Onko kellään tietoa Hattulan kaakelitehtaan laattojen hinnoista?
Hintoja ei ilmoiteta nettisivuilla, vaan käsketään pyytämään tarjous. Tässä vain mietiskelen, uskaltaako edes haaveilla tuon firman laatoista keittiöön.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tietoa, mut Italiassa on mariskoolit tarjouksessa, käyppä siellä.
Tiedätkö, kuinka monta surrealistia tarvitaan lampun vaihtamiseen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etkö sää sitäkään tiedä, mahtaa olla vaikeaa kun kaiken joutuu palstalta kysymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etkö sää sitäkään tiedä, mahtaa olla vaikeaa kun kaiken joutuu palstalta kysymään.
Tiedän mä, ja olisin kertonut sullekin, jos olisit halunnut tietää. Mutta vastausta alkuperäiseen kysymykseeni en tiedä, kun tosiaan kyseinen firma ei nettisivuillaan ilmoita hintojaan. Joten vastauksia otetaan edelleen vastaan (tosin ei enää sulta, niillä mä en tee mitään).
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tiedän mä, ja olisin kertonut sullekin, jos olisit halunnut tietää. Mutta vastausta alkuperäiseen kysymykseeni en tiedä, kun tosiaan kyseinen firma ei nettisivuillaan ilmoita hintojaan. Joten vastauksia otetaan edelleen vastaan (tosin ei enää sulta, niillä mä en tee mitään).
Ap
Torvelo KVG
Pyydä tarjous, eihän sitä ole pakko hyväksyä.
Vierailija kirjoitti:
Mut ei Ap sitä tiedä, luulee että joutuu ostamaan jos kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Torvelo KVG
Sinä vihainen ihminen, johon tämä asia ei liity mitenkään: ei löydy laattojen hintoja netistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut ei Ap sitä tiedä, luulee että joutuu ostamaan jos kysyy.
Kuule, jos sulla ei jo ole jotain lääkitystä, niin kannattaa hankkia sellainen. Ei ole mitään mittoja, kun ei ole keittiöremonttia kokonaisuudessaan suunniteltuna. Jos joku yksittäinen avaus aihe vapaalla aiheuttaa sulle näin ylitsepääsemättömiä vaikeuksia, et varmaankaan pysty mihinkään toimintoihin normaalielämässä? Suosittelen, että hakeudut lääkärin juttusille.
Ap
Kannattaa pyytää tarjous, ei kukaan varmaan saa täysin samaa tarjousta, koska ihmisillä on erikokoisia keittiöitä jne.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa pyytää tarjous, ei kukaan varmaan saa täysin samaa tarjousta, koska ihmisillä on erikokoisia keittiöitä jne.
Toki, mutta jos täällä olisi sattunut olemaan paikalla joku, joka on laattoja tuolta tilannut, saisin kuulla vähän osviittaa laatan neliöhinnasta.
Ymmärrän kyllä itsekin, että saan sen hinnan pyytämällä tarjouksen. Mulla ei nyt kuitenkaan ole mittoja, joiden perusteella voisin esim. juuri nyt sen tarjouksen pyytää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, mutta jos täällä olisi sattunut olemaan paikalla joku, joka on laattoja tuolta tilannut, saisin kuulla vähän osviittaa laatan neliöhinnasta.
Ymmärrän kyllä itsekin, että saan sen hinnan pyytämällä tarjouksen. Mulla ei nyt kuitenkaan ole mittoja, joiden perusteella voisin esim. juuri nyt sen tarjouksen pyytää.
Ap
Seinälaatoja vai lattialaatoja, unohda ethän sää tiedä:D voi Jeesus sentään näitä kun ei tiedä edes minkälaisia laajoja on laittamassa niin miten sulle edes voi vastata. Ihme tonttu oot.
Tästä tulossa uusi Munsalan kansallispuku ketju, HUUTONAURUA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Seinälaatoja vai lattialaatoja, unohda ethän sää tiedä:D voi Jeesus sentään näitä kun ei tiedä edes minkälaisia laajoja on laittamassa niin miten sulle edes voi vastata. Ihme tonttu oot.
Ei sieltä taida saada kuin seinälaattoja.
Yhdessä mallissa näytti olevan hinta 12 €/kpl. Siitä voi alustavasti laskea... koristelaatta 10x 10. Kyllä hintaa tulee.