Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ihastunut naiseen

Vierailija
10.04.2018 |

Olen luultavasti (taas)ihastunut ystävääni. Hän on (tod. näk.) hetero. Minä naisiinpäin. Ollaan tunnettu parikymmentä vuotta jo.. Olen nuorempana ollut erittäin ihastunut häneen. Itkin silloin paljon.. ja tavallaan löysin itteeni.. että tykkään naisista jne. Hänellä on ollut aina paikka sydämessäni.. Näemme n. pari kertaa vuodessa. Aikaisemmin en ole katsonut häntä ihan NIIN sillä silmällä kuin nyt tällä kertaa.. Ihan syvältä vihloisi.. Vietettiin yhteinen viikonloppu ja meillä oli tosi mukavaa.. Hän ei tiedä tunteistani mitään.. luultavasti.. Mutta siis nyt.. en pysty keskittymään mihinkään.. ajattelen vain häntä. Mä katsoin hänen käsiä, silmiä.. rintoja, takamusta.. hiuksia. Sillain salaa tietty.. Vähän jopa nolotti.. mutta minkäs sille voi. Myönsin itselleni ekaa kertaa että haluan häntä oikeasti seksuaalisesti. Hän pitää minusta kovasti mutta ilmeisesti vain kaverina. Siis aika varmasti vain kaverina. Kun hän lähti pois.. halattiin lujaa ja poskemme koskettivat.. se tuntui ihanalta. Laitoin hänelle illalla erittäin suloisen viestin jossa kehuin häntä ja sanoin kauniita asioita.. kuitenkin sillä tavalla ettei siitä voi päättää mitään näin syvällistä mitä todella tunnen. En tiedä mihin tämän tunteen kanssa menen.. Tiedän että nähdään seuraavaksi kesällä.. enkä malta sitä odottaa. Olen tullut siihen tulokseen että olen rakastanut häntä kaikki nämä vuodet.. melkein 20v yhteensä jo. Hän on minusta vanhempi.. hän on kauneinta mitä olen maailmassa nähnyt.. niin sielultaan kuin myös ulkoa. Jotenkin toivoisin niin että hän tietäisi mitä tunnen mutta niin klassiselta kuin se kuulostaa, en halua menettää häntä.. karkottamalla häntä elämästäni tmv. Hän kyllä tietää suuntautumisestani jne. Aaargghhh, en vaan helkutti tiedä mitä mä teen… Naiset ja kevät saa pään sekaisin! Tämän kaiken kirjoittaminen hieman helpotti.. Kiitos!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan...täysjärkinen...tai...kaikki muumit laaksossa omaava henkilö...ei... kirjoita...tälläistä...pistekirjoitusta...Ei helvetti... ... ... ....... ...... .....

Vierailija
2/3 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistepirkko.... kirjoitti:

Kukaan...täysjärkinen...tai...kaikki muumit laaksossa omaava henkilö...ei... kirjoita...tälläistä...pistekirjoitusta...Ei helvetti... ... ... ....... ...... .....

Samaa irvistelin täällä... Ihan kamalaa tekstiä kaikin puolin.

En löydä itsestäni pätkän vertaa lesboa ja jotenkin nämä lesbojutut suorastaan oksettavat. Täydellisenä heterona siis sanoisin, että ap voisi etsiä jonkun muun päähänpinttymänsä kohteeksi ja jättää tuo "ystävä" kokeilematta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
10.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi bi- tai lesboseuraa suoraan. Tuollaisella menolla sinua nimittäin aletaan inhota, kartellaan ja menetät ystävyyden(kin).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme