Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä pakastepitsan "tuunat" ja miten?

Vierailija
08.04.2018 |

Etsiskelen tässä hieman uusia vinkkejä :) Itse lisään Lidlin tonnikalapitsaan lisää tonnikalaa ja punasipulia. Tosin punasipuli pitäisi ehkä kuullottaa ensin, ettei se maistuisi niin pistävältä. Joskus ripottelen mustapippuria ja oreganoa päälle.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan Margaritan päälle tomaattia, tonnikalaa, vihreetä paprikaa, juustoraastetta ja oreganoo.

Vierailija
2/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan reilusti cayennepippuria ja usein vielä lisään juustoa.

Juustoahan ei koskaan voi olla liikaa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se olikin sitten siinä, se mun ilta-ateria. Lähempä hakemaan pakastepizzaa s-marketista. 

Pepperonipitsat on lemppareita, lisään siihen chiliä tai cayenneä.

Vierailija
4/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään Mozzarella-pizzaan ananasta, överisti valkosipulia ja chiliä + mustapippuria.

Vierailija
5/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitän veitsella maksamakkaraa pakastepizzan päälle ennen uuniin laittoa. Tulee ihanan rapsakka pinta. Slups!

Vierailija
6/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin harvoin, kun mieli tekee pizzaa, menemme pizzeriaan!

Vierailija
7/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin harvoin, kun mieli tekee pizzaa, menemme pizzeriaan!

Mene mieluummin ala-asteelle. Et selvästikään osaa lukea.

Vierailija
8/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkusienet ja tonnikala menee lähes mihin tahansa lisänä. Jos jääkaapista löytyy heitän brie juustoa sekaan.

Ai nams

Vierailija
9/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tein itse pitsaa. Pohjan tekoon meni 4dl vehnäjauhoja, yksi kuivahiivapussi, vettä, ruokalusikallinen öljyä ja pari minuuttia aikaa. Kuka näkee vaivaa pakastepitsan vuoksi, kun omatekoisen pitsan tekee hetkessä ja se on niin paljon parempaa, ettei samana päivänä voi puhua? En ole ikinä maistanut hyvää pakastepitsaa.

Vierailija
10/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tein itse pitsaa. Pohjan tekoon meni 4dl vehnäjauhoja, yksi kuivahiivapussi, vettä, ruokalusikallinen öljyä ja pari minuuttia aikaa. Kuka näkee vaivaa pakastepitsan vuoksi, kun omatekoisen pitsan tekee hetkessä ja se on niin paljon parempaa, ettei samana päivänä voi puhua? En ole ikinä maistanut hyvää pakastepitsaa.

Minä taas olen maistanut useita hyviä pakastepizzoja. Joskus tekee mieli pakastepizzaa, joskus pizzerian pizzaa, joskus itsetehtyä ja joskus jopa roiskeläppää.

Vierailija
11/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet niin tyhmä, ettei sinulle kannata asiaa selventää.

Vierailija
12/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

5 dl NESTETTÄ käytetään 1 kuivahiivapussi. Jos sinulla meni jauhoja vain 4 dl niin käytit aivan liikaa hiivaa.

Vierailija
13/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö kohota pizzapohjaasi vai miten saat sen parissa minuutissa valmiiksi?

Vierailija
14/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön mieluummin kynsiä kuin pakastepitsaa, eli en tuunaa mitenkään.

Vierailija
15/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis teit hiivalta maistuvan pullapohjan.

Vierailija
16/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuunaan kuralättyjä, pakastepizzat on liian isoja syötäväksi. Laitan metukkaa, jalopenoja,auraa,smetanaa,mozarellaa, tomaatteja, shirachaa, valkosipulia, katkarapuja, herkkusieniä, tunaa, lisää juustoraastetta yms. En kaikkia yhdessä mutta vaihdellen.

Vierailija
17/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinhomejuustoo laitan pitsaan kuin pitsaan !

18/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan tonnaripitsan ja pinaattipitsan. Länttäsen ne yhteen jä väliin laitan oliiveja, aurajuustoa ja joskus katkiksia. Tulee ihanan mehevää eikä kuivu uunissa.

Vierailija
19/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin gluteeniton margaritapizza. Siihen päälle paketillinen pekonia ja koko pussi mozzarella juustoraastetta.

Vierailija
20/24 |
08.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin gluteeniton margaritapizza. Siihen päälle paketillinen pekonia ja koko pussi mozzarella juustoraastetta.

On muuten hyvää toi Lidlin gluteeniton pizza 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi