Jos tapan itteni niin mies tietää et syy on tässä palstassa
, minä en kestä enää näitä juttuja. Asutan vuokralla eikä tienata 2000euroo kumpikaan ja olen ollut onnellinen mutta nyt ymmärrän et mulla ei ole ihmisarvoa ja lastenkin elämä pilalla. Kiitos teille! Mies saa sit kertoa lehdille miksi.....
Kommentit (9)
Toisekseen, mitä ihmeen väliä on sillä, mitä muut ajattelee? Ihan oikeasti? Ei yhtään mitään.
ihmisiä. Olen aika herkkä joten mun on varmaan paras pysyä pois täältä.
Mäkin oon joskus täällä tuntenut itseni käsittämättömäksi luuseriksi! Täällä tulee sellainen tunne, että kaikki on rikkaita ja menestyneitä ja itsekkäitä. Mutta hei, todellisuus ei oo sellainen, onneksi. Tää on oma ihmeellinen pienoismaailmansa, ei kannata ottaa liian todesta!
Mutta onneksi yleensä sitä samaa paskaa saa elämässä eteensä jota toisille mielessään syytää. Pidähän taukoa AV:sta se tekee hyvää.
Vai oisko nyt kuitenkin kyseessä kolmiosainen provo, joka huipentuu huomenna " miehesi" kirjoittamaan viestiin. " Vaimoni tappoi itsensä teidän takia" .
siitä on ihan turha tätä palstaa syyttää. Silloin ao ei ole lukenut palstan sääntöjä ja ohjeita.
keskustelupalstalla kuka tahansa voi olla hetken rikas, hoikka, FT, KM, LL, äo:na 156 ja vartalonmittoina 90-60-90, talossa 220 neliöö (jopa 2,20) ja mies kansainvälisen huipputason asiantuntija, seksielämä suoraan taivaasta, lapset ylikehittyneitä ikäisikseen.
Sieltä takaa paljastuisi, jos paljastuisi, aika paljon enemmän keskinkertaisesti eläviä, keskinkertaisen onnellisia ja onnettomia keskinkertaisuuksia.
Koita tehdä jotain mikä tuo itsellesi iloa eikä surua.