Haluan komean miehen!
Miksi tuntuu että on väärin jos nainen haluaa komean, hyvännäköisen miehen??? Ja miehilläkö siihen on oikeus? Menee niin hermot. Minä haluan komean miehen, jota on ihana haluta ja katsella. Ja esitelläkin.
Itse treenaan 7 krt vko ja olen helvetin hyvässä kunnossa (ikä 40v) .. ja mieheni on iloinen kun hänellä on kaunis ja timmi nainen.. Mutta. Mun mies on 12v vanhempi, ja ihan papparainen. Ukkoutunut parissa vuodessa. On jätti-iso maha, ja man boobsit. Kulee ryysyissä ja syö lihapiirakoita. Mä en vaan kestä. :( Olenko mä hirveä ja pinnallinen ihminen kun haluan että mun kumppania kiinnostaa terveet elämäntavat plus hän haluaa näyttää hyvältä!!!
Kommentit (15)
No siitä sit semmosta hommaamaan, ei se täällä avautumalla välttämättä löydy :)
Miksi otit tuollaisen miehen? Idiootti.
Et ole hirveä kun haluat että kumppani näyttää hyvältä. Hyvännäköisyys tarkoittaa myös usein terveyttä ja kaikkihan sitäkin haluavat. Menkää vaikka nyt ihan ensiksi ostoksille että saatte miehen pois "ryysyistä" toisaalta jos se on hänen tyylinsä ja hän niin viihtyy pitää sun vaan hyväksyä asia
Sulla on Resu-Pekka <3
Sano miehellesi että haluat että näyttäisi paremmalta ja alkaa reenaamaan.
Jos ei miehestä saa mieleistä niin ei kai se auta kuin vaihtaa.
En itsekään haluaisi katsella epämiellyttävää miestä. Haluan hyvännäköisen ja haluttavan miehen ehdottomasti. En ymmärrä kuka nainen ei haluaisi? Tottakai miellyttävyys ja haluttavuus miehessä on tärkeää.
veikkaan että kyseinen möhömaha ei kauhean köyhä ole ;)
Kivoja vastauksia.. :(
Mä olen niin kyllästynyt siihen että naisia sorretaan! Jos nainen ottaa nuoremman miehen - hän on Puuma, jos nainen haluaa vain pitää hauskaa .. hän on H***a, mitä miehet on vastaavasti?? Oi upeeta, Penalla on tuollainen pari kymppinen misu, on se kova jätkä ja eikä Maralla oli taas 5 muijaa viikonloppuna, on se sonni!!
Ja tottakai mies voi/saa haluat nuoren kauniin naisen, sehän on heidän etuoikeus.. MUTTA naisen pitäisi tyytyä sitten mieheen joka ei viitsi nähdä yhtään vaivaa itsensä eteen..??!!! Miksiköhän miesvihaa tuntee niin moni nainen? mmh..
ap
Vierailija kirjoitti:
Kivoja vastauksia.. :(
Mä olen niin kyllästynyt siihen että naisia sorretaan! Jos nainen ottaa nuoremman miehen - hän on Puuma, jos nainen haluaa vain pitää hauskaa .. hän on H***a, mitä miehet on vastaavasti?? Oi upeeta, Penalla on tuollainen pari kymppinen misu, on se kova jätkä ja eikä Maralla oli taas 5 muijaa viikonloppuna, on se sonni!!
Ja tottakai mies voi/saa haluat nuoren kauniin naisen, sehän on heidän etuoikeus.. MUTTA naisen pitäisi tyytyä sitten mieheen joka ei viitsi nähdä yhtään vaivaa itsensä eteen..??!!! Miksiköhän miesvihaa tuntee niin moni nainen? mmh..
ap
ei se ole miesten vika, että naiset ovat h.uoria ja pariutuvat vanhojen pappojen kanssa paksun lompakon takia.
Minäkin (46v.) reenaan noin 5-6 krt/viikko ja alkaa olemaan läskit karistettu ja vatsalihaksetkin hahmottumaan. Vaimoni on 8 vuotta vanhempi ja tuhdissa kunnossa (bmi 26-27), mutta koska tiedän että iän myötä tehokas (kunto)liikkuminen vähenee ja painon kanssa aletaan olemaan sujut (ei itsetunto-ongelmia) niin vaimoni on edelleen rakkain ihminen maailmassa eikä muutamat kilot sitä miksikään muuta. Voin kuvitella AP:n polkemassa kuntosalilla kuntopyörää näyteikkunassa, kun on niin olevinaan jotain hottia :D
Luulisi tuon ikäisen aikuisen jo ymmärtävän että kaikkea ei voi saada ja maailma on julma. Tärkeintä on muistaa että katkeroituminen ei auta mitään.
Terveisin se ei niin komea ja vetävä, jonka oli jo nuorena oman mielenterveyden vuoksi keskityttävä muihin arvoihin.
En muuten polje kuntopyörää ja meidän salin ikkunat on motarille päin, niin ei sieltä kukaan ehdi katselemaan vaikka polkisinkin :D
ap
Mikä teillä on ollut lähtötilanne?
a) Molemmat huonokuntoisia, mutta sinä olet tehnyt parannuksen, mies ei.
b) Sinä olet aina huolehtinut itsestäsi, mies ei ja nyt se on alkanut näkyä vanhemmalla iällä.
c) Molemmat ovat huolehtineet itsestään ja sinä jatkanut sitä, mutta mies on jossakin vaiheessa repsahtanut.
Jos vaihtoehto c, niin mies saattaa kannustuksella alkaakin taas huolehtia itsestään. Hän tietää, miltä tuntuu olla hyväkuntoisena. Ymmärtää siis itsekin, että olo olisi huomattavasti energisempi, jos palaisi entisiin terveellisiin elämäntapoihin. Tässä voisi pieni muistuttelu auttaa. Kiinnittää vain hänen oma huomionsa siihen, että aika kauas on menty niistä elämäntavoista, joita hän aikoinaan arvosti.
Sen sijaan jos kyseessä on vaihtoehdot a tai b, niin kynnys elämäntapamuutokseen on korkeampi. Jos kyse on tilanteesta a, niin sinä toisaalta toimit hyvänä esimerkkinä siitä, että muutos on mahdollinen, mikä ehkä innostaa myös miestä yrittämään. Jos kyseessä on vaihtoehto b, niin voi olla vaikeampaa, koska hän on aina mieltänyt itsensä huonokuntoiseksi ja uskoo, että sellaiseksi jää tai ehkei edes kaipaa muutosta.
Kyllähän se todella paljon vaikuttaa arkeen, jos molemmat eivät ole kiinnostuneita terveellisistä elämäntavoista. Vähän sama se on tupakoinnin, alkoholin jne. suhteen. Jos itse haluaa pysyä niistä erosta, on vaikeaa elää sellaisen ihmisen kanssa, joka polttaa tai tissuttelee vieressä.
Kyllä teidän kannattaa keskustella asiasta. Mutta ei ensisijaisesti tuon ulkonäön kautta, vaan sen kautta, että haluat kumppanin, jolla on samanlaiset arvot ja sinulle tärkeää on omasta terveydestä huolehtiminen. Minusta vanhemmalla kumppanilla on myös vastuu pitää huolta kunnostaan, eikä ainakaan edesauttaa fyysistä rappeutumista huonoilla elämäntavoilla, jos on ottanut nuoren kumppanin. Ei voi olettaa, että nuorempi kunnostaan huolehtiva ihminen haluaa viettää vanhuutensa 12 vuotta vanhemman ihmisen kanssa, jota ei lainkaan kiinnosta huolehtia terveydestään. Varmaan kuitenkin ideaali tilanne olisi se, että molemmat pysyisivät hyvässä kunnossa, itsenäisinä ja toimintakykyisinä mahdollisimman pitkään. Älä siis loukkaa miestäsi haukkumalla hänen ulkonäköään. Ota asia esille varovasti korostamalla sitä, että haluat hyvän yhteisen vanhuuden. Haluat, teillä elämäntapanne ja arkenne olisi yhteneväisempää, ja että te pystyisitte harrastamaan ja tekemään asioita yhdessä mahdollisimman pitkään. Toivot, että te molemmat pystyisitte olemaan aktiivisia myös vanhempina.
Eli vastaus kysymykseesi. Ei, et ole hirveä etkä pinnallinen ihminen, jos haluat kumppanisi huolehtivan myös kunnostaan ja ulkonäöstään. On aika loogista, että jos ihminen itse huolehtii kunnostaan ja tyylistään ja näkee sen eteen vaivaa, niin myös muissa ihmisissä häntä viehättää terveys, hyvä fysiikka ja huoliteltu tyyli.
Kiitos hyvästä vastauksesta!!^
Meillä on siis tuo kohta b.. eli pahin :(
Sitä minä juuri mietin että miten otan asian esille, olen siis jo ottanutkin, mutta no reaction. Polttaa siis myös.. Teen terveellisiä ruokia yms, niin hän tekee itselleen omaa ruokaa (lihapiirakkaa, pizza jne ) ja syö iltaisin salaa litra tolkulla jäätelöä. Ei liiku ollenkaan. Ja oikeesti 2 vuodessa on vanhentunut ja rupsahtanut, puuskuttaa portaissa. Ja seksihommatkaan ei toimi :(
Sano ukolle suorat sanat - että muutosta on tapahduttava, eikä saa antaa itsensä tuolla lailla rupsahtaa, jos on parisuhteessa.
Mutta jos oikeasti rakastaa, hyväksyy myös pienen epätäydellisyyden.
anyone?