Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri ei ollut uskoa silmiään kun Ifolorilta tilaamani valokuvat saapuivat "siis laitaks sä ne oikeasti johonkin albumiin"

Vierailija
09.04.2018 |

Taivasteli asiaa varmaan kymmeneen kertaan. Onko nykyään outoa, jos parikymppisellä on valokuva-albumi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on upeaa. Paljon kivempi katsella kuvia albumista kuin mistään näytöiltä. Albumit tulee varmasti enemmänkin takaisin jossain vaiheessa samoin kuin ne neulalliset levysoittimet ja LP:t ovat nykyisin kova juttu!

Vierailija
2/10 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin tulee ihan kuvia sieltä tilattua, mutta ne kirjat on tosi kivoja - varsinkin lomamatkoista tai perhejuhlista tehdyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilaan aina kerran vuodessa/parissa nipun valokuvia ja laitan kansioon. Paremmin ne säilyy ja enemmän niitä tulee katseltua kuin jossain ulkoisella kovalevyllä lojuvia kuvia.

N20

Vierailija
4/10 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on outoa.

Mä tilaan kuvat kirjoissa. Tykkään, kun reissusta saa oman kirjan. Niihin voi lisäillä kaikkea kivoja juttuja ja knoppitietoa, historiaakin..

Lapsille on kesken oma suunnittelema "syntymäkirja" -aikuisuutta kohti. Juttuja vuosien varrelta.

N46

Vierailija
5/10 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon albumi on mielestäni paljon tunnelmallisempi tapa katsoa kuvia kuin tietokoneen ruutu, peukut siitä! Albumin kokoaminen myös vaatii usein kuvien karsimista eli niistä tulee helpommin järkeviä kokonaisuuksia siinä missä koneelta/kamerasta/puhelimesta selattuna voi päätyä vellomaan holtittomassa kuvamassassa.

Vierailija
6/10 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinä niitä pidät, kun kirjahyllykin on nykyään haram?

Vierailija
7/10 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokoneelta ei ikinä tule kuvia katseltua. Itse tilaan ifolorilta kirjan joka lomamatkalta

Vierailija
8/10 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että jos aikanaan joudun/pääsen vanhainkotiin, otan mukaan vain albumit.

Eli parhaita kuvia teetän, ja aikoinaan myös molemmille lapsilleni kokosin albumit.

Vierailija
9/10 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nuorilla enää ole kirjahyllyjä, vaan "valokuvahylly" jos sitäkään asunnossaan. Tosin valokuvia räpsitään kännykällä paljon. Parkymppisellä kummitytölläni on yli 21000 valokuvaa ulkoisella kiintolevyllä. Niitä sitten lataa digitaalisiin kehyksiin "valokuvahyllylle".

Vierailija
10/10 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias ja tilaan paperikuvia säännöllisesti. Laitan niitä sitten albumeihin. Nykyään teen usein myös valokuvakirjoja esimerkiksi matkoista ja lapsen elämän tapahtumista. Kokoan usein myös puolivuosittain kuvakirjan ihan vain perheemme viimeisimmistä tapahtumista. Katselemme albumeja ja kirjoja paljon.