti oli aloitus. Mutta no joo siitä puhuin edellisessä viestissä..
Ollaan oltu yli 2 viikkos mökkeilemässä, eikä vieraiden vuoksi olla vaimon kanssa päästy naimaan. Ollaan niin kiimaisia, että vaimo ottaisi helposti toisen miehen mukaan. Eilen oltiin mökkikunnan paikallisessa kesäravintolassa ja isotissisen ja herkkupyllyisen vaimon kimpussa riitti kuolaavia miehiä. Ei taas tarvinnut juomia maksaa. Sieltä olisi voitu valita joku mukaan, mutta taitaa mennä taas perinteisesti, että minä yksin ja iso musta patukka hoidellaan vaimo.
Mua kiinnostaa mutta mieheni ei ikinä suostuis. Eikä parinvaihtoon.. Paremman puutteessa voisin käydä livenä kyttäämässä pariskunnan makuuhuonees ku ovat touhuis mut ei ole ketää.