Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierukka vei halut - mies ei halua poistoa

Vierailija
09.04.2018 |

Minulle laitettiin Mirena-hormonikierukka neljä kuukautta sitten. Koko neljä kuukautta on kulunut tiputteluvuodon merkeissä, vuoto tosin määrältään ihan sellaista että siteitä saa käyttää... Halut on kadonneet tyystin, vaikka haluaisin haluta niin paikat on jotenkin aivan turrat eikä tunnu miltään. Mieliala on matalalla, sellainen tasaisen harmaa olotila.

Mies on sitä mieltä, ettei kierukkaa poisteta. Ehdottaa, että kokeillaan jotain luonnollista valmistetta, "kiihotusöljyä" tai mitä näitä nyt on.

Voihan sitä tietysti kokeilla, mutta tuntuu vähän siltä, että miestä ei nämä mun oireet pahemmin kiinnosta. Toisaalta on selkeästi turhautunut tähän mun haluttomuuteen. Ja mikä on seuraava vaihe, jos tuokaan ei auta? Lääkkeitä lääkkeen päälle? Miten toimisitte?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kuparikierukkaan!

Vierailija
2/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukka pois ja mietintään toinen ehkäisymenetelmä. Jos noin selkeästi huomaat muutokset ja oireet jotka vain jatkuvat, niin älä jää sellaiseen pitemmäksi aikaa. Elämä menee hukkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiihotusöljyä"...

Vierailija
4/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako sillä miehellä on asiaan sananvaltaa? Tunkekoon omaan perseeseensä kuparikierukan hormoneilla.

Vierailija
5/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistata kierukka, ei kuulu miehelle.

Vierailija
6/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noin kävi munki muijalle. Halut veks ja parisuhde vituiksi. Pettää kyllä halusi kun oli mennyt jo jonkin aikaa huonosti. Vieläkin väittää ettei kierukalla mitään tekemistä haluttomuuteen. Vaikutti muutenkin häneen paljon myös fyysisesti, paljon näppyjä sun muuta.

Nainen meni vaihtoon vaikka olikin tosi kaunis ja yli 10v mua nuorempi. Moni kakku päältä kaunis...

Vierailija
7/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kiihotusöljyä"...

No en minä tiedä, mitä niitä on, mutta mies oli asiaa googletellut ja kuulemma tuollainenkin vaihtoehto on.

Ap.

Vierailija
8/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vielä pari kuukautta aikaa. Minulla meni toisen kierukan kanssa puoli vuotta ennen kuin normalisoiduin. Nyt se on ollut kohta 6 vuotta ja harmittaa, että kohta pitää vaihtaa, 5,5 ,vuotta olleet helpot! Mutta hei, eihän mies sentään päätä...

Vierailija
9/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo noin kävi munki muijalle. Halut veks ja parisuhde vituiksi. Pettää kyllä halusi kun oli mennyt jo jonkin aikaa huonosti. Vieläkin väittää ettei kierukalla mitään tekemistä haluttomuuteen. Vaikutti muutenkin häneen paljon myös fyysisesti, paljon näppyjä sun muuta.

Nainen meni vaihtoon vaikka olikin tosi kaunis ja yli 10v mua nuorempi. Moni kakku päältä kaunis...

Meillä kyllä menee muuten kivasti, mutta kyllähän tämä tilanne kiristää molempia. En ole tähän tyytyväinen itsekään. Eikä kyllä voisi vähempää kiinnostaa seksi kenenkään muunkaan kanssa!

Ap.

Vierailija
10/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO JOS MIES SANOO NIIN MITÄPÄ SIINÄ VOI :(

Vierailija
11/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä miehesi mielipide tähän asiaan vaikuttaa millään tavalla? Niin kauan kun sinä naisena hoidat ehkäisyn, on myös sinun oikeutesi käyttää juuri sinulle sopivaa ehkäisymenetelmää. Siinä ei ole miehellä mitään sananvaltaa. Piste. 

Vierailija
12/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna vielä pari kuukautta aikaa. Minulla meni toisen kierukan kanssa puoli vuotta ennen kuin normalisoiduin. Nyt se on ollut kohta 6 vuotta ja harmittaa, että kohta pitää vaihtaa, 5,5 ,vuotta olleet helpot! Mutta hei, eihän mies sentään päätä...

