Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aamustondisseksiäkö vain tarjolla?

50v simpukka
08.04.2018 |

Uusi ihana aurinkoinen aamu, vien koirat ulos. Tulen energisenä kotiin. Mies kömpii unisena aamustondiksensa makkarista ja haluaa seksiä. Minä olen uuden päivän tuomaa energiaa pullollaan. Mikään soluni ei tähän aikaan halua seksiä. Iltapäivällä ulkoilun ja ruokailun jälkeen voisin mieluusti yhdessä pötkötellä ja myöhemmin illalla ennen nukkumaan menoa kaipaan läheisyyttä ja seksiä. Mieheni kaipaa omaa laatuaikaansa ja katsoo monta tuntia leffoja. Yksiin ei käy tarpeet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli eksän kanssa juuri näin. Hän ei aamuseksistä pitänyt lainkaan, kun taas minun hormonitoiminta oli voimakkaimmillaan hyvän unen jälkeen.

Kannattaa miettiä eroa - ainakin itse löysin minun vakkaani sopivan upean kannen. On tosi moni arkinen asia muutenkin helpompaa koko päivän ajan, kun heti aamusta ajatukset osuu yhteen! Uskon että sinullekin löytyy se aamulenkkeilijä.

Vierailija
2/7 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se aamustondis nyt vaan ei ole yksistään ”ajatuksista” kiinni, vaan miehenkin toimintoihin vaikuttaa - yllätys - ne hormonit. Aamulla testosteronit ovat korkeimmillaan, stondis herkimmissä ja ajatukset sen seurauksena helposti seksissä. Jos miestä saa mollata aamustondiksesta ja -panetuksesta, niin silloin on otettava myös vastaan huomiot PMS-oireilusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen erektio on ainoastaan aamuisin kusilastissa tarpeeksi kova, jotta yhdynnän voi suorittaa loppuun.

Olisiko teilläkin kyse tästä?

Kuulostele iltaseksin aikana, onko miehelläsi hienoisia erektio-ongelmia?

Vierailija
4/7 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuseisokissa ei ole kyse kusilastista, vaan kohonneesta testosteroni tasosta ja levänneestä kropasta. Naiminen onnistuu miehelle silloin parhaiten, koska kalu seisoo itsekseen pitkiä aikoja ilman erityistä kiihoittamista. Vanhuus, kuten itsellä näkyy siinä, että väsyneenä alkaa tulemaan puolen yönaikaa seisokkiongelmia, tasot on alhaalla nukuttaa ja vaimo haluaa seksiä.  Aamulla vaimoa ei voisi seksi vähempää kiinnostaa.  Siinä pieni ropleema. No pieni pala sinistä pilleriä illalla poistaa seisokkiongelman. Vituttaa nimittäin miestä suuresti, kun illalla olisi haluja muttei varmuutta nainnin onnistumistesta saati nyt pitkäkästä ja kiireettömästi nainnista.  Aamulla onnistuisi ilman mitään. Naisille tiedoksi, ne pillerit toimii ainoastaan jos on seksihaluja ja kiimaa.  Joten niiden käyttäminen ei ole pois naisen viehätysvoimasta. Mutta ne palauttaa kyvyn, jolloin halu ja kyky kulkee käsi kädessä.

Vierailija
5/7 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä mitään myötätuntoa ap:lle kun itse joutuu elämään puutteessa. Grr. Kun joskus saisi, sana mihin kellonaikaan.

Vierailija
6/7 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ne tarpeet käy yksiin sängyssä ja jos käy, muualla falskaa. Että sellaista.

Teillä on varmaan vielä torjunnan kierre, jota ei missään nimessä kannata katkaista joustamalla.

Odota vielä pari viikkoa ja miehesi oppii lukemaan ajatuksia. Sitten löydätte yhteisen naima-ajan.

Siihen asti torjuntaa ja mökötystä.

Vierailija
7/7 |
09.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi karmea jos joutuisi yksiin ihmisen kanssa joka haluaisi seksiä vain tiettyyn aikaan päivästä. Meillä naidaan aamulla, keskellä päivää, illalla tai yöllä, ennen syömistä tai kesken ruuanlaiton, ennen saunaa, saunassa tai saunan jälkeen . Jos ei itsellä ole asia mielessä justiin, niin kyllä ne halut nousee kun toinen sattuu olla spontaanisti intohimoissaan. Ei me toki joka päivä panna, kerta kaksi viikkoon, mutta kaikki vaihtelu on kivasta.