Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko jollekulle oikeasti merkitystä sillä, mitä puoliso tienaa??

Vierailija
21.04.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maailman tärkein asia ole, mutta jos tienaa vähän niin ei silloin ole kovin hyvä missään.

Vierailija
2/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen heikko, tarvitsen huolenpitoa enkä selviä yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua inhottaisi elättää toista omilla tuloillani. Nyt kun mies tienaa n. 3000 euroa, hänellä riittää rahaa eikä tarvitse minun maksaa kaikkea. Minulla on rahaa yllin kyllin, mutta miksi elättäisin taas yhden miehen. Kerta riitti siihen, kun olin niiiiin rakastunut.

Vierailija
4/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten perustelet sen että vähän tienaava ei ole kovin hyvä missään? Vai ymmärsinkö kenties väärin? Toivottavasti ymmärsin.....

Vierailija
5/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei se maailman tärkein asia ole, mutta jos tienaa vähän niin ei silloin ole kovin hyvä missään.

Kovinpa on kapea ajatuksenjuoksusi!

Minä en valikoinut miestä ammatin tai varallisuuden perusteella. Hyvä sydän, rehellinen mieli ja aito persoona ovat rahaa PALJON tärkeämpiä!

Vierailija
6/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan siis sitä, että on hyvä työssä johon on opiskellut. Jos näin on, ei voi olla kovin köyhä ellei ole työtön.

Vierailija
7/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyöttömän kanssa olisi ehkä vaikeaa elää.

Vierailija
8/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tarkoita sitä, että halveksisin miestä, jos hän joutuisi työttömäksi. Mutta jos mies olisi taivaanrannan maalari, joka viis veisaisi rahoista, hän ei olisi minun mieheni. Kaikella kunnioituksella.

Yleensä miehet, joiden kanssa voin kuvitella suunnittelevani tulevaisuutta, tähtäävät urallaan johonkin, edes mukavaan tulotasoon. Joten :/

RIKAS ei tarvitse olla. Mutta vähän karsastaisin, jos heppu olisi vaikka 35v ja tsupparina + sen mukainen palkka. Mun silmissä kaikki, jotka tienaavat yli 2500¿/kk ennen veroja ovat ihan mukavasti tienaavia.

Vierailija
9/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään rahan perusteella ole miestäni valikoinut. Pidän vaan tärkeänä myös sitä että ihminen on kiinnostunut itsensä kouluttamisesta=vähintään kohtalainen palkka.

Vierailija
10/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tulleiden verokorttien mukaan mies tienasi viime vuonna 43 000e ja minä 11 000e.... aika paljon on tosiaankin meritystä ja täytyy sanoa että olin yhtä iloinen miehen juuri saamasta palkankorotuksesta kuin olisin ollut omastanikin. Itse olen hoitovapaalla.

Vierailija
11/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Pidän vaan tärkeänä myös sitä että ihminen on kiinnostunut itsensä kouluttamisesta=vähintään kohtalainen palkka.

Vierailija
12/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valinnut puolisoani sillä perusteella, mutta nyt kun olemme aviopari ja vanhemmat, minulle on tosi paljon merkitystä sillä, mitä hän tienaa. Ja toisin päin. Teemme perheen tulotasoon vaikuttavat päätökset yhdessä (esim. hoitovapaa, opiskelu, työpaikan vaihtaminen).

Vierailija
13/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut asiat merkkaavat minulle enemmän kuin tilipussin paksuus.

Niin ja meillä mies tienaa himpun alle 2000e (nettona). Tykkää työstään ja on hyvä siinä mutta ylenemismahdollisuuksia ei ole, joskaan miestä se ei myöskään kiinnosta. On pitänyt aina tärkeimpänä sitä, että on vakituinen työpaikka, josta tienaa sen verran mitä elämiseen tarvitsee.

Vierailija
14/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan laadukkaan ja hauskan elämän. Valitettavasti sitä on vaikea elää miehen kanssa joka tienaa alle 50 000 vuodessa. Koska olen laadukas ykkösluokan pirkko minulle kelpaa miehistäkin vain keskivertoa fiksummat joita myös työmarkkinoilla arvostetaan palkan muodossa. Luuserit eivät ole koskaan kiinnostaneet minua. Lisäksi nuoren miehen pitää olla henkisesti tasapainoinen sekä fyysisesti hyväkuntoinen ja seksuaalisesti aktiivinen.Eihän se muuten ole mies eikä mikään- ainakaan minulle!Ja tämmöinen mieshän multa löytyykin. Olen onnellisin nainen koko universumissa.

Vierailija
15/15 |
05.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen valinnut puolisoa, olen myös valinnut elämäntyylin, joka tulee tietynlaisen koulutuksen ja elämäntilanteen myötä.