Ehkä sitten hetki pitää vielä odottaa. Tuntuu kyllä pitkältä ajalta :(

Itse haluaisin, että tämä olisi yhteinen päätös. Mutta en minäkään ole valmis enää kovin pitkään näistä oireista kärsimään. Käytetään sitten ennemmin vaikka kumia. Siitä ei ainakaan tule oireita kummallekaan.

Ap.

Vierailija
13/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vittuako sillä miehellä on asiaan sananvaltaa? Tunkekoon omaan perseeseensä kuparikierukan hormoneilla.

Kuparikierukassa ei ole hormoneja vaan kuparia.

Vierailija
14/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muijalla tuo hormonikierukka vaikutti niin rajusti mielialaan että se oli pakko ottaa pois. Hän oli hemmetin pahantuulinen ja allapäin.

Vierailija
15/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun kroppasi, sinä päätät onko sinulla kierukkaa vai ei. Kenelläkään muulla ei ole nokankoputtamista siihen. Eikö miehesi halua käyttää kumia jos ei halua että kierukka poistetaan?

Vierailija
16/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnan paikka miehellä. Voit pitää kierukan, mutta seksiä ette haluttomuuden takia voi harrastaa. Kondomin kanssa seksiä saisi.

Vähän ohis, mutta just tämän takia en suostunut gynen painostukseen kun yritti pakottaa ottamaan hormonikierukkaa. "Ei tule sivuoireita kun vaikutus on paikallinen!" ja kas kummaa, netti täynnä vähän toisenlaista infoa...

Vierailija
17/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla luonnonoikku koska Mirena sopii minulle tosi hyvin. Lisännyt haluja niin ettei mies pysy menossa mukana, en ole kärsinyt mistään mielialan vaihteluista, iho on parempi kuin koskaan. Ei se aina aiheuta ongelmia kaikille.

Vierailija
18/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan olla luonnonoikku koska Mirena sopii minulle tosi hyvin. Lisännyt haluja niin ettei mies pysy menossa mukana, en ole kärsinyt mistään mielialan vaihteluista, iho on parempi kuin koskaan. Ei se aina aiheuta ongelmia kaikille.

Minulla ihan samoin. Ihan harmittaa kun vuosikaudet uskoin nettikirjoituksia enkä uskaltanut kokeilla Mirenaa. Nyt nautin seksistä enemmän kuin koskaan - tosin tässä on uusi mieskin kierrossa mikä myös saattaa vaikuttaa asiaan.

Anna ap sille vielä vähän armonaikaa, mutta jos olo ei parane niin sitten se ei sinulle sovi ja silloin otat sen pois.

Vierailija
19/19 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen kuullut, että Mirena sopii tosi monelle ja siksi siitä innostuinkin. Vaikutti myös vaivattomalta ehkäisykeinolta, koska mietitytti, miten muistaisin ottaa pillerit. Tosin niiden vaikutuksia jostain syystä mietin paljon enemmän, kuin kierukan. Ne jotenkin tunnutaan myöntävänkin terveysalalla paljon helpommin, tuntuu että kierukasta aiheutuneisiin oireisiin suhtaudutaan lähinnä tyylillä "Katsotaan nyt vielä" ja "Tuskin tuo kierukasta johtuu".

Kuitenkin tuo oma haluttomuus on itsellekin vaikea paikka. Olen ollut seksuaalinen ihminen, ja seksiä meillä oli miehen kanssa ennen kierukan asennusta lähes päivittäin. Ja kun tämä kaikki alkoi kierukan laiton jälkeen. Hitaasti, mutta varmasti. Paikallinen vaikutus, tosiaan!

Miehellä tosiaan toiveena, ettei tarvitsisi käyttää kumia, mutta en minä tiedä miten muiden vaihtoehtojen kanssa on. Jospa ne muutkaan hormonaaliset valmisteet ei sovi, ja taas kuluu aikaa haluttomuuden syövereissä "kokeillen". Kuparikierukasta kyselin aiemmin lääkäriltä, mutta jostain syystä lääkäri oli kovin haluton siihen, enkä jaksanut itse jankuttaa.

Kuitenkin haluaisin tähän selvyyden miehenkin kanssa, ennen kuin lähden kierukkaa poistattamaan. Toki kyseessä on minun kroppani, mutta onhan asia yhteinen. Eli haluaisin, että mies ymmärtäisi miten inhottavaa tämä minullekin on.

Miten helposti kierukan saa poistatettua? Siitäkin olen kuullut, ettei olla suostuttu poistamaan vaikka on pyydetty... jotenkin hirvittää, voiko sellainen olla mahdollista?

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi