Homotutka
Miten telkusta näkee heti esim tosi tv ohjemissa, että tämä mies taitaa olla homo? Kuulee äänensävystä vähintään. Livenä sitten ei samaa efektiä tule. Mistähän johtuu? Ja kiinnostaa siksi, että olen utelias elämälle. Homoja vastaan ei mitään.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Onko transnainen joka pitää naisista lesbo, homo vai hetero?
Emminätiiä. Ei kai nykyään enää ole sukupuolia?
Se että puhuu tietyllä äänensävyllä. Onko se oikea maneeri vai opittu televisiosta?
Mistä niitä saa? Clas ohlsonilla ei ainakaan ollut homotutkia.
Kyllä niitä livenäkin tulee vastaan sellaisia jotenkin neitimäisiä miehiä joiden kohdalla piippaa heti.
Minulla oli asiakkaan ihan tavallinen naimisissa olave pariskunta. Taloa rakensivat. Olen 95%:n varma, että se mies, vaaleaspunaisessa paidassa ja kiharretuissa vaaleissa hiuksissa oli homo. Ei heteromies puhu silleen.
Vaimo oli tavallinen "emäntä"
Tutkitusti voidaan osoittaa että homomiehissä esiintyy enemmän tietynlaista feminiinisyyttä ja lesboissa maskuliinisuutta, mutta näitten perusteella ei kannata olettaa jonkun suuntautumista :D ihan näin kokemuksesta voin sanoa, sama koskee sukupuolta
Siinä että olettaa jonkun suuntautumisen ei ole sinällään mitään pahaa, mutta kannattaa muistaa ettei se ole koko totuus
En ole vielä törmännyt henkilöön jolla olisi 100% toimiva homotutka :)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli asiakkaan ihan tavallinen naimisissa olave pariskunta. Taloa rakensivat. Olen 95%:n varma, että se mies, vaaleaspunaisessa paidassa ja kiharretuissa vaaleissa hiuksissa oli homo. Ei heteromies puhu silleen.
Vaimo oli tavallinen "emäntä"
ei välttämättä, voi olla ihan hetero tai bi. Itse olen setassa, ja siellä olen törmännyt stereotyyppisesti homoimpaan henkilöön jonka tiedän, lähes aina tyttöystävä mukanaan :)
Vierailija kirjoitti:
Transnainen on nainen. Naisista pitävä nainen on lesbo.