Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sisäilmaongelmat/home oireilu?

Vierailija
09.04.2018 |

Kokemuksia kaipaisin. Olen kärsinyt epämääräisistä oireista jo muutaman vuoden, ja olen alkanut vasta miettiä voisiko jonkunnäköiset sisäilmaongelmat tai home olla aiheuttajana. Asustelin oireiden alkaessa vanhassa rivitalossa, ja mielestäni siellä oli hieman kumma haju, jonka muutkin huomasivat. Ei kuitenkaan tunnistettavasti minkään homeen haju, vähän semmoinen mummohtava ehkä. :-D Muutin sieltä toiseen asuntoon tullessani raskaaksi, ja oireet katosivat. Pian muutin tuolloisesta asunnosta taas seuraavaan, ja alle kuukauden päästä oireet palasivat taas. Täällä ei mielestäni mitään hajua ole, mutta kylpyhuoneen puukatossa on ilmeisesti aikaisemmin ollut jotain poispyyhittävää pintahometta jäljistä päätellen, nyt katsoin että kylppärin lattian muovimaton ja vessanpöntön välissä olisi jotain mustaa (olen ajatellut että jotain ruostevärjäymää, mutta voisiko olla kosteutta päässyt välistä?)

Oireiluna siis kovia nivelsärkyjä, silmäoireita, pahoinvointia, väsymystä jne. Hengitystieoireita ei toisaalta taas ole, ja olen kuullut että ne olisivat aika tyypillisiä. Toisaalta kukaan muu ei ole missään asunnossa oireillut.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla