Taas olisi talossamme yksi kohde joka tarvitsisi pikaista remonttia
Mutta mies ei tee mitään eikä soita ammattimiestä paikalle korjaamaan. Onkohan se luovuttanut tämän talon suhteen?
Kommentit (16)
Tee sinä tai soita ammattimies paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Ja itse et tee asialle mitään koska...?
En osaa tuota asiaa korjata eikä osaa mieskään. Silti hän ei halua että ammattimies soitetaan paikalle.
No älä kysele miehen mielipiteitä vaan ota luuri kouraan ja soita.
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee meillä nuo päätökset. Lähinnä mietin onko hän viimeinkin luovuttanut kokonaan talon suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies tekee meillä nuo päätökset. Lähinnä mietin onko hän viimeinkin luovuttanut kokonaan talon suhteen?
No kai sulla nyt jotain sananvaltaa on jos siinä mökissä kerran asut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai sulla nyt jotain sananvaltaa on jos siinä mökissä kerran asut!
Ei mulla mitään sananvaltaa ole.
Tämähän on pelkkä ilmoitusluontoinen asia. Ilmoitat miehelle, että :" Seuraavan 48 tunnin aikana, jos mies ei itse saa aikaseksi edes suunnitelmaa, soitat Remontti-Reiskat paikalle. Tuliko selväksi, vai pitääkö toistaa?!? Asia on loppuunkäsitelty." !!! Helppo nakki.
Komentoora kirjoitti:
Tämähän on pelkkä ilmoitusluontoinen asia. Ilmoitat miehelle, että :" Seuraavan 48 tunnin aikana, jos mies ei itse saa aikaseksi edes suunnitelmaa, soitat Remontti-Reiskat paikalle. Tuliko selväksi, vai pitääkö toistaa?!? Asia on loppuunkäsitelty." !!! Helppo nakki.
Ei auta. Onhan tässä talossa vielä tekemättä valtavasti remontteja vaikka asuttu täällä jo 12v. Jos olisi minusta ollut kiinni ne olisi tehty heti silloin 12v sitten.
Oletko sinä ammattivalittaja?
Pitkästä aikaa, ihan ikävä ollut sun aloituksia.
Mikä ihmeen pitkästä aikaa?
Ammattivalittaja tekee joka päivä palstalle toistakymmentä aloitusta.
Ymmärrän. Se kohde on ollut siellä jo 12 vuotta eikä poistu sieltä mihinkään hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Se kohde on ollut siellä jo 12 vuotta eikä poistu sieltä mihinkään hintaan.
Mitä?
Vierailija kirjoitti:
Komentoora kirjoitti:
Ei auta. Onhan tässä talossa vielä tekemättä valtavasti remontteja vaikka asuttu täällä jo 12v. Jos olisi minusta ollut kiinni ne olisi tehty heti silloin 12v sitten.
Kuka on valinnut sinulle tuollaisen vätyksen mieheksi? Laita valitus heti menemään ja vaadi korvauksia! 12 vuotta haaskattuja unelmia. Voi tsiisus!
Arvostan, että joillain on pitkä pinna, mutta tyhmä ei saa olla.
Komentoora kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komentoora kirjoitti:
Kuka on valinnut sinulle tuollaisen vätyksen mieheksi? Laita valitus heti menemään ja vaadi korvauksia! 12 vuotta haaskattuja unelmia. Voi tsiisus!
Arvostan, että joillain on pitkä pinna, mutta tyhmä ei saa olla.
Itse valitsin. Uskoin aluksi että joskus talo on remontoitu mutta nyt tajuan ettei tämä koskaan tule valmiiksi. Vielä toivon että mies tajuaisi sen että muuttaisimme parempaan taloon/asuntoon.
Ja itse et tee asialle mitään koska...?