Helena Ahti-Hallberg alle viisikymppinen!
Miten olen pitänyt vanhempana, vaikkei toki näytä vanhalta mutta olemus on sellainen vanhemman leidin.
Kommentit (33)
Täällä joku kiukuttelee, kun ei tajunnut aloituksen pointtia yhtään. Puhuttiin olemuksesta. Itse oli huolissani, että satuttaa siellä selviytyjissä ja joutuu koville. Yhtään en Katja Ståhlin kohdalla miettinyt samaa vaikka saman ikäisiä ovat.
Selviytyjissä hänestä puhuttiin koko ajan jonain emohahmona/mammana vaikka monet oli samaa ikäluokkaa, esim. Katja, Noora, Kimmo ja Juhana syntyneet 68-75.
Juu, minäkin jotenkin jopa vähän "säälin" jossain kestävyysjutuissa, että miten hän nyt jaksaa vaikka Katjakin tosiaan syntynyt samoin -68.
Vierailija kirjoitti:
Siis, eihän kukaan sanonut mitän sen suuntaista, että olisi rupsahtanut tms. Eri stailauksella näyttäisi varmasti 10 v nuoremmalta kuin on.
Joo nämä stailaisin uusiksi:
-kampaus, blondaus
-meikki itse asiassa hyvä, koska näytti meikittömänä paljon vaatimattomammalta
-jotain kasvojumppaa, leukaperät lösähtäneet
-ihmeen pömppä kroppa tanssijaksi. (Lohdullista kyllä mulle. Kiitos siitä.) Mutta ehkä kannattaisi pitää kokouikkareita. Ja se tyyli kun näyttää sirot käsivartensa, nilkkansa ja rintavakonsa, mutta peittää muut ei-niin-hyvät-kohdat on kyllä täysikymppi. Ihanaa kun joku isorintainen luomutisiinen uskaltaa näyttää rintavakonsa.
-ryhti on ihan mahtava. Mutta ei ihan joka paikassa tarvitsisi ottaa kilpatanssi-poseerausta, esim. autiolla saarella.
Alottaja on ihan oikeassa. Helena on kieltämättä sellaisen vanhemman muuta hyvinsäilyneen ladyn oloinen.
Kaikinpuolin hyvännäköinen mutta en osaisi kuvitella samanikäiselle poikamaiselle veljelleni kumppaniksi.. Helena vaikuttaisi ihan kehdonryöstäjältä!
Se mustavalkoinen uimapuku, jota käytti Selviytyjissä, on mun mielestä sellainen jota yleensä (tyylikkäät) eläkeikäiset käyttää.
F kirjoitti:
Tammikuussa syntynyt eli on jo täyttänyt 50.
2kk mua vanhempi :). Mutta näyttää todellakin hyvältä minuun verrattuna. Mutta totta kuten joku ylempänä kirjoitti, käytös on sellaisen vanhemman leidin käytöstä. Enkä nyt todellakaan hauku. Hyvässä kuosissa on ja mukavan ja fiksun oloinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Se mustavalkoinen uimapuku, jota käytti Selviytyjissä, on mun mielestä sellainen jota yleensä (tyylikkäät) eläkeikäiset käyttää.
Miltähän näyttäis Baywatch-uikkarissa... Huhhuh....
Kyllähän katja on paljon nuorekkaampi, jos näitä pitää verrata.
Helenassa on mummoa, pitää huolta ja hoivaa. Ehkä se vanhentaa.
Yllätyin kyllä. Luulin helenaa ainakin kymmenen vuotta vanhemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Saatteko jotain tyydytystä ja hyvänolon tunnetta siitä, että julkisuudessa oleva nainen näyttää ikäistään vanhemmalta. Että teillä sittenkin on jotain mahdolisuuksia vielä miesmarkkinoilla? Voin kertoa, että te näppäimistön takana läskimahanne kanssa istuvat happamat tädit ette kuuna päivänä kelpaa miehille arvostelunkohteidenne edellä.
Tämä piirre on naisissa yököttävin ja luotaantyöntävin kun pitää olla muita naisia aina arvostelemassa ja polkemassa maahan. Ikään kuin oltaisiin kilpasilla kuka saa hurmattua miehet parhaiten. Olkaa onnellisia omista hyvistä puolistanne ja tsempatkaa muita naisia, joilla niitä hyviä piirteitä on enemmän.
Julkisuuden naisten rääpimisen arvostelemisesta menee hiukan maku, jos samaan aikaan pitää rääpiä kaikki epäjulkisuuden naiset.
Ja jännästi asetut kaikkien naisten yläpuolelle kelpaamistuomarina samaan aikaan kun haluat kieltää lajiominaisuudet moraalittomana asemienhakuna. Naiset kilpailevat asemistaan siinä kuin miehetkin, onko se sinulle uutinen?
Rääpiminen toki on tyhmien ihmisten huvia, mutta ulkonäkökeskeisenä, tyhmyyttä juhlivana aikakautenahan se on tekijälleen suorastaan kunniaksi.
"guote:" Minä olen painanut Helenaa"guote
Antoiko Helena tätimäiset kyydit? &=-o