Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kivaa olette tehneet tänään?

Vierailija
09.04.2018 |

Mitään? Entä viikonloppuna?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin aamulla rauhassa niin pitkään kun nukutti. Heräsin klo 7, notkuin petissä ja nousin yhdeksän jälkeen.

Olen tämän viikon lomalla ja meinaan ainakin nukkua riittävästi. Tosin olisi hyvä nousta heti aamulla ekaan heräämiseen.

Minua taitaa väsyttää tämä kesäaikaan siirtyminenkin.

Tein vihermehua 😄, leivoin pieniä gluteenittomia rieskoja, jotka paistoin lämmittämässäni leivinuunissa ja tiskasin.

Yleensä ei syö leipää, mutta tänään hurahdin tekemään niitä itse.

Parantelen flunssaa, joka tuli pian sen jälkeen, kun mies sairastui. Hän on pitänyt jo kolme flunssaa tänä vuonna 😉 Perjantaina sanoin hänelle, ettei enää yhtään flunssaa tänä vuonna. Ei saa tulla. Hänen mielestään niin ei voi sanoa. Minua melkein raivostutti ja tämän oli tarkoitus olla positiivinen ketju.

Pian lähden ulos kuuntelemaan muuttolintuja ja ihmettelemään kevään etenemistä, wau

💞

Vierailija
22/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppuna olin töissä. Yksin. Se oli kivaa. Sai kerrankin itse päättää mitä tekee ja milloin ja missä järjestyksessä. Olin tosi nopea, kun sain tehostaa työt omaan rytmiini sopivaksi.

Tänään tämän viikon ainoa vapaapäivä. Söin aamiaiseksi lettuja mansikkahillolla ja kermavaahdolla, säästin kyllä osan letuista lapsille välipalaksi. Laitoin varastohuoneeseen minikasvihuoneen ja kasvilamput ja vein tomaatintaimet sinne vähän jarruttelemaan kasvua (sisällä liian kuuma, mutta varastossa sopiva lämpötila).

Kokkasin loppuviikon lounaat valmiiksi ja huomisen päivällisruoan siinä samalla.

Kävin koiran kanssa piitkällä kävelyllä.

Kudoin villasukkaa ja kissa asettui siihen viereen sohvalle hyräilemään. Samalla katsoin BBC britiltä QI:ta, siinä vasta hauska ohjelma, brittihuumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivointa pn ollu se kun koira on nukkunut sylissä

Vierailija
24/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin lenkillä.

Niin minäkin ja ei todellakaan ollut kivaa kun tuli aivan liian kuuma talvitakissa ja tiepöly kävi henkeen niin että vieläkin hengitys vinkuu.

Vierailija
25/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vielä mitään. Nukuin viime yönä tosi vähän ja tänään aion käyttää liukuvaa työaikaa hyväkseni ja karata töistä hiukan aikaisemmin ja mätkähtää sohvalle. Viikonloppukin meni töissä eikä kunnon vapaita ole ollut viikkoihin.

Vierailija
26/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavinta tänään oli pitkään nukkuminen. Puristin muijaa hellästi pakarasta mutta mokoma ei halunnut mitään.

Tuntui se pakara silti hyvältä. Ei ole typyllä peppu löystynyt vaikka ikää jo hieman onkin. Onhan tässä koko ilta aikaa yrittää paremmalla menestyksellä.

Vierailija
27/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runkannut kurkulla ja sit tehnyt siitä vieraille salaatin...

Mahtavaa. :D:D

Vierailija
28/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta soitti maapallon toiselta puolelta. Hänen äänensä kuuleminen oli kaikki mitä tarvitsin, päivä ei voi mennä pilalle. ❤

Vierailija
29/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä juuri tulin (aamulla klo 7 lähdin kotoa)  ja nyt kauppaan ja auto tankkaamaan huomista työmatkaa varten. Normipäivä töissä.

30/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aamulenkillä, 8,5km. Nyt lähden töihin.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
31/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin ikkunoita ei se aina ole kivaa mutta luulottelen, ainakin sitten on kun puhtaat verhot ripustettu.

Vierailija
32/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin naapurin kissan persreikään sinappia

Vierailija
33/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse mikään kivaa elämääni, mukavuus laiskistuttaa ihmisen.

työnteko ja kotityöt riittävät

Vierailija
34/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ei-oman-alan työhakemuksen. Se oli hauskaa, sillä siinä sai päästää mielikuvituksen valloilleen. Huomenna soitan perään. Pitäkää peukkuja!

Kävin syömässä ravintolassa esikoisen kanssa. Hyvä ruoka, parempi mieli.

Shoppailua.

Vierailija
35/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein ei-oman-alan työhakemuksen. Se oli hauskaa, sillä siinä sai päästää mielikuvituksen valloilleen. Huomenna soitan perään.

Miten minulle tuli tuosta mielikuva, kuin olisi kyseessä keksitty työhistoria.

Vierailija
36/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin lapsen kanssa eskarista kotiin kevätsäässä.. Ja nyt makaan sohvalla ja lepäilen.

Muuten ollut aika perseestä.

Vierailija
37/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin naapurin kissan persreikään sinappia

Juoksee itsensä hengiltä

Vierailija
38/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oli ihan mukavaa.

Olen vanhusten ryhmäkodissa töissä. Tänään minulla oli työpari, yleensä ei. Mukavaa työtä kummin vaan :)

Vierailija
39/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin netistä lentoja ensi syksyn reissua varten, en kyllä vielä ostanut. Kohde on Buenos Aires, pitkäaikainen haave.

Vierailija
40/45 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin aamulla 7,5 km töihin. Oli aivan ihana ilma, kun aamuaurinko paistoi ja lämmitti ja lenkistä tuli hyvä mieli. :)