Muita pieniä korvatulehduskierteessä olevia??
Kommentit (6)
Korvatulehduksiin syödyt antibiootit ja putkitukset on ihan turhia. Tuskin mikään muu hoituu homeopatian avulla niin helposti kuin pienten lasten korvatulehdukset. Toimii tosi nopeasti. Helsingissä esim. Antti Stenbäck on todella hyvä homeopaatti etenkin lasten kanssa. Ottaa vastaan Paloheinässä.
aivan mieletön korvahelvetti kakkosen kanssa 6-kuisena. Yhteensä sairasti n.20 tulehdusta, lopulta ei parantunut enää ollenkaan. Saatiin miljoona eri vinkkiä ja neuvoa, kaikki tutkittiin, mm.allergiatestit otettiin pariin kertaan. Lopulta osuttiin osaavalle lääkärille (Espoon Tapiolan Pikkujätti, Liisa Kuikka), joka käski lopettaa maidon antamisen kokonaan (jos imetät, itse maidottomalle tai sitten vaan vauva). Meidän Aino oli silloin jo 1v3kk, en enää imettänyt. Aluksi ruokavalio tuntui tosi hankalalta, mutta niin vain tyttö parani parissa viikossa!!
Tänään Aino on 3v1kk, korvat putkitettu kolmesti, maitoa sietänyt jo viime syksystä asti. Mä haluun aina kaikille korvaongelmaisille kertoa meidän tarinan, oltais itekin tajuttu vähän aikaisemmin päästää pieni piinasta, jos olisin kuullut tällaisesta. Iho siis aina siisti, ei vatsaoireita, korvatulehduksia vaan.
Helmikuussa meille syntyi kolmas tyttö, joka sai nyt viikon ajan lisämaitoa pullosta ja kas, keskiviikkona alkoi korvat vuotaa, torstaina mentiin lääkärille ja oli kuulemma paha välikorvantulehdus. Heti siirryttiin Almiron Peptille, itse olen nyt maidottomalla kun imetän vielä, ja tyttö tuntuu jo terveemmälle. Maitoaltistukseen ollaan menossa kahden viikon päästä.
Tiedoksi sulle vielä, että korvalääkärit ja koululääketiede eivät meinaa millään uskoa tähän meidän tapaukseen, heidän mielestään allergia ei voi aiheuttaa vain korvaoireita. Kokeneet allergikot kuten meidän lääkäri ovat käytännössä nähneet, että näin se vaan kuitenkin menee. Toivottavasti teidän terveysongelmien syy löytyy ja pikkuinen paranee, se epätietoisuus on hirveintä. Voimia!
Hei
Meillä korvakierre alkoi 2,5 kk vanhana. Kun ensimmäinen korvatulehdus tuli ei loppua näkynyt. 5 kk Vanhana poika putkitettiin ja sen jälkeen ollaankin oltu terveinä. Meillä on kolme lasta ja kaikki putkitettu. Korvalääkäri totesi että kaikilla lapsilla on korvassa rakennevika ja ilmastointi korvassa ei toimi kunnolla. Suosittelen etsimään hyvän korvalääkärin. Joillakin on allergia aiheuttaa korvakierteen joillakin taas ihan voi olla " ahtaat röörit" .
Korvakierre alkoi 5 kk iässä ja Neiti ehti syödä 5 kuuria 3 kk aikana. Meni aina parisen viikkoa kuurin loppumisen jälkeen ja taas oli uusi tulehdus.
Pääsimme putkitukseen (kunnalliselle) 3 kk päästä kierteen alkamisesta ja putkituksen jälkeen EI ole yhtään korvatulehdusta ollut!!! Myös meillä oli ahtaat korvakäytävät ja " ilmastointi" ei toiminut, siksi putkitus auttoi heti ja paransi ilmastointia. Rakenteellinen " vika" siis.
Vaadi itse rohkeasti putkitusta, meillä se ainakin auttoi!
Tinna ja Neiti kohta 11 kk
Kiitos kaikille vastanneille!!
Tuo maitoallergia voi olla ihan mahdollinen meilläkin.Esikoisella on maitoallergia!Toisaalta meillä on suvussa myös rakenteellista ongelmaa..Nyt olen jo sen verran viisaampi, että tällä viikolla päästään korvalääkäriin,mahdollisesti jo huomenna. Toivon vain että saataisiin poika jo paranemaan..
Meillä on siis pian kolmen kuukauden ikäinen pikkumies,jolla on jo kolmas korvatulehdus kummassakin korvassa.Alan olla jo epätoivoinen,ku pieni ei meinaa parantua ollenkaan.
Tämä sitkeä flunssa alkoi, kun poika oli 3viikkoa ja johti meidät yli viikoksi sairaalaan.Siellä otettiin kaiken maailman kokeita,kaikki negoja (rs-viirus yms.).Lopulta todettiin molemminpuoleinen korvatulehdus ja annettiin lääkekuuri.Kontrollissa tilanne oli sama, niinkuin nytkin.
Lääkäri laittoi lähetteen korvalääkärille, eikä edes antanut kunnon ohjeita jatkoa varten.Lääkekuuria ei saisi kuulemma enää turhaan antaa,kun ei kerran tehoa,mutta toisaalta särkylääkkeitäkään ei suositellut joka ilta annettavaksi.JA POIKA VAIN HUUTAA JA HAROO KORVIA..
Mulla tekee tiukkaa kuunnella ja katsoa toisen kipua.
Kertokaahan minulle onko muita näin pieniä,joilla on korvatulehduskierre ja miten niitä on hoidettu? Putkitus yms.?Voiko näin pienelle edes niitä laittaa?
Olisin todella kiitollinen kuulemaan onko minulla kohtalotovereita?
Toisaalta flunssan hoitovinkkejäkin otetaan vastaan! Meillä kaikki perinteiset höyrytykset, imut,sipulit yms.on jo kokeiltu ja tämä pitäisi saada jo loppumaan..
Terveisin,
pian jo uupunut unzki