Sipulivesi hiuksille :D
Heippa kaikille! Itse olen pitkään toivonut pitempiä ja paksumpia hiuksia ja olen päättänyt, että testaan tätä kehuttua sipulivesi terapiaa hiuksille. :D Kyseinen metodi on käsittääkseni Intiassa ja arabimaissa hyvin yleinen. Elikkäs kattilaan vaan vettä ja sekaan noin 5 kpl lohkottua puna- tai perus keltasipulia. Sipulit keitetään pehmeiksi jonka jälkeen siivilöidään liemi talteen. Sitä sitten suihkutellaan runsaat määrät suihkun jälkeen hiuksiin. Hiukset voi myös liottaa nesteessä. Halusin tulla kyselemään olisiko joku halukas lähtee mun kanssa testailemaan ja jakaa sitten myöhemmin tuloksia täällä keskustelupalstalla. :)
Kommentit (11)
Käsittelyn jälkeen suosittelen menemään ruuhkabussiin
Toivottavasti sulla on mustat hiukset:)
Vierailija kirjoitti:
Käsittelyn jälkeen suosittelen menemään ruuhkabussiin
Hahahha, siinä saisi sitten porukat haistella mun sipulikutreja. :D
Olen kokeillut. Mutta toimi paljon huonommin kuin sillivesi, joten palasin takaisin siihen. Bonuksena se, että silliveden mieto tuoksu hiuksissa vetää miehiä puoleensa. Sipulivedellä oli miehiä karkottava vaikutus.
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut. Mutta toimi paljon huonommin kuin sillivesi, joten palasin takaisin siihen. Bonuksena se, että silliveden mieto tuoksu hiuksissa vetää miehiä puoleensa. Sipulivedellä oli miehiä karkottava vaikutus.
Silliveden salaisuus on sen sisältämät luonnolliset omegarasvahapot ja öljyt, jotka saavat hiukset kiiltämään elinvoimaisina.
Vierailija kirjoitti:
Sun tukka taitaa tuoksahtaa aika pahalle.
Sipuli on terveellistä. Sisäisesti. Voit halkaista sipulin lasiin, kaataa kiehuvaa vettä päälle ja antaa hautua aamuun. Aamulla juot veden.
Ethän unohda ripausta valkosipulia.
se on varmaan se rikki, joka on hiuksille hyvää. Luulis kyllä, että tepsii syötynäkin.
No en. Kasvatan ihan luonnollisesti.